06 maart 2012

VAASJES



WELKOM BLOGGERS!

ALLE NIEUWE VOLGERS HEET IK WELKOM OP MIJN BLOG.

IK WIL NOG EVEN IEDEREEN BEDANKEN DIE MEE  HEEFT GEDAAN AAN MIJN 
GIVE AWAY.

MIJN POST GAAT OVER VAASJES VANDAAG.





DE VAASJES STAAT OP MIJN EETTAFEL.
DE VAASJES ZIJN GEVULD MET GROENE KLEINE BOL CHRYSANTEN EN WITTE HEERLIJK RUIKENDE FRESIA'S.  





IK HEB OOK EEN "LIEBSTER AWARD" GEKREGEN VAN HAAR.
IK BEN ER HEEL BLIJ MEE.
IK HEB DE AWARD GEKREGEN VOOR MIJN ANDERE BLOG  "THE BLACK BARN GARDEN"
www.theblackbarngarden.blogspot.com.


IK WIL HAAR HEEL ERG BEDANKEN.

IK GEEF DE AWARD  DOOR AAN :

MAISON LOUISE

*
HUISJE WEL TE VREE

*
MADAM MIK MAK


HOME MADE HOME



WAAROM IK DEZE BLOGS HEB UITGEKOZEN IS!

OMDAT IK ZE ALLE 4 NET HEB ONTDEKT.
IK WIL ZE EVEN IN HET ZONNETJE WIL ZETTEN.

LIEVE GROET,

MIRANDA


34 opmerkingen:

Willy zei

Hej Miranda, leuke collages van mooie vaasjes en bloemen. Gefeliciteerd met je award. Leuk om steeds weer mooie, interessante blogs te ontdekken.
Nu ga ik even je linkjes bekijken en ook bij je andere blog.
Fijne avond, lieve groet

Susan zei

Wat schattig zo al die kleine vaasjes bij elkaar...en fresias ruiken ook zo heerlijk!

Gr. Susan.

Gerry zei

Leuk die bloemenflesjes met die leuke bloemetjes. Het grijze waxinelichtje lijkt me ook heel leuk.
En gefeliciteerd met je Award, waardering is altijd mooi!

Lieve groet,
Gerry

Emmy zei

Gezellig fris wit met groen op tafel. Leuk je liebster blog zal eens even kijken bij de 4 die je opnoemt. Fijne avond, groetjes Emmy

Home and Lifestyle zei

Wat een frisse collage, het lentegevoel komt meteen bij me naar boven!! Mooi hoor!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Leuk je vaasjes......en lief dat je ze even in het zonnetje zet.....we lijken op elkaar.....hihihi!!...xxx...

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mooie collages! En gefeliciteerd met je awards!

Groeten Maaike

amy zei

Wat schattig zo met die vaasjes ,ik hou daar wel van
Mooi dat groen met het zwart
TOP!

Judith zei

Wat een mooi stilleven zo met die vaasjesverzameling!
Groetjes Judith

Room Seventeen zei

Leuke vaasjes, frisse kleurtjes!

oale zei

Gaaf, gaaf, gaaf!! Heb nu al twee awards binnen! Hartstikke leuk en gelijk een beetje reclame, bedankt Miranda!!!

~~loraine living~~ zei

Wat heb je dat mooi neergezet een mooi sfeer! Gefeliciteerd met je award. Lieve groet Diana

Michelle zei

Mooi je collage's!! en gefeliciteerd met je award!

Liefs Michelle

Anneke zei

wat een gezellig blog heb je miranda.
ik ga jou zeker ook volgen.
deze foto collage is prachtig.
groetjes van an

BROCANTERIE DERDIJK zei

Prachtig al die vaasjes zo bijelkaar dat ziet er erg gezellig uit! En gefeliciteerd met je Award!

Groetjes,
Esther

Fluitenkruid zei

Je vaasjes zijn schattig!

Loesje zei

Hoi Miranda,

Wat leuk, die vaasjes, wat een mooie collage`s heb je ervan gemaakt zeg, zo gezellig!

Nog gefeliciteerd met je award,

liefs

Nelleke

Janny, Especial and More zei

Mooie vaasjescollages!

@nne zei

leuk! lieve groet, @nne

Miranda zei

Wat een leuke verzameling vaasjes! Gefeliciteerd met je award.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Het stokpaardje zei

Leuk zo die vaasjes bij elkaar.
Groetjes Iris

Sylvia zei

Mooi gedecoreerd met de vaasjes en prachtige bloemen, Miranda !
En gefeliciteerd met je award !
Fijne avond,
Sylvia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Hoi Miranda,

Vandaag ontving ik de Ariadne en het superleuke paashaasje.
Ik ben er enorm blij mee!

Dank je wel :-)

Groetjes,
Esther

het tuinengeltje zei

Hoi Miranda,

leuk je "vaasjes" post! Fijn om te schrijven over mooie dingen en interieur he?
Bedankt voor je reactie op mijn blog.

Groetjes, Sylvia

Madelief zei

hoi Miranda,

Je dienblad met de vaasjes staat prachtig! Leuk de verschillende kleurtjes bij elkaar.

Ik wens je een gezellige avond toe!

Liefs van Madelief x

*Seelenstübchen* zei

Dank u voor uw leuke reactie, ik ben blij
Uw collages zijn prachtig
Doris ♥

Maia zei

Prachtige vaasjes Miranda!
Proficiat met je Awards, dubbel en dward verdiend hoor!
Groetjes Maia

Pure by me zei

Wat apart die bolcrysanten zo..nog nooit gezien..
Staat heel leuk in die vaasjes..
Gefeliciteerd met je award..
Lieve groet Chris

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig al die vaasjes gevuld met bloemen en gefeliciteerd met je awards ....fijn weekend lieve groet rosita

Linda Lentjes zei

Hoi Miranda, prachtig blog heb je met mooie foto's ..heerlijk die vaasjes, daar houd ik van!
Ik wens je en heel fijn weekend en lieve groet van Linda

Krek wak wou zei

Gezellig al die vaasjes bij elkaar! Van harte proficiat met je gewonnen Award! Het is je gegund!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Madelief zei

Wat staan je vaasjes mooi Miranda. Ik ben zelf ook vaasjes aan het verzamelen om hetzelfde te doen. Het staat zo decoratief!

Je cadeaubon het ik deze week besteed aan Dahlia bollen. Ik ben er ontzettend blij mee! Nogmaals enorm bedankt!!!!

Een fijn weekend & lieve groet,

Madelief x

Madelief zei

Ik vergeet je helemaal te feliciteren met het winnen van de award. Van Harte! Ik ben het helemaal met haar eens, je hebt een prachtige blog.

Madelief x

Door Jolanda zei

Wat superleuk al de kleine vaasjes bij elkaar, leuk om de eerste lentebloemetjes in huis te halen :) Geniet van het weekend!