15 februari 2012

IN EEN KLEIN HOEKJE VAN DE SLAAPKAMER KOEKELOEREN



DE LENTE EN PASEN ZIJN IN AANTOCHT!
IK LAAT JULLIE EEN STUKJE VAN MIJN SLAAPKAMER ZIEN.
DIT HOEKJE IS NAAST MIJN BED AAN MIJN KANT WAAR IK SLAAP.

DEZE SCHAAPJES HEB IK AL HEEL LANG.
IK VIND ZE ZO SCHATTIG!





DEZE BROEIKASTJE HEB IK VORIG JAAR VOOR MIJN VERJAARDAG GEKREGEN VAN MIJN KINDEREN.





IK HEB HET KASTJE GEVULD MET MOS VAN HET DAK VAN MIJN EIGEN HUIS.
(EIGEN MOS PLANTAGE)

DAARIN EEN WITTE HYACINT,VETPLANT, NOG EEN GRIJS KLEURIG PLANTE,
( WAAR IK EVEN DE NAAM VAN KWIJT BEN)  GROENE KRALEN, ZILVEREN VLINDERS, KIEVIET EITJES EN 2 STENEN LAMMERTJES IN GEZET HEB.

ZO KRIJG JE EEN MINI LANDSCHAP IN EEN BROEIKASTJE OP JE SLAAPKAMER.









ER STAAT HIER IEMAND OP DE FOTO!
DAT WAS EIGENLIJK NIET DE BEDOELING.










OEPS!!

DAAR IS ZE WEER!


















MIJN LEVENS LES!






DEZE LAGE KAST IS DOOR MANLIEF HELEMAAL ZELF GEMAAKT, OOK DE GLEUVEN IN HET HOUT.










DEZE LIEVE DAME IS VOLGENS MIJN EEN KEUKEN MEID.

ZE IS OUD EN STOND ALTIJD BIJ MIJN SCHOONMOEDER OP DE SLAAPKAMER.

DAT DOET ZE NOG STEEDS.
MAAR DAN IN MIJN EIGEN SLAAPKAMER BIJ MIJN THUIS.

MIJN SCHOONMOEDER NOEMDE HAAR ALTIJD HAAR ZUSTER.


MEEDOEN AAN MIJN GIVE AWAY KAN NOG HOOR!!

KLIK MAAR OP DE LINK EN JE KOMT OP DE BLOGPOST!




23 opmerkingen:

oma leentje zei

Wat een prachtige foto's op je blog Ik had het even nodig na die waardeloze dag gister. Leuk zo dat kasje met lieve spulletjes.
Fijne dag nog
Lieve groet Leni

Miranda zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit, leuk een broeikastje gevuld met mooie spulletjes!

Groeten, Miranda

Michelle zei

Zo leuk en lief allemaal!! en de kast is schitterend gemaakt door je man!

Fijne woensdag!
Liefs Michelle

BROCANTERIE DERDIJK zei

Leuk dat we even een hoekje van je slaapkamer mogen bekijken, het ziet er gezellig uit!

Groetjes,
Esther

kienkele zei

Hoi Miranda, laat ik nou dol zijn op koekeloeren!!! Wat een prachtig broeikastje is dat zeg, daar kun je zoveel leuke dingen mee doen! Fijne dag, lieve groet, Tineke

Hannekie zei

heerlijk zo een handige man. is echt prachtig. erg gezellig hoor op je kamer. mooi nummer van rebecca lavelle. een lievelingsnummer van mij
liefs hannie

Passione Helena zei

Wat een leuk idee van het broeikasje..voordat je gaat slapen kan jij schaapjes tellen;-) en genieten van een weide vol voorjaarsbloeiers. Heerlijk beeld om van te dromen.

Knap zeg, dat je man de kast zelf heeft gemaakt heeft!

Fijne avond!

Liefs Helena

Esther zei

Wat gezellig zo, mooi op de foto gezet, groetjes Esther.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Fijn om het voorjaar naar binnen te halen! En wat knap dat je man die kast zelf heeft gemaakt!

Fijne avond! Groeten Maaike

Bizzy @ home zei

Wat een sfeervol hoekje in je slaapkamer. Leuk zo'n broeikastje zo gezellig gevuld.
Lieve groet, Renny

De Lorelei Brocante. zei

Leuke zus van je schoonmoeder;-))
Je hebt een echte voorjaarsslaapkamer(pff wat een woord)met die frisse kleuren.
Mooi.

grtjssss
Dicky Marie

Gerry zei

Wat heb je de kast prachtig opgemaakt, Miranda! Dat broeikastje is ook heel leuk. Maar het ziet er helemaal gezellig uit! En wat heerlijk dat je zo'n man hebt, die dat alles kan.

Lieve groet,
Gerry

House of Seasons zei

Wat een gezellig blog heb je, ik heb je net ontdekt en ga je volgen
Liefs
Lia

Stina zei

dat broeikastje heb je leuk gedaan,je brengt me op een idee.

liefs Stina

Met Brocant Label zei

He wat leuk allemaal, zo gezellig en al helemaal voorjaar. De lammetjes vind ik ook er mooi.

Lieve groet,
Yvonne

Huize Kip Kakel zei

Wat heb jij heerlijk veel ruimte om te decoreren op je slaapkamer!
Prachtig dat broeikasje en heerlijk alweer stiekem een beetje lente!
Genieten hoor!
Groetjes Hannie

It's me zei

Zo leuk !!!...en ja lente !!!...liefs van mij....xxx.....

Elsina zei

Prachtig bijelkaar gezet en je lammetjes zijn zo sweet! Het mag voor mij nog wel eventjes "winter" blijven, lekker regen en storm :) voordat straks een lange hete zomer komt.

idémakeriet zei

Ik kon niet slapen, misschien helpt het wel om even achter dit scherm te turen.
Wat een leuk broeikastje zeg, erg leuk bedacht om er iets leuks in te maken.
Zo heb je je slaapkamer gezellig aangekleed.
Goed ik probeer weer een poging, trusten.
Liefs Gerda

Kom Achterom zei

Wat schattig zeg jou eigen prive schapen weitje! Leuk hoor ook hier sluipt de lente al het huis binnen gewoon lekker fris!
fijne dag
Yolanda

Inka en André. zei

Geweldig de schaapjes en je kast,geweldig gemaakt door je man,heerlijke/sfeervolle slaapkamer,.....http://andreeninka.blogspot is onze nieuwe blog,.............XXX

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke lentepost! Wat heb dat toch leuk gedaan! Zo leif de lammetjes....ik krijg er een fijn lentegevoel van!
Groetjes van Nicole

Joke zei

Ik heb ook zo`n zin in de lente ,het is zo leuk altijd die lammetjes in de wei te zien huppelen.
Gelukkig kunnen ze bij jou niet ontsnappen.

Groetjes Joke.