15 april 2012

MADELIEFJE & ZO / DAISY & ......




HALLO LEZERS!

IK WIL EERST MIJN NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN.
IK ZAG DAT ER WEER EEN PAAR BIJ ZIJN GEKOMEN.
DAT VIND IK ONTZETTEND LEUK!

MIJN BLOG LIJST HEB IK BIJ GEWERKT EN ER STAAN WEER EEN HELEBOEL NIEUWE BLOGS BIJ.
MISSCHIEN STAAT ER WAT VOOR JULLIE BIJ DIE JULLIE NOG NIET KENNEN.
ER KOMEN BINNENKORT NOG MEER BIJ. 
WANT IK HEB ER WEER EEN PAAR ONTDEKT.

***

HELLO READERS

I WOULD FIRST LIKE TO WELCOME MY NEW FOLLOWERS.
I SAW THAT THERE ARE A FEW NEW FOLLOWERS ON MY BLOG . 
THANKS FOR FOLLOWING MY BLOG!



MY BLOG LIST I WORKED AT AND THERE ARE A LOT OF NEW BLOGS.


THERE IS STILL MORE BLOGS TO COME SOON.


BECAUSE I'VE DISCOVERED A NEW BLOGS AGAIN.




DEZE LIEF MADELIEF HARTE HEEFT MIJN OUDSTE ZOON VAN 11 JAAR GEMAAKT.

"MA, DIE IS VOOR JOU! "

DIT LIEVE HARTJE VAN MADELIEFJES KREEG IK GISTEREN VAN MIJN ZOON.

IK BEN GEK OP MADELIEFJES EN ZE MOGEN VAN MIJN MET ALLE LIEFDE GROEIEN IN MIJN GAZON.
IK WORDT ER BLIJ EN VROLIJK VAN.
MIJN BROER ZIJN KLEINKIND HEET DAISY.
DAT IS ENGELS VOOR MADELIEFJE.

***


THIS DAISY HEART HAS MY OLDEST SON of 11 years MADE for ME.
THIS DEAR HEART OF DAISIES I RECEIVED YESTERDAY FROM MY SON.
I LOVE DAISIES AND THEY MAY GROW WITH ALL THE LOVE OF MY IN MY LAWN.
DAISIES MAKE ME HAPPY AND CHEERFUL.

MY BROTHER HIS GRANDCHILD IS CALLED DAISY.






IK VIND DIT ZO LIEF TEER BLOEMETJE.
***
I FIND THIS SO SWEET TAR FLOWER. 






IK HEB OOK EEN EEN GIVE AWAY GEWONNEN.
MAAR DIE ZAL IK IN DE VOLGENDE BLOGPOST LATEN ZIEN.


WIJ ZIJN NU WEER MET DE KEUKEN VERDER.
FORNUIS IS BESTELD .
KOMT OVER 2 WEKEN ALS HET GOED IS.
AL HET ELEKTRA,WATER EN GAS IS DOOR MIJN MAN VERVANGEN EN OP ZIJN PLEK GEBRACHT.

PLAFOND IS VERNIEUWD MET HOUTEN PLATEN WAAR PLANKEN MOTIEF ZIJN IN GEFREESD.
AANKOMENDE WEEK GAAT HIJ ALS HET GOED IS DE KEUKEN KASTJES ZELF MAKEN.
IK LAAT JULLIE GAUW EEN FOTO VAN DE WERKZAAMHEDEN ZIEN HOOR.

***

WE ARE NOW RENOVATING OUR KITCHEN.
THE KITCHEN BLOCK AND KITCHEN CABINETS IS CREATED BY MY MAN HIMSELF.
WE DO EVERYTHING OURSELVES AND ALSO MAKE EVERYTHING OURSELVES.
 MY HUSBAND ALSO HAS ALL THE ELECTRICITY, WATER AND GAS REPLACED AND PUT IN ITS PLACE.
I'VE ORDERED MY NEW STOVE THAT COMES ABOUT 2 á 3 WEEKS.

