09 mei 2012

FRUITBOOM BLOESEM / FRUIT TREE BLOSSOM


IK HEB IN MIJN TUIN VERSCHILLENDE FRUITBOMEN STAAN.
 DE KERS, VERSCHILLENDE PEREN ZOALS; STOOFPEER EN HANDPEER.
MAAR OOK GOUDRENET APPEL EN DE WITTE/ PAARSE PRUIM.
HET IS HEEL FIJN OM JE EIGEN FRUIT UIT JE TUIN TE OOGSTEN EN NOG BIOLOGISCHE OOK.
IK WIL ER NOG WAT HAND APPELEN BIJ.
DUS WETEN JULLIE NOG LEKKER SOORTEN DAN HOOR IK HET GRAAG!

***


I HAVE SEVERAL TYPES OF FRUIT TREES IN MY GARDEN.
 SUCH AS; PEAR, CHERRY, APPLE AND PLUM TREES. 
IT'S DELICIOUS TO YOUR OWN FRUIT FROM YOUR OWN GARDEN AND IT IS STILL ALSO YIELDED BIOLOGICAL.







DE BLOESEM VAN DE PEER 

***

THE BLOSSOM OF THE PEER










BLOESEM VAN DE KERS

***

CHERRY BLOSSOM



DE BLOESEM VAN DE GOUDRENET DE MOESAPPEL


***

BLOSSOM OF THE RENET GOLD APPLE








FIJNE DAG,
HAVE NICE WEEK,

MIRANDA 

18 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
Wat een heerlijke bloezem die van de appel is echt prachtig! Heerlijk ook ik heb op mijn postzegel klein fruit bomen. pruim peer appel en kers Heerlijk ik kan niet wachten tot augustus.
Fijne dag
Yolanda

flowersandhome zei

Prachtig al die bloesems en de pioenroos van je vorige post is ook al zo mooi.
Ik las net van je broer. Wens jullie allemaal veel sterkte.
Groetjes,
Marian

Gerry zei

Prachtige foto's Miranda!
Veel sterkte!

Lieve groet,
Gerry

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Alleen de bloesem is al prachtig en dan als cadeautje ook nog al dat heerlijke fruit.
Fijne dag en groetjes, Nicole

marja zei

wat een schitterende foto's miranda!!!!!
hier is de appelboom al uitgebloeid. ik hou toch ook zo van de bloesem!


lieve gr. marja

lia zei

Als ik daar de ruimte voor had, dan had ik zeer zeker ook fruitbomen.
Maar ja, je kunt niet alles hebben hé.

Hoop dat je een goede oogst hebt.
Groet Lia

Joke zei

Wat zal dat een heleboel fleur opleveren met al die friutbomen in bloei geweldig.

Groetjes Joke

Mayflower zei

Wat heerlijk dat je zoveel ruimte heb voor fruitbomen en wat een prachtig gezicht al die bloesem.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Janneke zei

Ja, heerlijk al die verschillende vruchtbomen
en er dan ook nog van
die prachtige foto's van gemaakt.
Die kip er tussen is grappig, het lijkt wel een sabelpoot.
Gr. Janneke

Blomkje en Wenje zei

Wij hebben super lekkere handappelen aan onze boom, helaas kunnen we niet ontdekken welke soort het is...ik had je graag de tip gegeven.

Groetjes, Pietrik

Miranda zei

Prachtig al die bloesem-foto's!

Lieve groet, Miranda

Maia zei

Wat zijn fruitbomen eigenlijk toch geweldig!
Eerst trakteren ze ons met de prachtigste bloesem van de lente en daarna leveren ze heerlijk fruit!
Wat een prachtige foto's Miranda!
Fijne week
Groetjes Maia

Het stokpaardje zei

Mooi die bloesem. Bij mij zijn de bomen al uitgebloeid. Een ouderwetse sterappel is misschien wel wat voor jou.
Groetjes Iris

Verrassend Goed! zei

Wat is dit een mooie post. Geweldig dat je je eigen fruitbomen in de tuin hebt. Prachtige foto's hoor.
warme groet,
Marianne

~~Loraine Living~~ zei

Wat een prachtige bloesem, en zoveel fruit bomen! Echt genieten...lieve groet Diana

"Création" zei

Geweldig Miranda dat jullie zoveel fruitbomen hebben. En mijn complimenten hoor, je hebt er werkelijk PRACHTIGE foto's van gemaakt!!!

Veel sterkte lieverd,

Lieve groetjes,
Josephine

Marjon zei

Dat is echt genieten zeg een eigen boomgaard, wat mooi en lekker ongespoten fruit heten....prachtig die bloesems....liefs van Marjon

Hannekie zei

prachtig deze bloesemfotos..ik zit met smart te wachten op mijn blauwe regen dat die gaat bloeien maar ho maar..zeker last van de vorst gehad
liefs hannie