22 juli 2012

KOM EVEN BINNEN GLUREN IN MIJN BADKAMER ( LAATSTE DEEL ) / TAKE A PEEK IN MY BATHROOM PART 4 (THE END)







DIT IS HET LAATSTE DEEL VAN MIJN BADKAMER FOTO REEKS.

DEZE FOTO'S ZIJN SFEER PLAATJES VAN ROND MIJN BAD.
DIT ZIE IK ALS IK IN MIJN BAD LIGT TE BADDEREN. 
VOLGENDE POST IS EEN POST OVER EEN NIEUWE PROJECT DIE NU BIJNA IS AFGEROND.
































IK WENS JULLIE EEN FIJN DAG
EN 
VOOR DEGENE DIE OP VAKANTIE GAAN EEN FIJNE MOOIE WARM 
EN 
LIEFDEVOLLE VAKANTIE!!

MIRANDA




7 opmerkingen:

Mayflower zei

Ik heb genoten van je badkamerpost Miranda. Wat een heerlijke ruimte om in een warm bad te nemen.
Je heb prachtige sfeerhoekjes en er hele mooie foto's van gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het klusproject.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Gerry zei

Wat een uitgebreide badkamerpresentatie, Miranda. Leuk om te zien. En wat veel sfeerhoekjes heb je daar kunnen maken. Dat is gezellig als je een bad neemt.
Ben benieuwd naar de volgende klus.

Lieve groet,
Gerry

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige badkamer! Goed voor uren (badder)plezier!

Groetjes, Pietrik

Colin zei

Het is dat ik geen geduld heb om uitgebreid te badderen, anders was jouw badkamer toch wel een sfeerplek met al die hoekjes, leuk!

creatie's and stuff by jenneke zei

je zou toch je bad niet meer uitkomen :-) gezellig mooi'
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Maia zei

Wat is je badkamer toch super prachtig geworden, mooi hoor die posten met foto's!
Jullie ook goed gaan genieten nu van het mooie weer en wellicht een fijne vakantie!
Lieve groet Maia

Anoniem zei

I love the valuable info you supply in your posts. I like your writing style.