07 mei 2012

PIOENROOS



ZE ZIJN WEER TE KOOP.

DE PIOEN ROOS.

BIJ ONS LANGS DE WEG.






MIJN FAVORIETE BLOEM.
IK VIND HET ZO EEN ROMANTISCHE BLOEM.










DEZE KAARS HEB IK VORIG JAAR VAN MIJN MOEDER GEHAD.
HET BESTAAT HELEMAAL UIT KAARSVET.
OOK DE STEENTJE OP DE KAARS.














DEZE VITRINE KAST OP DE ACHTER GROND IS TE KOOP.
HEB JE INTERESSE MAIL ME.







IK WIL JULLIE BEDANKEN DEGENE DIE OP MIJN VORIGE MAIL HEBBEN GEREAGEERD.
DAT WAS HEEL LIEF!
OOK NAMENS MIJN BROER ANDRÉ.
HIJ LEEST ALTIJD MIJN BLOG.

HIJ VOND JULLIE REACTIES ERG LIEF.
OOK BEDANKT NAMENS MIJN BROER!

OOK WIL IK GRAAG HANNEKE BEDANKEN.
IK HEB VAN HAAR EEN LIEVE MAIL GEHAD.
ZE IS EEN STILLE VOLGER VAN MIJN BLOG.
ZIJ HEEFT ZELF GEEN BLOG.


MET MIJN BROER GAAT HET NIET GOED.
IK BEN ER ZELF HEEL ERG KAPOT VAN.
DE UITSLAG KOMT ALS HET GOED IS OP 30-05-2012.







ROZEN ZIJN OOK EEN GROOTTE LIEFDE VAN MIJN.
MAAR IK HEB ZE VOORAL IN DE TUIN.






IK VIND HET HEEL LEUK ALS JULLIE BIJ MIJN REAGEREN.
IK DOE HET EVEN NIET OP JULLIE BLOG.

IK POST WEL BLOGPOSTEN OP MIJN BLOG.
VOOR DE AFLEIDING EN OMDAT HET TE LEUK IS OM TE DOEN.






LIEVE GROET,

MIRANDA

14 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh had je vorige post gemist....
Jullie gaan een spannende tijd tegemoet dus....
Heel veel sterkte gewenst saampjes.
Samen sterk.

En super je rozen....heb je al rozen in bloei in je tuin....?
De pioen....ook zo mooi!

Fijne dag

Liefs

lia zei

Ik had je vorige post niet gezien, maar wens jullie veel sterkte.
En die pioenrozen zijn prachtig, net als die kaars.

Lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

De pioenroos is inderdaad een hele mooie bloem, die komt hier de komende weken ook vast nog wel in huis.

Wat verdrietig van je broer Miranda..spannende weken met de uitslag in het vooruitzicht! Veel sterkte gewenst, ik hoop dat de uitslag misschien toch een beetje meevalt!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heel veel sterkte ....liefs van mij....xxx...

Rozmeen zei

Lieve Miranda,

Wat heb je weer prachtige fotos gemaakt!

Liefs,
Rozmeen

Gerry zei

Lieve Miranda,
Je foto's van de pioenroos zijn prachtig, het is ook zo'n mooie bloem. En de kaars is ook heel bijzonder.
Naar dat het met je broer niet goed gaat en wat jammer dat de uitslagen dan nog zo lang op zich laten wachten.
Ik wens jullie heel veel sterkte!

Lieve groet,
Gerry

Willy zei

Wat een mooie bloemenpracht. Het zal moeilijk zijn om nu volop te genieten van al dit moois nu je de zorgen om je broer hebt. Heel veel sterkte.
Lieve groet,

Judith zei

Goh, ik verbaas me er iedere keer weer over dat die uitslagen zo lang op zich laten wachten... onbegrijpelijk vind ik dat! Die spanningen daaromheen zijn vreselijk en ik wens jullie dan ook veel sterkte met dat wachten!

Groetjes

O ja, pioenrozen... fijn dat ze er weer zijn, ook ik vind ze erg mooi!

ingrid zei

Heel veel sterkte voor je broer, maar ook voor jou.Fijn dat je afleiding vindt in het bloggen.Ik ben een "stille"lezer zonder eigen blog.Maar wil je laten weten, dat ik erg van je blog geniet.
hartelijke groet,
Ingrid

~~Loraine Living~~ zei

Je pioenrozen zijn prachtig, ook mijn favoriet. Ik lees je verdrietige post ...ik wens jou en je broer heel veel sterkte Miranda. Liefs Diana

oale zei

Ben ook zo gek op die pioenrozen. Heb er zelf al jaaaaaren één in de tuin staan, maar er heeft nog nooit één bloem aangezeten. Misschien moet ik hem eens verplaatsen. Groetjes Alie

amy zei

Prachtig he die pioenroos
Ik heb een rode in de tuin ,hij komt bijna uit ,(hij stond hier al in de tuin want rood is niet mijn kleur ,ihihih)
Vorige week had ik witte pioenrozen gekocht ,toen ze helemaal uit waren ,waren het net papieren bloemen (die je hier wel op blogs ziet )prachtig

Twidde Brocante zei

Wat een mooie bloemen zijn het inderdaad. Ik heb er ook een aantal in de tuin staan. Ze zijn mij altijd te vlug uitgebloeid. Ik duim voor jouw en je broer voor een "goede" uitslag.

Groetjes Natasja

Janneke zei

Ten eerste heel veel sterkte met je broer.
En wat zijn die pioenen toch mooi hè.
De boompioenen beginnen hier te bloeien maar
de gewone boerenpioenrozen
nog niet.
Gr. Janneke