19 juli 2012

KOM EVEN BINNEN GLUREN IN MIJN BADKAMER (HET VERVOLG)/ TAKE A PEEK IN MY BATHROOM part 2






HIER HET VERVOLG VAN MIJN BADKAMER!
DIT IS HET GEDEELTE WAAR MIJN BAD STAAT.
ALLES IN DEZE BADKAMER HEBBEN WE ZELF GEMAAKT EN ONTWORPEN.
IK HEB DE INDELING EN HET ONTWERP GEMAAKT EN ALLES  GESCHILDERD EN GESTYLT .
MANLIEF HEEFT AL MIJN IDEEËN GETOETST OF HET TECHNISCHE MOGELIJK WAS.
HEEFT TOEN DE BADKAMER GEMAAKT + AL HET HOUT BEWERKT + ELEKTRA + WATER AANLEGGEN EN CV PLAATSEN.
DE BADKAMER IS NU 2 JAAR OUD EN IK BEN ER NOG STEEDS HEEL ERG BLIJ MEE.
IK HEB ALLEEN DE STYLING VERANDERD.
EERST HAD IK EEN TAK BOVEN HET BAD HANGEN MET ALLEMAAL HARTEN.

KLIK HIER ALS JE DE OUDE FOTO'S WIL ZIEN

MAAR NU WOU IK WAT ANDERS.
IK HAD NOG EEN OUD RAAM VAN ONZE BLOKHUT STAAN.
DAAR HEB MANLIEF WAT RUITJES UITGEHAALD EN VOOR MIJN EEN PAAR PLANKJES IN GEPLAATST. 
NU HEB IK EEN ALTERNATIEVE LETTERBAK GEMAAKT.
HET RAAM HANGT MOOI TE WEZEN BOVEN MIJN BAD.
VOLGEN DE KEER VERVOLG 3 VAN DE BADKAMER.
KIJK HIER ONDER MAAR VOOR NOG MEER FOTO'S!!









































































FIJNE WEEK,

MIRANDA

5 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Miranda
Wat een super idee zeg!
en wat staat het prachtig boven jou bad!! Daar zou ik de hele dag wel willen vertoeven hihihi met dit snert weer! Het hoost hier van de regen echt niet normaal! zo jammer voor de mensen die nu allemaal met vakantie gaan! brrr
fijne week
Yolanda

Just Who I Am zei

Wauw wat een badkamer .Ik zou er niet uit te slaan zijn waarschijnlijk haha Een heel goed team zijn jullie om dit samen te realiseren.De give away winnen laat ik graag aan anderen over.
Groetjes Elisabeth

sandra zei

Leuk dat raam boven je bad!! Ben ook nog even terug gaan kijken in de "oude stijl" met de tak; dat vond ik ook errug leuk!!!
De letters `THUIS`vind ik helemaal geweldig!

Groetjes Sandra

Tanja zei

Leuk idee dat raam zo boven je bad, met al je spullen erin, kun je heerlijk naar kijken als je ligt te badderen en de eerste foto......ben jij dat in de weerspiegeling?

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Wat heb je een prachtige badkamer Miranda en wat een superleuk idee zo'n raam boven het ligbad.
Je heb sfeervolle hoekjes, dat is toch genieten als je in bad ligt.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea