14 juli 2012

IJZERDRAAD KUNST






IK BEN WEER EVEN CREATIEF BEZIG GEWEEST.
IK HEB DEZE KAARSEN HOUDER HANGER ZELFGEMAAKT.







IK HEB DEZE VORM UIT DE LOSSE HAND GEDRAAID ZONDER EEN TANG TE GEBRUIKEN.
WAARDOOR EEN NONCHALANT EFFECT KRIJGT
DE KAARSEN HOUDER  HIERBOVEN IS MIJN TWEEDE DIE IK HEB GEMAAKT.








HET IS VAN BIND
IJZER DRAAD GEMAAKT
MET KRALEN.
















DIT WAS MIJN EERST DIE IK GING MAKEN.
HET IS HEEL MAKKELIJK TE MAKEN.
JE HEB ER ZO EEN KAARSEN HOUDER HANGER IN EEN PAAR MINUTEN GEMAAKT.








DEZE KAARSEN HOUDER HANGERS HEBBEN EEN PLEKJE GEKREGEN IN MIJN BADKAMER.
IK LAAT JULLIE DAT ZIEN IN MIJN VOLGENDE BLOGPOST.
DAN KUNNEN JULLIE EVEN IN MIJN OPNIEUW GESTYLEERDE BADKAMER GLUREN.
















FIJNE WEEK,

MIRANDA

13 opmerkingen:

Alie zei

Leuk ideetje, vooral met dit weer. Groetjes en fijn weekend, Alie

"Création" zei

Hoe orgineel deze kaarsen hangers.
Inderdaad heerlijk nonchalant en oogt heel leuk.

Ze zullen zeker al brandend heel sfeervol in je badkamer hangen.

Fijn weekend verder,

Liefs,
Josephine

Lovely Rivièra zei

Wat mooi en orgineel! Ik wou dat ik zo handig was!
Jij ook een fijne vakantie!

Groetjes,
Maïsha

Gerry zei

Het is inderdaad goed weer om te knutselen.
Je hebt een heel leuk kunststukje gemaakt. En heel uniek!

Lieve groet,
Gerry

Joke zei

Knap gedaan en erg leuk.

Groetjes Joke

Blomkje en Wenje zei

Wat is ie mooi geworden, Miranda! wordt nu idd nieuwsgierig naar de plek waar ie hangt!

Fijne zondag.

Groetjes, Pietrik

Bizzy @ home zei

Wat origineel en creatief bedacht!
Jij ook een fijne vakantie Miranda!
Lieve groet, Renny

Madelief zei

Je hanger is mooi geworden Miranda! Ik zie nu pas dat jij ook een prachtige giveaway hebt. Ik zal gelijk een linkje plaatsen op mijn blog!

Fijne week!

Madelief x

Maia zei

Heel apart en kunstig gemaakt je kandelaars van ijzerdraad!
Leuk idee om dat een keer te maken.
Fijne week
Groetjes Maia

Maaike zei

Hoi Miranda, wat istie mooi geworden! Knap zeg!
Geniet van het resultaat en, het mooie weer komt er heus nog wel aan!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Connys Cottage zei

Wat erg leuk.

Bedankt voor je leuk reactie over mijn breiproject.

groetjes Conny

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Ik vind het heel mooi heel creatief en uniek, dankje dat je bij mij was gekomen en een bericht achter hebt gelaten, liefs Barbara

Miranda zei

Wat heb je dit leuk gemaakt!

Fijne avond. Groeten, Miranda