26 maart 2012

NIEUW PAASEI IDEE OM ZELF TE MAKEN & BINNENKIJKEN IN MIJN WOONKAMER.


HALLO LIEVE MEDE BLOGGERS,

HIER BEN IK WEER EVEN!
DEZE POST GAAT OVER EEN NIEUWE PAASEI IDEE EN HET BINNEN KIJKEN IN MIJN WOONKAMER.
HET IS EEN POST MET VEEL FOTO'S!!




OJA, EERST EVEN DIT.

IK HEB HET HEEL DRUK IN MIJN LEVEN OP DIT MOMENT.
VEEL TEGEN SLAGEN MAAR OOK LEUKE DINGEN.
MET DIE LEUKE DINGEN GAAN WE VERDER EN DAAR PUTTEN WE ENERGIE UIT.
TEGENSLAGEN DIE LOSSEN WE OOK MAAR EVEN TUSSEN NEUS EN LIPPEN OP.
WANT JE MOET DOOR!

IK BEN 20 MAART 40 JAAR GEWORDEN EN HEB DAT NIET GEVIERD! 
IK VOEL ME NIET 40 JAAR!
DUS WAAROM VIEREN.
IK HEB HET MET MIJN MAN EN KINDEREN GEVIERD.
HEB OOK GEEN KADO GEHAD EN OOK NIET GEVRAAGD.
WEL KREEG IK MIJN KINDEREN EEN KADO IN DE VORM VAN EEN KNUTSEL WERK OF EEN TEKENING.


DAAR WAS IK ONTZETTEND BLIJ MEE.

ZE HADDEN IETS SPECIAAL VOOR MIJN GEMAAKT EN DAAR BEN IK VEEL BLIJER MEE DAN EEN GEKOCHT KADO.
ZE ZIJN DAN AL DAGEN BEZIG OM IETS TE BEDENKEN EN PROBEREN HET ZO GEHEIM MOGELIJK TE HOUDEN.
ER WORDT ZO VEEL GEFLUISTERD EN GEHEIMZINNIG GEDAAN.

MAAR MAMMA HEEFT ALLES NATUURLIJK GEHOORD OF GEZIEN.(hihi)







WIL JE WETEN HOE IK DEZE EI HEB GEMAAKT.
LAAT DAN EVEN REACTIE ACHTER OP MIJN BLOG.
DAN ZAL IK IN DE VOLGENDE POST JULLIE DIT UITLEGGEN!!



























HEB JE VRAGEN OVER DEZE BLOGPOST LAAT EVEN EEN REACTIE ACHTER OP MIJN BLOG!!

DAN REAGEER IK DAAR OP!

IK BEN HEEL DRUK, DUS HET SPIJT ME ALS IK GEEN REACTIE ACHTER LAAT OP JULLIE BLOG!!

MAAR IK KOM GAUW WEER LANGS .
IK POST WEL STEEDS NIEUWE POSTEN HOOR!!

LIEVE GROET,

MIRANDA

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je zit er gelukkig in de kamer helemaal warmpjes bij...daar zul je zelf wel blij mee zijn!! Leuk ook dat je de lente en pasen in huis hebt gehaald, met dit mooie weer is dat ook niet tegen te houden!

Ik wens je nog een hele zonnige dag! Lieve groet, Ingrid

ivoorwit.blogspot.com zei

Dag Miranda, Wat een leuke post. Je woont mooi landelijk zie ik aan je uitzicht. Bij ons aan de achterkant ook zo'n uitzicht.
Wat laat je mooie dingen zien in je woonkamer.
Bedankt voor zoveel inspiratie.
Hoe je die eieren maakt wil ik wel graag van je leren. Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

Bonjade zei

Wat vervelend te lezen dat je momenteel veel tegenslagen hebt....goed te lezen dat je put uit het mooie op je pad.
Je huis ziet er super sfeervol en gezellig uit...een heerlijke plek om te zijn denk ik.....
Mooi zo met een touch rose...mijn lievelingskleur.

Heerlijke paassfeer en mooie eieren.

Fijne middag

Liefs en sterkte

Esther zei

Wat een mooi sfeertje heb je weer in je huis gemaakt. Fijne week Groetjes Esther.

jolanda zei

Van harte nog met je verjaardag enne ... rustig aan hoor.
Geniet van je gezellige huis en van het prachtige weer.

