29 februari 2012

GIVE AWAY UITSLAG & MIJN BROER EN IK



I
























DIT BEN IK!
MET HET LANGE BLONDE HAAR.

IK DOE EVEN WAT LIPPENSTIFT OP BIJ MIJN BROER.

SORRY, VOOR DE WAZIGE FOTO!
VAST IEMAND DIE DE FOTO NAM
 DIE TE VEEL OP HAD.
DACHT DAT DE FOTO WEL SCHERP WAS.( HI HI )




TOCH EVEN FOTOOTJE MAKEN VOOR ZICHZELF MET ZIJN EIGEN TELEFOON.
LEUK VOOR LATER!




DIT IS MIJN MALLOTIGE BROER.

GERTJAN.
WAAR IK WEL HEEL GEK OP BEN HOOR!!

DIT IS NIET EEN FOTO'S VAN HET CARNAVAL HOOR!

MAAR VORIG JAAR WAREN  MIJN ANDERE BROER ANDRÉ EN 
ZIJN VROUW JANNEKE 30 JAAR GETROUWD.
DAT VIERDE ZE MET EEN THEMA.
DISCO




DIT BEN IK DAN!

MAAR IK MOET TOCH EVEN MELDEN DAT HET BIERTJE NIET OP ZIJN  PLEK IS BIJ MIJN MOND.

IK LUS GEEN BIER!




LIEVE GROET,

MIRANDA




31 opmerkingen:

Fort lapin zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!!

Fijne dag Miranda!!


Lieve groet Peet

Willy zei

Hej Miranda, volgens mij is het hier nu veilig hoor, er gebeurt niets ;)
Leuke foto's van broer en zus.
De winnaressen veel plezier met de cadeautjes en jij bedankt voor het organiseren van de leuke give away.
Fijne avond, groetjes

Eefies day zei

Gefeliciteerd voor alle winnaars, en ik heb nog geen last gehad van vreemde reacties.
Leuke foto's van je broer en jou...

♥Eefie

Stina zei

wat leuk om jou te zien,hi had een heel andere beeld bij jou gezocht,maar je ziet er leuk uit op de foto.
snap niet goed wat je bedoelt, maar zie niks geen aparts bij jou op je blog!

gr Stina

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk dat ik een troostprijs heb gewonnen,
ik ben er super blij mee!
Dank je wel, Miranda!
Ik heb je inmiddels ook gemaild :-)

Wat een gezellige foto's ik moest er wel om
lachen hoor!

Groetjes,
Esther

Judith zei

Haha, die broer van je!
En voor de winnaars van deze Give Away: hartelijk gefeliciteerd! Wel grappig, want mijn Give Away liep op dezelfde dag af als de jouwe en ik heb gisteren de winnaar bekend gemaakt... Huize Kipkakel! Zo wint ze nooit iets, en nu 2 give aways in 1 dag; geweldig!

Fijne avond, liefs Judith

Madelief zei

Hoi Miranda,

Ik las zojuist je berichtje op mijn blog. Wat ontzettend leuk dat ik je giveaway heb gewonnen. Ik was het alweer bijna vergeten! Wat ben ik hier blij mee. De Jeanne d'Arc living is zo'n prachtig tijdschrift. Ik heb er vorige week nog mee in mijn handen gestaan, maar het weer neergeled omdat ik het toch een hele prijs vond. Een van mijn dochters die op het moment bij mij aan tafel zit probeert mij al de bioscoopbon te ontfutselen :-)!

Je hebt een leuke foto van jezelf geplaatst!

Ik krijg trouwens geen reclamesite meer te zien. Ik denk dat het je is gelukt de site te verwijderen.

Mijn adres mail ik je zo toe!

Lieve groetjes van Madelief & een gezellige avond x

Gerry zei

Voor de winnaars een hartelijke felicitatie.
Jullie hebben vast een gezellige bruiloftsdico gehad.
En ik heb geen problemen met de reactie.

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Dames gefeliciteerd en wat leuk dat je ook nog twee extra prijzen erbij hebt gedaan!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Huize Kip Kakel zei

*AHUM* BLOOS*
ik durf me hier bijna niet te "vertonen",
ik heb gisteren de GIVE AWAY bij Judith &co gewonnen en nu val ik weer in een ontzettend leuke prijs!!!!
Terwijl ik bij Judith schreef dat ik niet snel iets win...
Dus ik ben er STIL van, maar wel erg BLIJ!!!
Ik vind het super en de Ariadne die op de foto staat heb ik nog niet!!
Ik mail je snel en nogmaals: SUPER!!
Dank je wel!!!
Ook de andere winnaars van harte!
Lieve groetjes Hannie

Marjon zei

Alle winnaars van harte gefeliciteerd en bedankt voor de Give-Away.......groetjes Marjon

"Création" zei

Hi Miranda,
wat een lekker ding is je broer zeg, hihi, heerlijk je even uitleven met dit soort gekkigheden. Leuk ook een foto van jou te zien.

