31 mei 2012

BROCANTE FAIRS



2de PINKSTERDAG BEN IK EVEN BIJ DE ZINKEN VIOOL  BIJ JAYNE THUIS GEWEEST.
IK HEB EVEN WAT FOTO'S GEMAAKT IN HAAR TUIN.
WAAR ZE BROCANTE HAD UITGESTALD VOOR DE VERKOOP.







HAAR MOOIE SCHUUR AAN HET WATER.









&&&&&


MAAR IK BEN OOK DIE DAG SAMEN MET MIJN DOCHTER TOETIE NAAR 
DE WEST FRIESE FAIR GEWEEST IN MIDWOUD.




ALLEEN VIND IK DEZE FAIR NIET ZO LEUK MEER.
HET AANBOD IS NIET ECHT VERNIEUWEND.
JE KAN ER NIET ECHTE LEUKE DINGEN VINDEN OP BROCANTE GEBIED.
ALLEEN BIJ JOLANDELIJK.
ZIJ IS DAN OOK DE TREKKER VAN DEZE FAIR VIND IK.
DE BOERDERIJ VAN J&A VIEL TEGEN VAN BINNEN EN
NIET ECHT VERNIEUWEND.
MAAR DE SLOTEN BODEN WEL VEEL LEUKS!!
KIKKERS!!
MIJN DOCHTER TOETIE ZAG EN HOORDE DE KIKKERS IN DE SLOOT.








ZOEK DE KIKKERS!














( Deze foto is gemaakt door mijn dochtertje Toetie bij Jayne in de tuin.)

 FIJNE DAG,

***

HAVE A NICE DAY,

MIRANDA

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat jammer dat het bezoek aan de fair tegenviel, maar gelukkig waren er genoeg kikkers waar je dochter zich goed mee kon vermaken.

Leuk dat je dit blad verloot! Deze heb ik nog niet, dus ik doe graag mee hoor! En 10 juni is onze trouwdag, wie weet hihi...!

Je dochter lijkt volgens mij veel op je, je staat er zelf trouwens erg vrolijk op!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Kijk haar zitten op het bankje...wat ben je leuk !!!....je dochter lijkt op je hoor...zooooo....echt wel.......geniet van een heerlijk weekend....liefs van mij....xxx..

oale zei

Hé Miranda, wat sta je mooi op de foto en je meisje ook. Volgens mij lijken jullie op mekaar. Wij hebben ook prachtige dagen gehad, Urkerdag, strand, zeilen (voor het eerst weer). Kortom: genieten! Groetjes Alie

Esther zei

Wat een prachtige foto's vooral die bij de zinken viool. ik doe graag mee aan je give away,Groetjes Esther

Emmy zei

Leuke foto's bij Jayne in de tuin. En ja de fair in Midwoud heb je na een paar jaar wel gezien, kan me wel voorstellen dat je dochter de kikkers interesanter vond. Het tijdschrift heb ik hier al liggen dus ik doe niet mee. Leuke foto van jezelf weten we tenminste wie er achter die blog zit. Fijne avond verder, groet Emmy

Gerry zei

Ha Miranda, nu hebben we er gezicht bij, wat leuk!
Je foto's zijn prachtig.
En op de fair waren de kikkers een beter tijdverdrijf dan de verkoop.
De foto's bij de zinken viool zijn wel mooi!
Je hebt een mooie dochter!

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Wat heeft Toetie een leuke foto van je gemaakt! Jammer dat de fair wat tegenviel, maar gelukkig zorgden de kikkers voor vertier (mooi gefotografeerd!) Ben gek op tijdschriften ;), dus ik waag graag een kansje...

Alvast een fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Wat een leuke en knusse tuin heeft Jayne.
Jij en... je dochter hebben prachtige foto's gemaakt en volgens mij zitten er 3 kikkers in de sloot.

Jammer dat de fair tegenviel.

Heel fijne weekend!

Lieve groet, Loes

amy zei

zo wat n joekels die kikkers ! vindt ze altijd een beetje eng (glibberig ,brr)
Ben jij dat op de laatste foto ?
Ik doe niet mee met de give away ,ik ben al abonnee ,dus ik geef anderen een kansje :)
Gr Amy

Zilly zei

Dank voor je lieve reactie op mijn blog-je hoeft me nooit te bedanken. Ik kom graag op je blog. Wat een mooie foto's. En wat een leuke dochter-had ik als es gezien en wat ben jij leuk! Je kunt jouw trekken heel goed terug zien in haar-mooi is dat! Fijne vrijdag en alvast een lekker weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Manuela zei

wat een leuke foto van jou!! heeft je dochter goed gedaan!
leuk dat je even foto's laat zien van de fairs,alleen wel jammer dat die in midwoud zo tegen viel..
wonen wij dicht bij elkaar? dit is namelijk allemaal niet zo ver bij mij vandaan...
en brrr...die kikkers...daar krijg ik de kriebels van maar wel mooie foto's!
ik doe graag mee met je give away!!
en wens jou heel veel plezier met de reacties...
fijn weekend!
groetjes Manuela

Twidde Brocante zei

Jammer dat de fair een beetje tegenviel. Maar bij de zinken viool ziet het er wel erg leuk uit.