Liefs

Zilly zei

Nog van harte proficiat met je 40 jarige verjaardag-een heel mooi nieuw levensjaar toegewenst. En wat een gezelligheid bij jou in huis en waw-wat een uitzicht. Succes met alle drukte-xxx-Sil.

Jansepans zei

Ha die Miranda, hier aan deze kant ook errug druk. En mede als eerste schiet het bloggen er dan bij in. Hier dus eindelijk eens een reactie van mij. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Nog heel veel gezonde jaren toegewenst met niet al te veel tegenslagen! Je hebt weer heerlijk gerommeld in je huis, leuk hoor. Geniet van het weer en de verrassing die komen gaat! Liefs Janneke

Willy zei

Leuk om even binnen te kijken, mooie foto's. Je maakt me wel nieuwsgierig naar de eieren, zien er heel apart en mooi uit. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en hopelijk een jaar zonder tegenslagen.
Groetjes,

BROCANTERIE DERDIJK zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat woon je mooi landelijk zeg, wat een prachtig uitzicht!
Je huis ziet er super gezellig en sfeervol uit, mooi hoor!

Groetjes en een fijne week,
Esther

Gerry zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wens je sterkte met alles.
Je hebt een gezellig huis.

amy zei

Gefeliciteerd nog hoor ,ik vier mn verjaardag al een poos niet meer ,het bevalt me heel goed :)
Ik ben vandaag samen met queenie jarig en vieren het lekker met elkaar
fijne dag nog
Gr Amy

puur wit zei

hoi nou dat ziet er gezellig uit daar wordt je denk ik wel weer blij van
en ik hoop dat het nu zonder tegenslagen verdergaat voor jou
gr sandra

Martine zei

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je huis ziet er gezellig in paassfeer uit. Geniet ervan. een zonnige week, lieve groet Martine

Het Hoogerhuys zei

Leuk dat we even bij je binnen mogen kijken, Miranda.
Vind ik altijd heerlijk om te doen, bij andere binnen kijken, haal ik weer wat inspiratie vandaan.
Tot snel, Sandra

Michelle zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!! en je foto's kunnen zo in een woonblad, prachtig ziet het eruit!!

Fijne week!
Liefs Michelle

Elsina zei

Nog van harte met je verjaardag! Prachtige fotos hoor, wat een leuk huis! Een hele fijne week gewenst and hopelijk geen tegenslagen meer, maar alleen maar leuke dingen!
Groetjes, Elsina

oale zei

Wat een mooie kamer met al dat hout, heel knus! Mooie vloer ook en wat een uitzicht! Toch nog gefeliciteerd met je 40e, een mooie leeftijd!

Krek wak wou zei

Acht vrouwke toch.....het leven begint bij 40 dus geniet ervan! Alsnog van harte proficiat hoor; welkom bij de club van 40! Wat heb je toch een heerlijke woonkamer, Miranda! Lekker je eigen stijl en origineel! Ik hou ervan!
Geniet van de positieve dingen....alles komt goed!
Lieve groet van Nicole

Het stokpaardje zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuk ei heb jij gemaakt.
Groetjes Iris

brigitte zei

Mooie foto's.
Nog van harte.
Ik word 45 maar vier het ook niet.
Geen behoefte aan. Denk om dezelfde reden ik
voel mij geen 45.
Je eieren zijn geweldig.
En geen tijd is niet erg.
Het gezin en andere dingen zijn belangrijker.
Bloggen is leuk en helemaal als de tijd het
toelaat.
Geniet van alle voorspoed.
Geniet van de zon.
Groetjes Brigitte

Madelief zei

Hoi Miranda,

Leuk om bij je binnen te kijken! Wat woon je toch mooi. Ik ben jaloers op dat wijdse uitzicht ;-)

Van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag. Lief dat de kinderen iets moois voor je hebben gemaakt. Ik kan ook zo genieten van zelfgemaakte spullen.

Je ei is prachtig! Het ziet er heel kunstzinnig uit.

Lieve groet,

Madelief x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk sfeertje heb je zeg zie heel wat leuke dingen voorbij komen , heerlijk uitzicht heb je een eer om daar te wonen zeg ....lieve groet rosita