PHOTOS OF OUR KITCHEN STILL TOO COME.









IK WIL JULLIE OOK EVEN BEDANKEN VOOR DIE LEUKE EN LIEVE REACTIES OP MIJN VORIGE BLOG POST.
IK HAD JULLIE REACTIES ECHT NIET VERWACHT.
IK LIEP DE HELE DAG MET EEN SMILE!
BEDANKT DAARVOOR.

***

I WANT TO THANK YOU FOR THAT NICE AND SWEET ALSO BRIEFLY COMMENTS ON MY PREVIOUS BLOG POST.


I HAD THESE COMMENTS REALLY NOT EXPECTED.
SMILE ALL DAY.
THANK YOU FOR THAT.







LIEVE GROET EN FIJNE WEEK,

***

DEAR GREETING AND FINE WEEK,


MIRANDA 

29 opmerkingen:

Zilly zei

Prachtige foto's-Miranda. Het liefste bloemetje in het gras. Jeudsentiment-de blaadjes eraf trekken-hij vindt me leuk-hij vindt me niet leuk. Geniet van een mooie zondag-xxx-Sil.

House of Seasons zei

Hallo Miranda,
Ik ben er ook dol op, en tot mijn verbazing heb ik ze bijna de hele winter gezien in de grasvelden hier!!!!
Maar voor mij staan ze voor het zomergevoel en ik word er ook blij van!
Ik ken ook een hele lieve Madelief!
Liefs
Lia
heb je mn GIVEAWAY al gezien?

Michelle zei

Wat lief van je zoon en zo mooi gemaakt!

Succes met de werken!


Fijne zondag!
Liefs Michelle

Thuis bij Tjits zei

het madeliefje roept ook voor mij herinneringen op, zo leuk!

fijne zondag,
lieve groet van Tjits

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad een heel lief bloemetje...en dat vond je zoon blijkbaar ook van jou :)!!

Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een leuke post Miranda.......hele fijne zondag ...enne succes met de keuken...liefs Ria...xxx...

~~Loraine Living~~ zei

Wat een prachtige post, je bent ook druk met je blog geweest, mooi hoor!
Een schattige 'daisy' ketting van je zoon, lief gedaan!
Leuk om even via jou weer andere blogs te ontdekken. Succes met de keuken, en geniet van de zondag, lieve groet Diana

Pieternel van der Stelt zei

Ach, die bloemetjes zijn toch schattig. En hoe is het mogelijk dat elke generatie deze bloemenslinger maakt.

Wat lijkt me dat heerlijk, een mooie nieuwe keuken. Ik hoop dat straks ook allemaal te kunnen gaan doen. Ons huis staat te koop en dan hopelijk snel een leuk klus huisje kopen.


Fijne zondag groetjes

Marga zei

Hallo Miranda.
Wat heb je leuke foto's gemaakt van de madeliefjes.
Fijne zondag.
Groetjes Marga

Gerry zei

Lieve Miranda, wat krijg je zo een prachtig geschenk van je zoon!
Madeliefjes zijn ook prachtig, vroeger maakte ik er ook kettingen van.
Je foto's zijn prachtig! Is echt genieten.
Heel veel succes met de keuken.

Lieve groet,
Gerry

Elly zei

Ohhh...Miranda wat zijn dit prachtige foto's van een lief klein madelief !!!!! En wat schattig dat je deze hebt gekregen van je zoon....Een hele mooi en sfeervolle post heb je er van gemaakt en roept bij mij heel veel jeugdherinneringen op....Heel veel succes trouwens met je keuken ....wij zullen vast het eindresultaat nog wel zien hier bij jou...Ik wens je nog een fijne en zondag en lieve groet...ELLY.