Ik doe graag mee met je give away.

Ene jij ook bedankt voor je berichtjes he, daar doen we het ten slotte voor.

Groetjes Natasja

Bonjade zei

Mooi die gif groene kikkers....
Je hebt mooie beelden gemaakt van de fair.
Enne..je dochter....een plaatje.
Ze lijkt op je ;)

Enne....jij bedankt voor altijd je lieve reacties ;)

Fijn weekend

Liefs

Ingrid zei

Wat leuk de give away en de foto van je Miranda,ik laat de kans aan de andere blogsters,heb het tijdschrift en het is zeker de moeite......fijn weekend

Janneke zei

Wat heb je die kikkers er leuk op gezet Miranda,
hier horen we ze ook weer bijna dag en nacht.
Weten we weer eens dat we in een echt kikkerland wonen!
De foto's van je dochter en jezelf zijn ook erg leuk,
echt vrolijke meiden.
Janneke

Kom Achterom zei

Haa zie ik daar nu eens 2 leuke dames op de foto! leuk leuk!
Jammer dat de fair niet zo veel nieuws had.
Ach al met al toch een lekker uitje zo toch ik ga ook graag met mijn dochters op pad helemaal leuk zo'n meidending
fijne dag
Yolanda

tachterhuisje zei

Het kan natuurlijk niet altijd meevallen he die fairs, gelukkig viel het voor je dochtertje mee ;-)
Mooie foto's hoor van jullie.

Lieve groetjes
Carine

Carine zei

Oeps vergeten, ik doe wel graag mee aan je give away hoor ;-) die heb ik nog niet ...

Liefs
Carine

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Miranda ..♥
Leuk dat je op mijn blog was ..en danke voor je reactie ..♥;)
Jij hebt ook een gezellige blog en ik ga je zeker ook volgen ..;)
Nog veel plezier met jullie verbouwing een hele klus ..maar het word zeker mooi zo te zien..;))

Liefs en fijn weekend Gaby..♥

Het lijstje van brocante zei

Wat een leuke foto's Miranda....van een zeer gelaagde dag met je dochter....ze heeft een te gekke foto van je gemaakt....zo moeder zo dochter.
Graag doe ik mee met je Give away!!!!
Ik wens je alvast een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Homemade Home zei

Hoi Miranda, leuk te zien wie er achter dit mooie blog zit.
Wat jammer dat de fair niet zo leuk was. Maar gelukkig heeft je lieve meid
het wel naar de zin gehad.
Ik doe heeeel graag aan je give away mee, ik ben gek op mooie tijdschriften.
Fijn weekend groetjes Nelly

sandra zei

Hoi hoi!

Gezellig dat je me bent gaan volgen, en nu kom ik natuurlijk ook een kijkje bij jou nemen!
Ik ga je mooie blog lekker even op mijn gemak helemaal bijlezen!
Enne... ik doe ook heel graag mee aan je give away!!!:)

Groetjes Sandra

Maaike zei

Hmm toch altijd jammer als zoiets tegenvalt. Je hoopt natuurlijk tóch op een verassing!
Nou, dat waren de kikkers dan maar in dit geval..
Maar wat een leuke foto van jezelf en van je dochter!
Ik doe ook graag mee met je give-away!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Maaike zei

Hmm toch altijd jammer als zoiets tegenvalt. Je hoopt natuurlijk tóch op een verassing!
Nou, dat waren de kikkers dan maar in dit geval..
Maar wat een leuke foto van jezelf en van je dochter!
Ik doe ook graag mee met je give-away!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Cosy Life by Elly zei

Hey Miranda..Bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik zit net bij jou te lezen en ik krijg dus geen bericht via google reader als je iets nieuws post.Ik heb er dus een aantal van jou gemist! Dat je niet denkt dat ik geen interesse heb in jou...ik ga je bij abonneren invoeren. Ik hoop dat het dan wel goed gaat. Oja enne wat lijkt die meid op jou zeg. Ik wens je een fijn weekend en ik hoop dat ik wel post van je ontvang!
Lieve groetjes, Elly