20 augustus 2012

BUTTERFLY









Ik heb veel vlieg verkeer van insecten in mijn tuin.
Dus ik wil jullie toch nog even laten genieten van de vlinders in mijn tuin.






Ik weet niet hoe deze heet maar wat is het een schoonheid.
Met zijn gekartelde vleugels.






Hier zie je mooi hoe de roltong van de vlinder nektar opzuigt.





Ze zitten allemaal op mijn vlinder struiken.
Ik heb er veel van in de tuin staan.
Dus heb ik er wel meer dan honderd vlinders in mijn tuin.





Dit is als ik het goed heb de dagpauwoog vlinder.
Zo mooi met die gekleurde ogen op zijn vleugels.












Deze heb ik dus ook veel in de tuin.
Wat een ogen hé!

























Fijne dag,

Miranda 



11 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een prachtige foto´s miranda!! enne ik heb inmiddels weer een nieuwe give away staan als je soms zin hebt,,,,
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

Blomkje en Wenje zei

Hier ook één en al vliegverkeer in de tuin, ik kan daar zo van genieten! Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt...

Groetjes, Pietrik

Just Who I Am zei

Mooi je foto's .Gelukkig hier nu ook wat meer vlinders opde plantjes ,maar vooral veel bijen en hommels .Fijne week.
Groetjes Elisabeth

Esther zei

Wat een prachtige foto's hier zitten ook veel vlinders in de tuin de meeste zijn van die witjes, elke keer als ik mijn fototoestel pak vliegen ze weg :-( maar ja nu zie ik ze goed op jou foto's. Groetjes Esther.

Gerry zei

Wat mooi Miranda. Ze zijn er dan toch eindelijk. Je hebt ze mooi in beeld gebracht!

Lieve groet,
Gerry

Willy zei

Geen wonder dat het zo druk is in je tuin, je planten zijn ook prachtig.

Barbara zei

Heerlijk genoten van je mooie post.

Jah... soms zou ik een vlinder willen zijn, bijzonder en zorgeloos...

Dit gedichtje stond op een kaartje die ik een tijdje geleden kreeg van mijn tante:

GEEN ENKEL MENSENLEVEN KAN ZONDER ZORGEN ZIJN,

MAAR HET IS PAS ECHTE LEVENSKUNST ALS WIJ MET ZORGEN,

VAAK ZELFS MET VERSCHRIKKELIJK VEEL ZORGEN,

ZORGELOOS KUNNEN LEVEN...

Jouw prachtige close-up's en het gedichtje hebben mij vleugels gegeven om zorgeloos te kunnen zweven (lees: te kunnen manoeuvreren)door het leven.

Lieve groet,
B.


idémakeriet zei

Ja ik geniet daar ook zo ontzettend van die mooie vliegapperaatjes die dan neerlanden in de vlinderstruik.
Wat zijn ze mooi he?
Mooie foto´s heb je gemaakt meid!
Liefs gerda

Janny, Especial and More zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van al die vlinders! Bij mij vliegen ze altijd net weg of klappen hun vleugels dicht.

Homemade Home zei

Wat een prachtige dieren zijn het toch, daar raak je nooit op uitgekeken. Mooie foto's Miranda.
Fijne dag groetjes Nelly

Miranda zei

Wat een prachtige vlinder-foto's!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda