17 februari 2012

**** KOM BINNEN EN WEES WELKOM ****




DIT IS MIJN HAL BIJ DE VOORDEUR.

DIT IS WAT JE HET EERSTE ZIET ALS JE MIJN HAL BINNEN KOMT DOOR DE VOORDEUR.

ALLEEN DE MEESTE MENSEN KOMEN HIER ACHTEROM.














MIJN SIDETABLE IS EEN BEETJE IN INDIAANSE SFEER IN GERICHT.
ALS IK SPULLEN BIJ ELKAAR ZET, HEB IK EIGENLIJK GEEN VOOR BEDACHT PLAN.
IK MAAK NOOIT EEN MOODBOARD OF ZO.
IK KIJK WAT IK HEB OF WAT IK NOG IN DE SCHUUR HEB LIGGEN OF STAAN.
DAAR MAAK IK EEN STYLING VAN.
DE ENE KEER DENK IK.
 HET IS LEUK!
DE ANDERE KEER, HET KAN BETER!
MAAR NU BEN IK ER WEL BLIJ MEE.

IK HEB VOOR DEZE HAL EINDELIJK GORDIJN STANGEN GESHOPT EN GORDIJNEN.
DUS DAT HOOP IK IN MIJN VOLGENDE POST TE LATEN ZIEN.
WANT DE GORDIJN ROEDEN  ZIJN BESTELD .
































DE TRAP MOET NOG VERNIEUWD WORDEN.
MAAR HET WORDT WEL HET ZELFDE IDEE.
WE GAAN MORGEN HOUT ER VOOR HALEN.
KAN MANLIEF DE TRAP MAKEN.






JE KAN NOG STEEDS MEEDOEN AAN MIJN GIVE AWAY  HOOR!!

KLIK MAAR OP DE LINK EN JE KOMT OP DE BLOGPOST!




IK WENS JULLIE EEN GEWELDIG GEZELLIG WEEKEND TOE!!

LIEVE GROET,

MIRANDA








31 opmerkingen:

marja zei

wat een gezellige sfeer allemaal miranda!
complimenten hoor!

ik wens je ook alvast een fijn weekend!

lieve gr. marja

Gerry zei

Gezellige hal, Miranda. Warme kleuren en ik ben benieuwd naar je gordijn. Je moet gewoon de achterdeur op slot doen.
En succes met je trap!

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Rozmeen zei

Hoi Miranda,

Wat een heerlijk warm welkom. Wat een binnenkomer!

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

amy zei

Dat ziet er gezellig uit zo
Weet je wat ik vaak vindt? ik zie pas als ik fotos heb gemaakt van mn huis dat het niet naar mn zin is of wel
Dus van fotos maken leer je nog wat :)
Fijn Weekend
Gr Amy

Eefies day zei

Op die manier is binnenkomen erg leuk...bij ons komt ook iedereen achterom:)))
Je hebt het leuk gestyled, heerlijk dat je je eigen gevoel volgt.

Fijn weekend,
♥Eefie

Fort lapin zei

Hoi Miranda
Wat een heerlijk sfeertje heb je gecreëerd.
Tja alleen jammer dat ze bij ons in de streek allemaal de gewoonte hebben achterom te komen!!

Ik wens je weer een heerlijk weekend toe!

lieve groet Peet

Loesje zei

Hallo Miranda,

Het eerste gevoel wat ik had,van jouw foto`s over de hal is: wat warm,knus en een eigen stijl!

Vaak zie je foto`s met dezelfde styling...niks mis mee...maar net een tikje anders,geeft juist die persoonlijkheid....dat is wat ik mooi vind...en bij jou zie.

fijn weekend,

lieve groetjes,
Nelleke

BROCANTERIE DERDIJK zei

Dat ziet er erg leuk uit hoor, bij jou is het gezellig binnenkomen!

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Esther

Inka en André. zei

Wat een gezellige binnenkomst,gezellig,hoor,een heel fijn weekend gewenst,XXX

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Ziet er gezellig uit, heerlijk zo'n indiaans tintje.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooie dadeltak! Ben benieuwd naar je gordijnen!

