22 februari 2012

*** PASPOP / MANNEGUIN***










MIJN PASPOP HEEFT EEN PLEK IN MIJN KASTEN KAMER GEKREGEN.

IK HEB DEZE PASPOP HEEL TIJD TERUG BEPLAKT MET MOOIE PLAATJES.
BOVEN DE PASPOP HANGT EEN HEEL OUDE PORTRET FOTO VAN EEN OUWE BUURVROUW VAN DE OMA VAN MIJN MAN.

HAAR NAAM IS BUURVROUW BREED.
DE FOTO STOND IN EEN HOEK VAN DE SCHUUR VAN MIJN SCHOONMOEDER.
IK WAS WEG VAN DEZE PORTRET FOTO.
HET IS EEN VROUW IN "WEST - FRIESE KLEDIJ".
ALS JE GOED OP DE FOTO HIERONDER DEZE TEKST KIJK.
 ZIE JE  DAT ER TOEN AL AAN FOTO PIMPEN WERD GEDAAN.
OM EEN FOTO MEER TE LATEN SPREKEN.
WERD HET MET EEN SOORT VERF BEWERKT.
DE BELANGRIJK PUNTEN WERDEN BENADRUKT.


WIL JULLIE WETEN HOE IK DEZE PASPOP DEZE UITERLIJK HEB GEGEVEN!








DEZE PORTRET FOTO IS VAN ONGEVEER ROND ANNO 1880.














OUD  CAMERA TASJE.


























DEZE KASTEN KAMER IS HELEMAAL DOOR ONS ZELF GEMAAKT EN ONTWORPEN
WIL JE ZIEN HOE HET EERST WAS.
 KIJK MAAR EVEN OP DEZE LINK.

 OF







HET RAAM IN MIJN KASTEN KAMER.




















DEZE ZIJN OOK OUD!

IK VIND ZE ZO MOOI!
DE KLEUREN ER VAN EN DE BLOEMEN MOTIEF.






LIEVE GROET, 


MIRANDA

JE KAN NOG TOT MET VRIJDAG AANSTAANDE 24 FEBRUARI 2012 MEEDOEN MET MIJN GIVE AWAY!
KLIK HIER OM MEE TE DOEN







19 opmerkingen:

Home fourteen zei

Tjonge creatief bezig geweest zeg, staat hartstikke leuk. Wat een mooie kamer! En die foto,prachtig...........gr.jac....

Michelle zei

Wat mooi allemaal!! de kasten zijn supermooi!
wat heb jij toch mooie spulletjes thuis!

Liefs Michelle

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige paspop. Ook de foto vind ik erg mooi en sprekend,..leuk om te lezen dat foto's toen ook al werden bewerkt.

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

Judith zei

Wat een bijzondere paspop, dat heb je leuk gedaan! En zo'n oude foto is natuurlijk extra leuk als het een foto van iemand 'bekends' is!

Groetjes Judith

Gerry zei

Je paspop staat daar heel mooi, Miranda. Alleen moet ik heel eerlijk zeggen, dat vosje zie ik niet zo zitten.
Maar ik heb nog even de oude foto's bekeken, dan is het wel veel ruimer geworden he? Kan me voorstellen dat je met die ruimte blij bent. En wat fijn dat je zo'n handige man hebt, dan kun je het helemaal naar eigen smaak maken.

Fijne avond en lieve groet,
Gerry

Hannekie zei

wat heerlijk zo een kamer...geweldig zeg. je paspop is heel leuk en ook de foto vind ik heel bijzonder. die verdiend wel een mooi plekje aan de muur
liefs hannie

amy zei

Wat n mooie kasten zeg ,zal zo even kijken hoe ie gemaakt is
En de paspop is heel kleurrijk geworden
Leuk!

Gr Amy

"Création" zei

Prachtig staat de paspop voor die mooie kasten. Zo knap dat jullie die zelf hebben gemaakt en ontworpen, mijn petje af hoor!!!

En die oude foto is werkelijk schiotterend, ja ik hou daar ook heel erg van.

Lieve groetjes,
Josephine

idémakeriet zei

Wat een leuk idee zeg om je paspop met leuke plaatjes te beplakken, even weer iets anders dan muziek of bijbelpapier.
Het ziet er erg leuk uit.
Liefs Gerda

Home and Lifestyle zei

Ik vind je kast heel erg mooi, ideaal dat jullie zo handig zijn om dat zelf te kunnen maken!! Je paspop boft maar met zo'n mooi plaatsje in huis :)!

Lieve groet, Ingrid

Maia zei

Echt heel speciaal dat schilderij staat mooi bij je paspop!
Wat een aparte uitstraling heb je de paspop ook gegeven, echt mooie sprekende kleurtjes!
Die oude potjes vind ik ook prachtig!
Fijne weekl
Lieve groet Maia

Kind An Huys zei

Wat een vrolijke paspop!! Je bent creatief bezig geweest! En zo staat die oude foto veel mooier als in het schuurtje van je schoonmoeder...zo zie je maar dat er in schuurtjes soms de mooiste "schatten" staan!
Wat knap die kast...hij is gaaf!
Liefs, Anne.

Kom Achterom zei

OOh wat zijn ze toch mooi hé dit oude foto's. Ik heb ze van mijn eigen familie. Ze hingen eerst allemaal in mijn keuken maar nu langs de trap. Wat heb je toch een heerlijk sfeertje.
Ik heb genoten
fijne dag
Yolanda

It's me zei

Wat een kleur !! en wat gezellig !!!...liefs ...xxx...

Krek wak wou zei

Wat heb je die paspop mooi beplakt! Heel fleurig! heel bijzonder die oude foto. Ik heb ook nog foto's van de opa en oma van mijn moeder....ik denk gemaakt eind 19e eeuw.
Groetjes van Nicole

Miranda zei

Wat een prachtige kast, fijn om zelf zo handig te zijn! Het oude schilderij is echt een plaatjes.

Fijne dag. Lieve groeten, Miranda

Merlie zei

Een kastenkamer...zo dat is lekker! Ziet er mooi uit zeg. En die foto van die oude buurvrouw, geweldig!
Leuk idee om je paspop te beplakken met mooie plaatjes, ziet er allemaal prachtig uit!
Groetjes Anke

Loesje zei

Hoi hoi,

GEWELDIGGGGG!! die paspop!! Wat eem nooie afbeelding, en wat is ze fleurig!

Maar ook GEWELDIG je kastenwand, ben er WEG van.

mooie foto`s,leuke post


heel fijn weekend

liefs
Nelleke

Willy zei

Hej Miranda, je paspop vind ik prachtig en je kastenwand ook. De pop kleurt er mooi bij. Mooi portret ook.
Ik dacht dat ik me had aangemeld als volger, maar ik kreeg geen update. Nu heb ik me opnieuw aangemeld maar krijg geen foto van mezelf te zien, dus ik weet even niet hoe het zit.
Ik krijg hier af en toe ook een pagina van één of andere site in beeld, heel vreemd. Het gebeurde toen ik op reactie klikte en de pagina vernieuwde. Ik weet niet of je iets geïnstalleerd hebt wat het kan veroorzaken, statistieken of zo.
Fijn weekend, groetjes