08 juni 2012

OOOOHH, WAT BEN JE MOOI !!












HIER WEER EEN POST VAN MIJ (MIRANDA) ZELF.
MIJN DOCHTER VOND HET GEWELDIG AL DIE REACTIES VAN JULLIE.
ZE VRAAGT NU EEN EIGEN CAMERA VOOR HAAR VERJAARDAG.





DEZE MOOIE PAPAVER STAAT IN MIJN TUIN.
IK HEB DEZE PAPAVER VORIG JAAR GEPLANT.
MAAR TOEN WERD DEZE PAPAVER NOG OP GEGETEN DOOR NAAKT SLAKKEN.
















DIT HART IS ZO MOOI 1

MAAR ALS JULLIE GOED KIJKEN ZIEN JULLIE EEN KLEIN OPVRETERJE.






















GEZIEN?
 HET IS EEN NAAKT SLAK!



FIJNE WEEK,

MIRANDA

16 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Miranda,

ooh deze is zeker mooi zeg! een ik heb nog even genoten van de foto's van je talentvolle dochter! een fototoestel is wel aan haar besteed knap zeg!!
fijn weekend
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Wat mooi, deze papavers! Balen dat er dan altijd weer ongewenste bezoekers zijn, dat heb ik met mijn hosta's. Als het hier geregend heeft, zie je na afloop van de bui de slakken massaal tevoorschijn komen, naakt en niet naakt ;)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Wat een prachtige papaver met een mooi hart. Een groot kleurcontrast.
In de natuur blijft dat altijd, is het niet zoiets als jagers en prooien? Ze moeten allemaal leven.
Meestal zo in augustus heb ik rupsjes in de geraniums, die eten de boel ook aardig kaal. Zijn de rupsjes weer weg, groeit de plant zich weer dicht.
Ik wens je een fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige bloem is het eigenlijk toch....

Fijn weekend.

Groetjes, Pietrik

't Glimmenhofje zei

Hoi Miranda,
Wat heb je prachtige papavers in je tuin, vooral die paarse vind ik schitterend en ik zat eerst heel dom naar die witte te kijken, op zoek naar die kleine op-eter...bleek het om de foto erboven te gaan, hihiii...
Ik heb zelf hele grote zalmkleurige in mijn tuin staan, maar hoe mooi ze ook zijn het is toch niet helemaal mijn kleur...jammer genoeg...
Maar leuk dat je dochter het ook leuk vind, zo'n blog. Misschien kan ze haar eigen blog wel beginnen als ze dan toch aan het fotograferen gaat...
Hartelijke groetjes en een fijn weekend.

~~Loraine Living~~ zei

Mooie papaver de kleur en zeker het hart..., en het slakje ook hoor! Ik doe al mee aan je give away, duimen maar...Fijn weekend, lieve groet Diana

It's me zei

Prachtig Miranda...fijn weekend....liefs van mij....xxx..

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Jaren geleden was is helemaal gek met de kleur bordeaux, tijden had ik bloemen, gordijnen en andere spullen in deze kleur.
Jou post doet mij hieraan even terug denken.

Papaver een prachtige bloem, maar deze is wel heel bijzonder hoor!

Je hebt er hele mooie foto's van gemaakt, dit is echt even genieten.

Een heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Janneke zei

Wat een supermooie foto's van
de Papaver orientale Perry's
White heb je weer gemaakt.
Vooral ook de papaver met slak,
na de foto heb je de slak zeker
even met een boog in de sloot of
op dak gegooid (haha)of is dat
zielig.
Fijn weekend,
Janneke

Miranda zei

Een eigen fototoestel zou wel heel leuk zijn, want ze heeft zeker talent! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van de papavers.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

little sweet things zei

Wat een mooi kleur hart heeft deze papaver!
mocht je nou niet weten wat je met al die zaatjes die deze mooie bloemen prduceren aanmoet dat hou ik me aanbevolen.
Geniet van het weekend!
groetjes, Sas

Maia zei

Prachtig die papavers wat een aparte kleur, zo heb ik ze nog nooit gezien.
Fijn weekend
Groetjes Maia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige papaver deze had ik nog nooit gezien ...en wat leuk dat je docht een camera wil voor haar verjaardag zeker iets voor haar want talent heeft ze zeker ...ook nog een blog eraan en ze gaat het maken hoor ......fijn weekend lieve groet rosita

amy zei

O wat mooi zeg ,ik heb ze nog nooit zo gezien ,echt schitterend

Els zei

Mooie foto's van de papavers. Jammer genoeg hebben wij ook veel last van naaktslakken :-(
Ik deed al mee met je give away!

Fijne week
Liefs Els

boomgaard zei

Dag Miranda, nieuwschierig natuurlijk door je leuke berichtje op mijn blog, even een kijkje bij jou genomen. Helemaal leuk, vooral de foto's van hierboven, prachtig die papaver. Ik ga je graag volgen.

Groet,

Marieke