Wil alle winnaars hartelijk feliciteren met de gewonnen Give-Away.
En wat het probleempje betreft, zelf heb ik er bij jou nog nooit last van gehad en nu dus ook niet. Er zijn wel een aantal blogs waar telkens grote reclameschermen komen maar hier bij in ieder geval dus niet.

Fijne avond verder,

Lieve groetjes,
Josephine

Michelle zei

Gefeliciteerd aan de winnaars!! en jullie foto's zo leuk! ;-))

Hier geen last van vreemde reacties....

Liefs Michelle

Diana zei

Gefeliciteerd dames en jij ook Miranda met je award, super leuk!
Wat ziet je broer er gezellig uit in pink!
Lieve groet Diana

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd meiden, en wat zie je er gezellig uit! Leuk om een foto van je te zien. Geen rare sites te zien hier dus alles oke denk ik, lieve groet

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Gefeliciteerd winnaars van de give away. En Miranda gefeliciteerd met je award. Ik heb nooit problemen met jouw blog, geen rare sites of wat dan ook.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd winnaars!! en wat leuk om je nu in het "echt" te zien Miranda!

lieve groet van Tjits

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

gefeliciteerd meiden .....en wat ziet je broer er goed uit zeg hahahahah ....nou ik zie niets hoor alles is oke ...fijne week lieve groet rosita

Ingrid's muggensteekjes zei

Hoi Miranda,
wat een geweldige prijzen heb je weggegeven, van harte voor alle winnaars! Ik heb geen problemen bij het plaatsen van een reactie bij jou. En wat een geweldig feest moet dat zijn geweest,jullie zien er super uit.
Groetjes, Ingrid.

Beau Blanc zei

Leuk om een gezicht te zien bij deze blog!
En winnaars, allemaal gefeliciteerd met jullie mooie give-away!
Groetjes Joanike

tachterhuisje zei

Proficiat allemaal, 3 winnaars, leuk he :-) Ik hoop dat jullie er blij mee zijn want het is de moeite hoor.
Ik heb hem al in huis de JDL Pasen ... om te dromen ...
En jij ook proficiat Miranda met je award natuurlijk en bedankt voor je mooie give away te organiseren.

Lieve groetjes
Carine

idémakeriet zei

Gefeliciteerd alla winnaars!
Leuke foto´s samen met je broer.
Ik stuur je een handje vol met zonnestraaltjes.
Fijn weekend
Liefs Gerda

het tuinengeltje zei

Hoihoi,

het is ook de bedoeling dat jullie blij worden van mijn foto's, hahaha!

Wat grappig die foto's van je broer. Leukkkkk!

Doeidoei, Sylvia

Maia zei

Wat lief van je zoveel mensen blij maken!
Winnaars proficiat !
Wat een zotte broer heb je zeg, lachen!
Fijn weekend

rommy moosie68 zei

hoi wat een mooie prijzen geef je weg echt leuk een dan ook nog meerdere mensen blij maken lief van je leuk dat je even bij me lang kwam liefs rommy

Carolien zei

jaaaaah, heb ik ook! Nieuwe volgers, maar op de 1 of andere manier lukt het niet. Waardeloos gedoe af en toe. Heb jij een oplossing?
En heerlijk om cadeautjes weg te geven he! Leuk idee trws om troostprijzen weg te geven!
xo
Carolien

Desirée-ScrapDees zei

nouje hebt weer een paar mensen blij gemaakt altijd leuk! Enne lekker ding hoor die broer van je hahahaha, leuke foto van jouw ook!
Enne het dieet wat ik (nog steeds) volg is het cambridge dieet(google maar eens). Dat is dus met shakes en soepen en persoonlijk vind ik dat je dit alleen maar moet doen als je echt heel veel af wilt vallen, want het is best wel zwaar en om dat nu te doen voor 10 kilo of zo, dat zou ik je niet willen adviseren. Het voordeel is dat je er begeleiding bij krijgt en dat geeft wel een stimulans, dus wie weet heb je er wat aan!

idémakeriet zei

Dank je voor je lieve woorden, leuk om te lezen dat je geniet van mijn posten.
Leuk dat je mee wilt doen aan mijn give away, ik zal voor je duimen.
Liefs Gerda

@nne zei

even kijken of ik het probleem ook heb ... nee dus? groetjes, @nne

Bonjade zei

Oh wat leuk je nu eens 'live ' te zien en grappig wat een leuke broer heb je.
Van harte voor de winnaars......bofferds......prachtige prijzen.....om heerlijk van te genieten.

Fijne avond

Liefs

Carolien zei

hoi Miranda, wat ik bedoel is dat iemand aangeeft dat ze volger zijn geworden maar vervolgens niet haar icoon ziet en dus niet is aangemeld. Ik heb een aantal mensen die mij zijn gaan volgen maar a) ik krijg ze niet erbij b) de teller blijft op dezelfde stand staan. Snap er helemaal niets van! Dus dat bedoelde ik haha.
fijne dag,
Carolien