Rozmeen zei

Ik vind dit zo een lief bloemtje.. mijn dochterje maakt er altijd een kettinkje van en dat deed ik vroeger ook :-)

Groetjes en een fijne zondagmiddag,
Rozmeen

La Maison zei

Madeliefjes zijn altijd schattig om te zien,ik kan het ook nooit nalaten om een kransje te maken.
Lekker dat de keuken opschiet. Wordt je het verbouwen niet zat?

Lieve groet
Hermine

ria zei

Mooie foto's,van een "simpel"maar o zo mooi bloemetje!!
Lieve groet ria

Emmy zei

Wat lief van je zoon, en met die mooie foto's ervan kun je er altijd weer naar terug kijken.
Fijne avond, groet Emmy

marja zei

o wat aschattig miranda en wat een schitterende foto's heb je er van gemaakt!!!
ben er helemaal verliefd op!


jij ook alvast een hele fijne week miranda!



lieve gr. marja

De Lorelei Brocante. zei

Ohhhh madeliefkransjes.........daar komen ze weer De Herinneringen.....
Leuk hé !! ik maakte ze altijd voor mijn moeder.

groetjes
Dicky Marie

Madelief zei

Je hebt een prachtige ketting van je zoon gekregen Miranda!

Leuk om te lezen dat de keuken vordert. Wij beginnen er in september mee. Onze keuken is nog uit de jaren tachtig en nodig aan vervanging toe. Ik ben heel benieuwd naar je foto's!

Fijne nieuwe week!

Groetjes van Madelief x

Miranda zei

Wat een lief kadootje! Prachtige foto's heb je gemaakt van dit mooie bloemetje. Succes met de keukenwerkzaamheden.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Jansepans zei

Lieflijk bloemetje! Heerlijk om een madeliefjes-hart te krijgen van je zoon, helemaal leuk. Succes met de klussen omtrent de keuken! Benieuwd naar het resultaat. Liefs Janneke

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Inderdaad een mooi bloemetje! Lief dat je zoon zo'n mooi hart voor je heeft gemaakt!

Groeten Maaike

little sweet things zei

Wat een lief madeliefjes hartje heb je van je zoon gekregen.
Doet me denken aan vroeger als mijn zus en ik in het hoge gras kettingen regen van madeliefjes.

Jaren geleden had ik een Mechelse herder met de naam Daisy, nou kan je vertellen ze was alles behalve een lieverd.
Groetjes, Sas

Verrassend Goed! zei

Prachtige madeliefpost. Geweldig leuk van je zoon de mooie madeliefjes ketting. Iets om te koesteren! warme groet,
Marianne

idémakeriet zei

O wat schitterend zijn dee foto´s, zo lief van je zoontje.
Nou zo´n bloemetjes hart kwam rechtstreeks in jouw hart of niet dan?
Ja die madeliefjes zijn super lief.
En e zijn zo trouw met bloeien, laat in de herfst bloeien ze nog en als eerste in het voorjaar bloeien ze weer.
Liefs gerda

Claudia zei

Mijn dochter heet Jasmijn maar over Madelief heb ik ook gedacht. Zegt genoeg denk ik hoe ik deze post vind!

Esther zei

Wat een prachtige foto's en het haalt bij mij ook herinneringen naar boven ;-D Fijne week Groetjes Esther.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Prachtige foto's heb je gemaakt van dit mooie bloemetje en wat lief van je zoon om je zo'n mooie madeliefjes ketting te geven!

Groetjes en een fijne week,
Esther

Bonjade zei

Ik word er ook helemaal blij van.
Rijg ook bijna jaarlijks nog een mooie ketting...jeugdsentiment.
Nu voor dochterlief.

Wat lief van je zoon.....

Fijne avond

Liefs

Janneke zei

Wat een prachtige blog en dan
die madeliefjes, wij maakten er
vroeger kransen van in het weiland
en hingen ze om de nek van de
kalfjes.
Groeten, Janneke