12 juni 2012

TOETIE FOTO'S




HALLO LIEVE VOLGERS,

DE NIEUWE VOLGERS HEET IK BIJ DEZE OOK VAN HARTE WELKOM!!
IK VIND HET GEZELLIG DAT JULLIE ZO AF EN TOE BIJ MIJN EVEN KOMEN GLUREN OP MIJN BLOG!





HIER DE FOTO'S VAN MIJN KLEINE CAMERA DIEF.
ZE HAD DE CAMERA WEER EVEN GELEEND.
















IK KOM DEZE WEEK WEER EVEN BIJ JULLIE LANGS.
MAAR DEZE WEEK GAAN ZE BIJ MIJ OP KAMP MET SCHOOL.
VANDAAG IS MIJN ZOON MYRON VAN 11 JAAR OP KAMP GEGAAN EN KOMT VRIJDAG TERUG.
HIJ GAAT WADLOPEN.

MORGEN ZWAAIEN WE ONZE 2de ZOON QUINTEN UIT.
 HIJ GAAT 2 DAGEN OP SCHOOLREIS.
FIJNE DAGEN
EN 
 TOT DE VOLGENDE BLOGPOST.

MIRANDA

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat Miranda gewonnen heeft, mijn hartelijke felicitaties voor haar...ze zal heel blij met dit mooie blad zijn!

Oei, twee kinderen een paar dagen weg, dat zal stil zijn in huis! Maar het vliegt vaak ook weer voorbij, voor je het weet zijn ze weer thuis!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Miranda van harte met je give away....tja ze heeft de smaak te pakken je dochter hahahah ...spannend de kids op kamp erg leuk al is het vaak wat minder voor de moeders ....wens je een fijne week lieve groet Rosita

Miranda zei

Helemaal leuk! Ga je snel een mailtje sturen... Toetie heeft weer goed haar best gedaan. Wel spannend twee kinderen een paar dagen weg, maar voor henzelf natuurlijk genieten.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Gerry zei

Toetie heeft de smaak goed te pakken.
En wat zal het stil zijn zonder je 2 jongens.
En gefeliciteerd voor Miranda! Leuk!

Lieve groet,
Gerry

Sylvia zei

Proficiat voor de winnares van de giveaway !
Wat fijn dat je dochter ook al interesse heeft voor fotografie, dat heeft ze goed gedaan !
Nog een fijne week,
Sylvia

little sweet things zei

Miranda van harte met het winnen van dit mooie blad.
leuk dat we allemaal weer mee mochten loten.
Groetjes, Sas

Mrs. Sutton zei

SO glad to have come across your wonderful blog - such fabulous images - and your metal garden frog made me laugh - so cute!
I have an 11 year old son as well - and he LOVES school trips too, but i always get so worried - lol!
Paula xx

Bizzy @ home zei

Mooie foto's van Toetie! Proficiat voor de winnares.
Lieve groet, Renny