Fijn weekend! Groeten Maaike

Home and Lifestyle zei

Altijd mooi om te zien dat er aandacht is besteed aan een warm welkom...dat is fijn binnenkomen dus!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Janny, Especial and More zei

Jammer dat de meeste achterom gaan, want je hal is zo leuk!

Bonjade zei

Ik zou zeggen achterdeur op slot....iedereen moet dit toch zien....?
Heerlijke sfeer en mooi al die natuurlijke kleuren bijelkaar.
Een warm welkom

Fijn weekend

Liefs

Merlie zei

Een gezellig warm welkom in je hal! Ziet er mooi uit,
groetjes Anke

Michelle zei

Dat ziet er heel gezellig uit, mooi hoor!

Fijn weekend!
Liefs Michelle

Miranda zei

Wat een sfeervolle binnenkomer! Fijn om zelf een bepaalde sfeer te creëren met je eigen mooie spulletjes.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Gerry zei

Ik wilde je nog even bedanken voor je tip en nu vergeet ik het ook nog bijna.
Bedankt!

It's me zei

Wat gezellig bij je zeg !!...fijn weekend....liefs van mij...xxx...

idémakeriet zei

Het ziet er uitnodigend uit om even bij jullie langs te komen.
Je hebt een leuk hoekje gemaakt daar.
Eeen hal is toch altijd moeillijk om te stylen vind ik.
Fijn weekend Liefs Gerda

Just Who I Am zei

Wat een mooie sfeervolle hal heb jij en zo lekker ruim .Fijn weekend.
Groetjes Elisabeth

Diana zei

Heerlijk binnen komen in de sfeervolle gang. Wat een mooie spulletjes bij elkaar, de droomvangers staan zo leuk! Fijn weekend en een lieve groet Diana

ria zei

Vind het wel wat hebben als iedereen achterom komt.Dat zie je hier toch minder.Ben benieuwd naar je gordijnen en de trap!!Maar beiden zien we vast een keer voorbij komen.
Lieve groet Ria

(B)engeltje zei

Wat een prachtige hal......jammer dat iedereen achterom komt.......heb je daar ook zo'n mooie ontvangst gemaakt.
Ben benieuwd naar je gordijnen......
Wens je een heel fijn weekend.
Lieve groetjes van Bianca xx

Maia zei

Zo, ik ben ook even bij je op bezoek Miranda, ik kom net van je slaapkamer af wat een heerlijke lente sfeer met die leuke lammetjes en helder blauwe kleur!
Je hal mag er ook wezen, leuk gestyled je side table!
De trap wat een werk nog zeg, hij lijkt me vrij stijl of lijkt dat alleen maar op de foto zo?
Geniet van een fijn weekend
Lieve groet Maia

Hannekie zei

prachtig zeg..wat een gezellige gang heb je....ik vind het altijd lastig een gang. bij jou goed gelukt hoor
liefs hannie

Krek wak wou zei

Wat een warm welkom bij je! Bij ons komt ook iedereen achterom en ik decoreer ook altijd met dingen die ik nog in de schuur heb staan...altijd leuk toch!
Fijn weekend en liefs van Nicole

Maria zei

Prachtig zeg,een warm welkom
Helaas heb ik daar geen ruimte voor,de hal is net iets te smal

liefs Maria

Met Brocant Label zei

Wat een gezellig binnenkomen zeg. Het model sidetable vind ik ook erg mooi. Spannend je Give Away ik ga vast duimen.

Lieve groet,
Yvonne

Madelief zei

Wat een sfeervolle en mooie ruime hal heb je Miranda! Dat is nog eens binnenkomen.

Een gezellige nieuwe week!

Madelief x

"Création" zei

Het is uitermate sfeervol geworden Miranda, leuk is dat altijd hé aldoende onstaat er iets, zeer geslaagd!!!

geniet van een heerlijke week,

Lieve gropetjes,
Josephine