04 juni 2012

DOOR DE OGEN VAN EEN KIND / THROUGH THE EYES OF A CHILD!






DEZE FOTO'S ZIJN GEMAAKT DOOR MIJN DOCHTERTJE TOETIE VAN 8 JAAR.
ZE HEEFT HET FOTOGRAFEREN ONTDEKT.
MIJN CAMERA IS NIET MEER VEILIG.
DUS HIER DE FOTO'S DIE ZIJ AFGELOPEN ZATERDAG HAD GEMAAKT IN ONZE TUIN.
MIJN DOCHTERTJE TOETIE WOU WEL GRAAG  EVEN DAT DE FOTO'S AAN IEDEREEN IN BLOGLAND LIET ZIEN.
DUS HIER ONDER DE SFEER PLAATJES VAN HAAR.


***

These photos are CREATED by MY DAUGHTER TOETIE of 8 years.
SHE HAS DISCOVERED THE PHOTOGRAPH.
MY CAMERA IS NO LONGER SECURE.
SO HERE THE PHOTOS THAT SHE HAD CREATED LAST SATURDAY IN OUR GARDEN.
MY DAUGHTER TOETIE WANTED THAT THE PHOTOS SHOWED TO EVERYONE IN BLOGLAND.
SO HERE BELOW THE ATMOSPHERE PICTURES OF HER
PHOTO'S BELOW HERE ARE MADE BY DAUGHTER TOETIE!




















IK MOEST OOK NOG EVEN DE LIEVE GROETJES AAN JULLIE ALLEMAAL IN BLOGLAND
VAN MIJN DOCHTER TOETIE DOEN.

MAAR OOK VAN MIJ !!
MIRANDA 


THE DEAR GREETINGS TO ALL OF YOU IN BLOGLAND FROM
MY DAUGHTER TOETIE.

BUT ALSO FROM ME !
MIRANDA


20 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh.....je dochter heeft het echt de vingers Miranda.
Wat heeft zij mooie foto's gemaakt en wat leuk dat je hier een post aan besteedt.
Geef haar mijn complimenten maar, een dikke tien.
Wat leuk dat je dit mooie blad verlooot, ik koop deze ook zo af en toe, maar deze heb ik nog niet, dus wil graag een gokje wagen.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

De Lorelei Brocante. zei

Ja hoor, ik zie het al Toetie heeft talent !!!!!
Mooie foto,s Toetie !! mag je best vaker op mama haar Blog zetten hoor vinden wij harstikke mooi.

Lieve groetjes voor jou en je mama

Dicky Marie

Petra zei

Wat een prachtige foto's! De complimenten aan Toetie. En doe haar de allerliefste groetjes terug.
Liefs, Peet.

emmel-prutsemieke zei

goed gedaan van toetje! groetjes terug

Jansepans zei

Wat een schat die dochter van jou. Leuk dat ze fotograferen ook zo leuk vind. Kan je een passie delen... Fijne dag. Liefs Janneke

Gerry zei

Toetie heeft er kijk op! Mooie foto's gemaakt! Dikke pluim verdiend!
En doe haar de groeten maar terug, ook voor jou Miranda!

Lieve groet,
Gerry

flowersandhome zei

Prachtige foto's heeft je dochtertje gemaakt! Ze heeft het echt in de vingers, het fotograferen, moet ze van haar mama hebben.
Toen mijn kids die leeftijd hadden, waren er nog geen digitale camera's en daarom gaf ik ze vaak zo'n wegwerptoestelletje waarmee ze dan ook de mooiste dingen vastlegden. Nu nog hebben ze die foto's in een fotoboekje en worden ze wel eens bovengehaald. Ze weten nog precies welke foto's ze toen zo treffend vonden. Mooie herinneringen.
Groetjes aan Toetie! Dat ze nog maar veel met jouw fototoestel aan de haal gaat. ;-) Misschien een idee voor een vast topic hier: de wereld gezien door kinderogen.
Bye,
Marian

sandra zei

Mooie foto's, hoor, voor een meisje van 8!!
Knap gedaan!
Groetjes Sandra

Emmy zei

Bedankt hoor Toetie erg leuk.
Fijne dag groet Emmy

Home and Lifestyle zei

Je dochter is talentvol hoor, ze heeft echt mooie foto's gemaakt!

En eh...de groeten terug, voor jullie allebei :)!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

oale zei

Die moet absoluut fotograaf worden, maar dat kan ook niet anders met zo'n moeder hahaha. Groetjes Alie

True Colours zei

Ziet er goed uit, leuk dat je even mijn blog bent komen bezoeken.

Zeker doe ik mee aan je give-away !
Ik zal snel een linkje plaatsen!

Fijne week.

Maaike zei

Hoi Toetie, bedankt voor de mooie plaatjes, je kan het echt wel goed!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Esther zei

Wat een prachtige foto's dat heeft ze niet van een vreemde ;-D groetjes Esther.

Pure by me zei

Zo wat een leuke foto's heeft je dochtertje gemaakt,hier heeft mijn dochtertje (9) inmiddels een eigen camera'tje gekregen..leuk hoor..

Ik doe graag mee met de give away..

Lieve groet Chris

~~Loraine Living~~ zei

Het zit er vroeg in, een toppertje hoor! Oog voor detail en kleur ... Ga maar vast sparen voor een extra camera miranda! Lieve groetjes aan beiden, diana

Janneke zei

Zo Miranda, je dochter heeft er echt kijk op.
Vooral die spiegeling
in dat water van die ton en die prachtige Hollandse
luchten, fantastisch.
Geef haar mijn complimenten en ga zo door.
Groet van Janneke

Marjonel M zei

je dochter heeft mooie foto's gemaakt.
Groetjes terug, Marjonel

"Création" zei

Zoooooo Miranda, jou dochter Toetie heeft oog voor detail zeg.
SUPER gedaan Toetie, mijn complimenten hoor.

En jij Miranda bent je camera kwijt denk ik, hihihi, ze heeft de smaak te pakken hoor.

Geniet van een fijne week,
en lieve groetjes voor jullie beide natuurlijk.....

Liefs,
Josephine

Miranda zei

Wat heeft Toetie er een mooie reportage van gemaakt! Ze heeft zeker oog voor detail en weet het allemaal mooi vast te leggen. Wie weet gaan we nog eens vaker wat van haar zien...

Lieve groet voor jullie beide!