13 augustus 2012

DRAGON FLY







TUSSEN AL HET GEKLUS HEBBEN WE OOK EVEN TIJD EN OOG VOOR ANDERE MOOIE DINGEN EN NATUUR OM ONS HEEN.

IN ONZE TUIN IS HET ONWIJS DRUK.
DAT KOMT DOOR AL HET VLIEG VERKEER VAN ONZE VLINDERS EN LIBELLEN.

IK WILDE AL HEEL LANG EEN LIBELLE OP DE FOTO ZETTEN.
MAAR ZE VLIEGEN ZO SNEL EN LANG BLIJVEN ZE NIET ZITTEN.







MAAR MANLIEF ZAG ER EEN HELEBOEL IN ONZE GRIESEN WILDEMAN STOOFPEREN BOOM HANGEN.
ZE HANGEN HIER OM HUN VLEUGELS TE DROGEN.
ZIEN JULLIE DIE RAGFIJNE VLEUGELS !
ZO MOOI!







ZE ZIJN ZO ONGEVEER 10 CM GROOT DEZE LIBELLEN .
WAT EEN OGEN, NIET?





IK BEN ER ERG FAN VAN.
ER VLIEGEN ER HEEL VEEL IN ONZE TUIN.
JE HOORT ZE OOK VLIEGEN.







DE LIBELLEN ZIJN NET HELIKOPTERS.





FIJNE DAG,

MIRANDA


P


16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het zijn inderdaad prachtige insecten, je hebt ze erg mooi vastgelegd!

Lieve groet, Ingrid

Janneke zei

Ik vind Libellen in de tuin altijd zo leuk, vooral als ze over het water vliegen. Je hebt weer prachtige foto's van de helicopters gemaakt, zo noemen wij ze ook altijd.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi zijn ze prachtig op de foto gezet hoor ....fijne week lieve groet rosita

Gerry zei

Ze zijn prachtig, Miranda. Gewoon hoe ze zijn en om de kleur.
Dat je er zoveel foto's van kon nemen. Heel mooi!

LIeve groet,
Gerry

Miranda zei

Wat heb je prachtige foto's weten te maken! Ben druk aan het bijlezen na een paar weken vakantie en ga nu nog even je keuken bewonderen...

Lieve groet,
Miranda

Peet zei

Wat een schitterende foto's heb je gemaakt! Prachtig die kleuren...
Lieve groetjes, Peet.

flowersandhome zei

Heel mooi!

"Création" zei

SUPER *** SUPER *** SUPER Miranda, wat is dat goed gelukt zeg. Het is mij ook ooit eenmaal heel goed gelukt en misschien heb je die post ooit al eens gezien.

Normaal vliegen ze heel snel heen en weer, wij hebben er hier ook heel erg veel en ook van die grote.
Waarscijnlijk was die toen van mij ook zijn vleugels aan het drogen, dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Want toen bleef hij een hele tijd hangen waardoor ik mooie foto's kon maken.

Maar jou foto's zijn adembenemend mooi, mijn complimenten hoor!!!

Liefs,
Josephine

lia zei

Ik vind ze ook altijd zo mooi. En het is gewoon niet zo'n eng insect als wespen, bijen en wat al niet meer.
Gisteren zag ik er hier ook weer een, maar Joep ging er als een speer achteraan, maar gelukkig miste hij.

Fijne dag, Lia

Willy zei

Prachtige vorm en kleuren heeft deze insect.
Lieve groet,

Madelief zei

Wat een prachtige insecten zijn libelle's toch. Bij mij op de tuin zie ik ze ook regelmatig voorbij vliegen. Sommige zijn zo groot....en de kleuren. Prachtig!

Je hebt ze erg mooi vastgelegd. Fijne avond,

Madelief x

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Je hebt ze mooi op de foto gezet.

Soms zie ik ze over het water vliegen, prachtig gezicht.

Net zoals je schrijft: het zijn net helikopters.

Lieve groet,

Loes

Kom Achterom zei

wauw prachtig gevangen zeg! wat zijn het toch bijzondere dieren! Ik vind de kleuren zo prachtig en de vleugels zo ragfijn en ze glinsteren prachtig in de zon.
Top foto's zeg
fijne dag
Yolanda

Elly's kleine idylle zei

Ohhh,wat heb je ze super mooi vastgelegd...Libellen zijn inderdaad prachtige insecten....MOOI HOOR !!
Lief groetje...ELLY.

Anneke zei

dit zijn toch wel prachtige insecten en hele mooie foto,s er van.
groetjes van An

Gaby Bee zei

Your nature photos are fantastic!!!

Gaby xo