24 mei 2012

ER IS ER 1 JARIG EN DIE WORDT.........




WITTE KLAVERTJE GROEIT BIJ MIJN IN DE BERM LANGS DE WEG.
IK VIND DAT EEN MOOIE PLANTJE.
VOOR DE EEN ONKRUID, VOOR DE ANDER NIET.







DE VARKEN IS VAN AARDEWERK EN IS VAN 1921.
TOEN WERD DE OPA VAN MIJN MAN GEBOREN.
 ZIJN OPA KREEG DAT BIJ ZIJN GEBOORTE.








HET GELD BEURSJE IS GEMAAKT DOOR DE OVER OVER GROOTMOEDER.











DEZE LIEVE VROUW IS MIJN MOEDER.
ZE IS VAN DAG 82 JAAR GEWORDEN.

ZE HEEFT AL HEEL WAT MEE GEMAAKT IN HAAR LEVEN.

IK GA HAAR VANDAAG HELPEN BIJ HAAR VERJAARDAG.
MA,  OP NAAR DE 100 JAAR.

LIEVE GROET,

MIRANDA

13 opmerkingen:

Elly's kleine idylle zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Miranda...
En ik hoop nog vele jaren in goede gezonheid voor haar.....prachtig is die beursje....héél verfijnd..
Lieve groet...ELLY.

Mayflower zei

Wat een mooie verzameling aan herinneringen Miranda. Dat beursje is zo mooi.
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Ik wens jullie een hele gezellige dag toe en dat jullie nog heel wat jaren samen kunnen genieten.
Lieve groet, Mea

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Miranda,van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Geniet er samen van, ik wens het jullie toe dat ze er nog een twintig jaartjes bij mag doen :))
Dikke knuffel,
Sonja xxx

It's me zei

Geweldig !! gefeliciteerd...fijne dag liefs van mij...xxx..

Gerry zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, Miranda. Ik wens jullie een mooie feestelijke dag!
En wat leuk dat je nog zulke oude dingen van je grootouders hebt.

Lieve groet,
Gerry

Petra zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Wat boft ze met het weer. Ik wens jullie een hele fijne dag.
Lieve groetjes, Peet.

Blomkje en Wenje zei

Hey Miranda!

Gefeliciteerd met je moeder!

Groetjes, Pietrik

Marjonel M zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

Groetjes, marjonel

amy zei

82 jaar! tis wat!een hele leeftijd
Van Harte met je moeder ,jullie hebben het lekker buiten kunnen vieren ,twas fantastisch weer :)
GR Amy

flowersandhome zei

Gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van!
Groetjes,
Marian

"Création" zei

Hi Miranda,

Wil je heel hartelijk feliciteren met je moeder. Het zal ongetwijfeld een overgeteloijk dag geweest zijn.

Wat mooi zeg die oude spaarpot en dat prachtige beursje, om te koesteren en met mooie herinneringen.

Wens je alvast een heel fijn weekend,

Liefs
Josephine

Marian zei

Gefeliciteerd hoor!!! Ze is dus gelijk jarig met onze dochter..en...onze dochter is het omgekeerde aantal jaren van je moeder geworden!!
Toevallig..

Miranda zei

Nog van harte gefeliciteerd met je moeder; ik wens jullie nog veel gelukkige en gezonde jaren samen toe.

Lieve groet, Miranda