31 januari 2012

*** ZEEPHARTJE MAKEN OP EEN SNELLE EENVOUDIGE MANIER!! ***



















HALLO MEIDEN,

WELKOM NIEUWE VOLGERS!

IK HEB VERDER OP IN DEZE BLOGPOST DE UITLEG VAN HET MAKEN 
VAN DIT HARTJE OP EEN SNELLE GOEDKOPE MANIER.

MAAR EERST EVEN DIT!

BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIE OP MIJN VORIGE POST.
MIJN SCHOONVADER GAAT HET IETS BETER MEE.
DE UITSLAG VAN DE FOTO'S EN BLOEDONDERZOEK KOMEN AAN HET EINDE VAN DE WEEK.
AFWACHTEN DUS!

MIJN SCHOONMOEDER HEEFT WEER EEN REKENING GEHAD VAN DIE OPLICHTERS.
MAAR WE REAGEREN ER NIET MEER OP.
ADVIES VAN DE POLITIE.

VANDAAG IS OOK MIJN ZOON QUINTEN GEHOLPEN IN HET ZIEKENHUIS.
ZIJN TONG KON HIJ NIET UITSTEKEN.
HET TONG RIEMPJE ONDER DE TONG ZAT AAN ZIJN PUNTJE VAN ZIJN TONG VAST.
IS NU WEER LOS GEMAAKT.
HEEFT ER NOG WEL PIJN VAN.
MAAR VAN DE DOKTER MAG HIJ VEEL IJSJES ETEN.



NU MAAR OP NAAR DE UITLEG VAN HET ZEEPJE!















DIT HARTJE VAN ZEEP HEB IK ZELF GEMAAKT.

HIERONDER DE UITLEG VAN HET MAKEN VAN  HET ZEEP HARTJE OP EEN 
EENVOUDIGE MANIER!!

KOSTE NIET HEEL VEEL.
IK HEB EEN STUK ROZE ZEEP VAN ACTION GEKOCHT.
DAT IN EEN BAKJE MET WATER IN DE MAGNETRON GEDAAN.
OP DE HOOGSTE STAAND EEN PAAR MINUTEN AAN DE KOOK GEBRACHT.
HET GAAT DAN EEN BEETJE SCHUIMEN.
DE ZEEP MOET WEL EEN BETJE ZACHT ZIJN.
DAT JE HET KAN PRAKKEN MET EEN VORK.
DAN UIT DE MAGNETRON GEHAALD ( PAS OP HEET! )
TOEN MET EEN VORK HET WATER EN ZEEP DOOR ELKAAR GEPRAKT.
IK HEB TOEN EEN HART VORM VOOR KOEKJES GEPAKT.
DIE HEB IK TOEN GEVULD MET DE GEPRAKTE ZEEP.
EVEN LATEN AFKOELEN.
 ALS HET NOG WARM IS KAN JE HET MOOI GLAD MAKEN MET EEN LEPELTJE OF JE VINGER.
DAN GAAT HET GLANSEN.
ALS HET NOG WARM IS KAN JE HET ZACHTJES UIT DE VORM DRUKKEN.
MET EEN SATÉ PRIKKER HEB IK ER EEN GAATJE IN GEMAAKT, ALS HET NOG EEN BEETJE WARM IS.
ALS DE ZEEPJES ZIJN AFGEKOELD KUN JE ER EEN TOUWTJE DOOR DOEN.
IK HEB ALLE ZEEPJES ZO GEMAAKT.
OOK DE GROENE ZEEPJES IN MIJN BADKAMER IN MIJN VORIGE POST.
KIJK ANDERS ONDER LABEL BATHROOM
WIL JE ZE ECHT GAAN GEBRUIKEN OM JE HANDEN TE WASSEN.
WACHT DAN 2 MAANDEN!
ANDERS VALLEN ZE HEEL GAUW UIT ELKAAR.
JE HAALT VEEL ZEEPJES UIT EEN STUK ZEEP.
IK HEB DE ROZE ZEEP VAN FA GEBRUIKT.
DE KLEUR VAN HET HARTJE IS DE KLEUR VAN DE GEKOCHT ZEEP.
IK HEB ER GEEN KLEURSTOF AAN TOEGEVOEGD.

