07 april 2012

MIJN 1ste HAAKWERK VAN MIJN LEVEN. / MY 1st CROCHET WORK OF MY LIFE..



DIT IS HET DAN!
 MIJN 1ste HAAKWERK VAN MIJN LEVEN.
IK WIST NIET HOE IK MOEST BEGINNEN.
IK WIST OOK NIET VAN AL DIE HAAK BLOGS.
NU WEL!

***

THIS IS MY 1st CROCHET WORK OF MY LIFE.
I DIDN'T KNOW HOW I HAD TO START.
I ALSO KNEW NOT OF ALL THOSE CROCHET BLOGS.
NOW I DO!






DUS TOEN IK "DECOREREN" VAN "WONEN LANDELIJKE STIJL" AAN HET LEZEN WAS. ZAG IK DAAR EEN UITLEG VAN EEN RONDE MAND VAN HAAKWERK. 
EVEN HAAK GAREN GEHAALD VAN HET MERK ZTRINGZ OP DE MARKT.
HAAKNAALD VAN ZEEMAN.
HET BLAD "DECOREREN" VAN "WONEN LANDELIJKE STIJL" BIJ DE HAND EN BEGINNEN MAAR.
HET GING LEKKER, HET GING GOED .
VOND IK!
PAAR KEER UITGEHAALD.
MAAR TOEN IK BIJNA KLAAR WAS DACHT IK.
DIT WORD GEEN RONDE MAND!
IK KWAM ER ACHTER WAT IK VERKEER DEED.
DUS IK DACHT, DAN GEEN RONDE MAND.
MAAR EEN TAS.

***

IN A MAGAZINE I SAW AN EXPLANATION OF HOW I HAD TO CROCHET.
IT WENT VERY WELL.
BUT IN THE MAGAZINE STOOD A EXPLANATION OF A ROUND CROCHET WORK.
ONLY IT WAS NOT ROUND CROCHET BASKET!
IT WAS A CROCHET BAG!
I DID SOMETHING WRONG IN THE CROCHETED.
I NOW KNOW WHAT THAT WAS.
 BUT I ALSO THINK THIS CROCHET BAG WELL SUCCEEDED.
NOT ACCORDING TO THE EXPLANATION OF THE MAGAZINE.







TAS MET DUBBELE HANDVATTEN EN EEN GEHAAKTE BLOEM.

***

BAG WITH DOUBLE HANDLES AND A CROCHET FLOWER.






IK VIND HET BEST GOED GELUK VOOR DE EERSTE KEER DIE RONDE MAND UHH TAS!

***

I FIND IT PRETTY GOOD LUCK FOR THE FIRST TIME THAT BAG!


FIJNE PAASDAGEN!!

MIRANDA




30 opmerkingen:

Opoe gea zei

Echt heel goed voor de eerste keer
Mooie tas
Fijne paasdagen

"Création" zei

Uhhh best goed gelukt.....hij is SUPER geworden Miranda. Giller zeg dat de ronde mand een tas werd, maar wel zo leuk eigenlijk. Een patroon helemaal van jezelf. Mooie frisse kleur ook, je mag er zeker trots op zijn hoor, en dat voor de eerste keer.....we krijgen zeker veel meer moois van jou hand te zien.

Fijne Paasdagen wens ik je,

Lieve groetejs,
Josephine

Bizzy @ home zei

Bedankt voor je reactie, ik wens jou ook hele fijne paasdagen. (ik heb de reacties bij de post uitstaan, vandaar dat je niet op de post kon reageren, ik kom gewoon niet toe aan bloggen)
Lieve groet, Renny

Home and Lifestyle zei

Wat goed van je Miranda...ik doe het je niet na hoor!!

Ik wens je hele fijne paasdagen!! Lieve groet, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk, Miranda! En wat leuk dat ie halverwege toch nog een andere bestemming heeft gekregen! Ik ben niet een echt 'handwerktype', dit soort dingen zijn dus helaas aan mij niet besteed...Die van jou is prachtig, hoor!

Fijne paasdagen!

