26 augustus 2012

KLEIN KIJKJE IN DE KEUKEN






HIER ALVAST EEN KLEIN INKIJK IN DE KEUKEN VAN ONS DIE WE ZELF AAN HET MAKEN ZIJN.
DE KEUKEN IS BIJNA KLAAR.
IK HOOP DAT IK DONDERDAG DE SPULLEN IN DE KEUKEN KAN GAAN ZETTEN EN KAN GAAN INDELEN.
MORGEN DE LAATSTE VERF KLUSJES.
DAN KAN DINSDAG DE VLOER ERIN.

DE CONSOLE KOMT ONDER DE SCHOUW VAN DE AFZUIGKAP.
DE CONSOLE IS ER EEN VAN HOUT EN KOMT UIT EEN OUD HUIS.







DIT WORDT MIJN GOOTSTEEN.
DE GOOTSTEEN BAK IS VAN BETON EN HEBBEN WE ZELF ONTWORPEN EN GEMAAKT.
DE KRAAN IS ANTIEK EN KOMT UIT FRANKRIJK.
DE KRAAN MOET NOG EVEN OPGEKNAPT EN OPGEPOETST WORDEN.
 IK WILDE GEEN TEGELS TEGEN DE ACHTERWAND VAN DE KEUKENBLOK.
MAAR OMDAT HET NAT KAN WORDEN DOOR  GESPETTER VAN WATER, HEB DIT BEDACHT.
HET IDEE HEB IK VAN OUDE ANTIEKE WATER FONTEIN MET EEN LEEUWENKOP EROP DIT MODEL ACHTERWAND DAAR ZIT DAN EEN LEEUWENKOP OP WAAR WATER UITSPUIT.
DIE JE IN PALEIS TUINEN WEL EENS ZIET.
HET MODEL HEB IK WEL EVEN AANGEPAST AAN DE STIJL VAN ONZE KEUKEN.
HET WERKBLAD IS VAN HOUT EN WORDT NOG IN EEN KLEUR GEBEITST.

IK HOOP DAT IK JULLIE VAN DE WEEK MEER KAN LATEN ZIEN.



FIJNE DAG!!

MIRANDA



,

22 opmerkingen:

flowersandhome zei

Dat ziet er weer heel veelbelovend en bijzonder uit Miranda! Echt een compleet gepersonaliseerde keuken. Wat fijn toch om alles zelf te kunnen doen zoals je het wenst. Echt een pareltje.
Groetjes,
Marian

Krek wak wou zei

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Succes verder!
Groetjes van Nicole

Elly's kleine idylle zei

HOI MIRANDA,
SUPER !!!!Ik denk dat het héél mooi gaat worden...Zo je eigen ontwerp maken....Knap hoor.die kranen en gootsteen die zijn echt héél mooi.gaan jullie die aanrechtblad gewoon verfen ?
Wij hebben er ook een en die zou ik ook wel willen verfen maar ik weet niet of dat kan..Hij is nog puntgaaf alleen de kleur die vind ik niet meer mooi..Mischien heb jij wel een tip.Ik wens je nog een fijne dag en een groetje...ELLY.

oma leentje zei

Wat ontzettend knap van jullie . Het is een plaatje...x

creatie's and stuff by jenneke zei

nou ik ben reuze benieuwd, dit ziet er alvast prachtig uit
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

sandra zei

Prachtig!!

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, kan alleen maar nog mooier zijn!

Groetjes Sandra

Willy zei

Dat wordt heel mooi, leuke oplossing voor dat gespetter.
Groetjes,

Gerry zei

Knap dat je het allemaal zelf bedenkt en maakt.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's als het helemaal klaar is.
Succes met de puntjes op de i!

Lieve groet,
Gerry

Musje zei

SUPER,dat gaat echt gaaf worden en helemaal van jullie jezelf,echt uniek,fijne avond,lieve groet Musje.

Madelief zei

Hoi Miranda,

Ontzettend leuk om steeds kleine details van jullie mooie huis te zien. Ook deze fragmenten uit jullie nieuwe keuken zien er veelbelovend uit!

Fijne week.

madelief x

idémakeriet zei

Je krijgt een spetter van een keuken Meid!
Wat leuk al die aparte details en oplossingen.
Ik ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat als alles straks klaar is.
Jullie kunnen trots zijn.
Liefs gerda

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Wat is de console mooi geworden!

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Marjonel M zei

Dat ziet er al prachtig uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groet, Marjonel

Huize Kip Kakel zei

Wat heerlijk om samen te klussen, al ben ik blij dat het nu even op een laag pitje staat ;))
Je keuken wordt prachtig, complimenten ook voor je man..is tie weer extra gemotiveerd ;)
Lieve groetjes Hannie

"Création" zei

Echt een DROOM keuken gaat het worden Miranda, Super al die orginele details!!!

Lieve groetjes,
Josephine

Zilly zei

WaW-dit wordt heel bijzonder-ben benieuwd-succes-xxx-Sil

Kom Achterom zei

ooh wat mooi zeg!!! die achterkant echt een prachtige vorm!! OOh ben zo benieuwd hoe het wordt!!
fijne dag
Yolanda

Homemade Home zei

Hallo Miranda, wat knap dat jullie het helemaal zelf bedenken en doen.
Heerlijk he als hij klaar is en je kan hem dan in gaan richten.
Ik ben toch zo benieuwd naar het eind resultaat.
Fijne dag lieve groet Nelly

Miranda zei

Wat wordt je keuken prachtig! Ik hoop dat je spullen er inmiddels in staan en je er fijn kunt rommelen.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Esther zei

Dat ziet er nu al prachtig uit, ben benieuwd naar het eindreseltaat groetjes Esther.

True Colours zei

Ziet er mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Liefs, Lieke.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ben benieuwd hoor even wat posten bij gelezen en ooohhh word hij mooi zeg dus kom maar op hahahhahaha weet zeker dat hij super is .....fijne week lieve groet rosita