10 mei 2012

GEBROKEN HARTJE / BROKEN HEART


DIT IS 1 VAN MIJN FAVORIETEN LENTE BLOEIERS.
JE HEBT DE PLANT "HET GEBROKEN HARTJE" OOK IN HET DONKER ROZE/ROOD.
MAAR DAN IS HET "GEBROKEN HARTJE " LANG NIET ZO MOOI.
ALS DIT MAAGDELIJKE ZUIVERE WITTE GEBROKEN HARTJE.

***

 THIS IS 1 of MY FAVORITES SPRING BLOOMERS.
YOU'VE GOT THE PLANT "THE BROKEN HEART" ALSO IN THE DARK PINK/RED.
BUT THEN IT IS "BROKEN HEART" NOT NEARLY AS PRETTY.
IF THIS VIRGIN PURE WHITE BROKEN HEART.







HET GEBROKEN HARTJE DOET HET HEEL GOED IN MIJN TUIN.
HET GEBROKEN HARTJE DOET HET OOK GOED ALS SNIJBLOEM VOOR 
OP DE VAAS.
HET GEBROKEN HARTJE STAAT LANG IN HUIS OP DE VAAS.

 ***


THE BROKEN HEART IS DOING VERY WELL IN MY GARDEN.
THE BROKEN HEART IS ALSO GOOD AS A CUT FLOWER FOR THE VASE.
THE BROKEN HEART IS LONG IN HOUSE ON THE VASE.














ZIE JULLIE DE WATER DRUPPELS OP HET HARTJE?

***


SEE YOU THE WATER DROPS ON THE HEART?







DIT GEBROKEN HARTJE WIL IK AAN MIJN LIEVE MOEDER OPDRAGEN DIE OP
24-05-2012  JARIG IS! 
82 JAAR OUD MAG ZIJ DAN WORDEN.
                     OMDAT IK WEET DAT ZIJ DEZE PLANT OOK ZO MOOI VIND.


MA, VOOR U!
TOT ZONDAG!

MAAR HIJ IS OOK VOOR ALLE MOEDERS, OMA'S EN SCHOONMOEDERS VAN DE HELE WERELD VANWEGE MOEDERDAG AANSTAANDE ZONDAG 13 MEI 2012!

***

THIS BROKEN HEART I DEDICATE to MY DEAR MOTHER who 24-05-2012
82 YEARS OLD.
BECAUSE I KNOW THAT THEY FIND SO BEAUTIFUL ALSO THIS PLANT.




BUT IT  IS ALSO for ALL mothers, Grandmothers and  ALL THE MOTHER- IN- LAW  of the WORLD.
 BECAUSE SUNDAY IT IS  MOTHER'S DAY 13 may 2012!



FIJN WEEKEND 
EN 
EEN  MOOIE GEZELLIGE MOEDERDAG!

***

FINE WEEKEND 
AND 
A NICE COSY MOTHER'S DAY!


MIRANDA 

15 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Prachtig! En alvast gefeliciteerd met je moeder!

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

Kom Achterom zei

OOh Miranda wat mooi zeg!
Prachtig op de foto gezet en ik wens jullie samen een heerlijke moederdag!
Fijn weekend
Yolanda

Huize Kip Kakel zei

Dank je wel voor je mooi gebroken hartje..
Ik kijk er naar uit zondag :)
Fijne verjaardag en de felicitatie's voor je moeder!
Groetjes Hannie

Irma zei

van harte met je mams en de foto's zijn om te smullen, XXX

Gerry zei

Een hele mooie bloem, Miranda! Mooi dat je hem aan je moeder opdraagt. Mijn moeder is ook net zo oud!
Goed weekend gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Just Who I Am zei

Ik vind de witte ook mooier dan de roze .Helaas doet ze het niet in mijn tuin .Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Elisabeth

Twidde Brocante zei

Hoi Miranda, ze zijn inderdaad mooi. Ik heb ze ook in de tuin staan. Wist je dat er nog een naam voor is. Namelijk vrouwentranen.

Groetjes Natasja

~~Loraine Living~~ zei

Mooi.... geniet van moederdag en een heerlijk weekend! Lieve groet Diana

Musje zei

Jaa gaaf! je foto`s zijn schitterend,ik wil nog een graag een witte voor in de tuin,fijn weekend,lieve groet Musje.

Madelief zei

Alvast van harte gefeliciteerd met de 82e verjaardag van je moeder. Wat een mooie leeftijd!

Het gebroken hartje is in het wit inderdaad prachtig.

Fijn weekend!

Madelief x

almay`s home zei

Een echt mooi bloemetje voor Moederdag! Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

Lieve groet!
Alma

Judith zei

Wat een lieve moederpost... Jij ook een fijne moederdag!

prettig weekend, groetjes Judith

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Erg mooi! Fijn weekend verder!

Groeten Maaike

amy zei

Wat n schatjes ,en een fijne verjaardag voor je moeder
Gr Amy

Maia zei

Wat een prachtige foto's van dat mooie witte gebroken hartje !
Ik hoop dat je een gezellige moederdag gehad hebt, fijne week.
Groetjes Maia