Groetjes, Pietrik

Kom Achterom zei

Jij bent gewoon een natuurtalentje de kunstenares onder de hakers!hihi dat is toch super dat er gewoon iets ontstaat onder je handen. Ik vind het een super leuke tas!
fijne paasdagen
Yolanda

Saskia zei

Goed gelukt? Nou hij is gewoon erg leuk geworden. Dan heb je er ineens een hele leuke tas bij. Volgende keer de mand misschien? Ik ben benieuwd.
Fijne Paasdagen
Groetjes Saskia

Joke zei

Goed gedaan voor de eerste keer ,een eigen creatie geworden
knap hoor.

Groetjes Joke

~~Loraine Living~~ zei

Wat leuk, en dat voor de eerste keer! Een mooie tas toch, in een mooie kleur blauw! Leuk gedaan. Fijne paasdagen en een lieve groet Diana

Michelle zei

Ik vind ze prachtig!! en een hele mooie kleur!


Fijne paasdagen!
Liefs Michelle

Bonjade zei

Vind het super gelukt....je zou niet zeggen dat dit voor het eerst was...knap hoor.
Mooie.....mand....eh....tas ;)

Fijne paasdagen

Liefs

Room Seventeen zei

Knap gedaan!

Judith zei

"BEST" goed gelukt zegt ze dan.... Man, je hebt gewoon talent!!! Super hoor

Fijne paasdagen, liefs Juth

Gerry zei

Als dit de eerste keer is dat je haakt, is het heel knap. Ondanks dat de bestemming veranderde, is het een mooi werkstuk geworden.
Fijne Paasdagen!

Lieve groet,
Gerry

Beau Blanc zei

Tjee, goed zeg! Hartstikke leuk geworden! Ik zag het ook al in de Decoreren staan en wil het ook nog eens gaan proberen, maar lijkt me zooooo moeilijk. Komt vast weleens....
Fijne paasdagen!
Groetjes Joanike

ByVonneThuis zei

Ik vind hem geweldig, knap gedaan!!!
En een tas is toch veel handiger dan een mand ; )
Fijne Paasdagen, Yvonne

Het stokpaardje zei

Leuke zomerse tas.
Fijne paasdagen Iris

It's me zei

Wat leuk !!.....Hele fijne dagen !! ..geniet !!...liefs van mij....xxx...

Mayflower zei

Wat is je eerste haakwerkje goed gelukt Miranda, het is dan wel niet de mand geworden die je voor ogen had, maar ik vind de tas ook prachtig, mooie kleur ook.
Wat leuk dat jij ook met die verf bezig bent, ben benieuwd naar het resultaat.
Ik heb nu nr. 66, kleur linnen, daar ga ik de schouw mee verfen.
En met de zachtglanzende verf van dit merk de kozijnen en een paar deuren.
Ik wens je fijne Paasdagen.
Lieve groet, Mea

Fia zei

Hahhaaaa moet wel lachen om je verhaal maar een mooie tas is het zeker geworden en zo knap voor de eerste keer!!!
Leuk katoen en mooie kleur wat word het volgende project????

groetjes Fia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat goed gelukt! Knap hoor, wie weet wat je nog voor creaties gaat maken.

Fijne paasdagen,

Groetjes,
Esther

Miranda zei

Natuurtalent! Erg goed gelukt en dat voor je eerste project.

Fijn paasweekend. Groeten, Miranda

little sweet things zei

Haha dat had je er gewoon niet bij moeten zetten dat het eigenlijk een mandje moest worden, ik vind het een heel goed gelukt tasje.
P.s. heeft je dochter hem al ingepikt?
Fijne paasdagen en groetjes, Sas

Rozmeen zei

Schitterend gedaan en die kleur vind ik ook zo mooi!

Ik wenns je fijne paasdagen.

liefs,
Rozmeen

xxx roxy zei

wat een resultaat!! en dat je eerste keer! knap or!!
fijne dagen

Musje zei

Goed! voor de 1e keer is dit supergoed! gaaf en ook het kleurtje is helemaal top,fijne paasdagen,lieve groet Musje.

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Knap gedaan en dat voor de eerste keer. Pas op! Haken is verslavend ;-)
Fijne dagen en groetjes, Nicole

THE BLACK BARN zei

BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES!
DIT IS ECHT DE EERSTE WERKSTUK DAT IK HEB GEHAAKT.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Maia zei

Knap gemaakt hoor en ook zo'n prachtig kleurtje!
Fijne week
Groetjes Maia

Els zei

Prachtig gedaan, en dat voor een eerste keer!
Fijn weekend!
Liefs Els