HEB JE VRAGEN MAIL ME!
VEEL PLEZIER MET HET MAKEN VAN DE ZEEPJES!

















JE KAN NOG STEEDS MEEDOEN MET MIJN GIVE AWAY!

DE NIEUWSTE JEANNE d' ARC LIVING + EEN FILM BON € 12.50,-

NET ALS VORIG KEER GEEF IK WEER EEN GIVE AWAY VAN JEANNE D'ARC LIVING.
MAAR NU DOE IK ER EEN BIOSCOOP BON BIJ.

WAT MOET JE DOEN OM MEE TE KUNNEN DOEN.


* WORDT VOLGER OP MIJN BLOG

**VOEG ME TOE AAN JE BLOG ROL (HEB DAAR GEEN ZIN IN.
JE KAN ME ALTIJD NA DE GIVE AWAY ER WEER UIT HALEN.)

***MAAK OP JE EIGEN BLOG EEN LINK MET EEN LINK NAAR MIJN GIVE AWAY
( GEBRUIK DE FOTO VAN DEZE  GIVE AWAY BLOGPOST ) 


**** LAAT EEN REACTIE ACHTER BIJ DEZE GIVE AWAY BLOG POST.

DENK JE NOU IK WIL WEL MEEDOEN.
 MAAR IK WIL DIE JEANNE D'ARC LIVING NIET,
OMDAT JE HEM AL HEBT.
DAN KAN JE JEANNE D'ARC LIVING ALTIJD WEG GEVEN AAN IEMAND ANDERS.
MAAK JE DIE OOK BLIJ !
OF JE GEBRUIKT  JEANNE D'ARC LIVING  GEWOON OM ER PLAATJES UIT TE KNIPPEN EN ER EEN MOODBOARD VAN TE MAKEN.
OF JE DOET DE KNIPSELS IN EEN LIJST EN HANGT DIE OP.
WIL JE DIE BIOSCOOP BON NIET DAN GEEF JE DIE TOCH OOK LEKKER WEG!
HEB JE AL VAKER EEN GIVE AWAY GEWONEN!
 DOE DAN GEWOON MEE AAN DEZE GIVE AWAY!

VERKOOP JE JEANNE D'ARC LIVING ZELF EN WIL JE TOCH DIE BIOSCOOP BONNEN.
DAN GEEF JE JEANNE D'ARC LIVING  WEG OF VERKOOP JE JEANNE D'ARC LIVING  WEER.
MAAKT MIJN ALLEMAAL NIET UIT.
ALS JIJ ER MAAR BLIJ VAN WORDT.
BEN IK OOK BLIJ!



IK BEN BENIEUWD WIE ER MEE DOET!


JE KAN DUS MEEDOEN TOT MET 24 FEBRUARI 2012





LIEVE GROET,

MIRANDA

17 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een leuk idee, jammer genoeg heb ik geen magnetron dus bij mij gaat het niet lukken.Maar hij is wel leuk geworden.
Groetjes Saskia

Miranda zei

Fijn dat het weer wat beter gaat met je schoonvader, wel spannend wat er uit de uitslagen komt. Inderdaad het beste om de rekeningen maar te negeren, maar het blijft toch erg vervelend. Verwen je zoon vandaag maar even extra, en ijsjes zijn natuurlijk altijd lekker! De kaarten in het rek vind ik erg mooi, heb je toevallig nog enig idee waar je ze gekocht hebt...

Lieve groet, Miranda

Bizzy @ home zei

dat zal heerlijk geruikt hebben, toen het stond te borrellen in de magnetron. Lief hartenzeepje! Leuk al die hartjes!
Lieve groet, Renny

Inka en André. zei

Helaas kon ik op je vorige post niet reageren maar wil je heel veel sterkte toewensen met je schoonvader en met je zoon,ik hoop dat ze beiden zeer snel op zullen knappen en ik hoop dat de oplichter super snel gesnapt zullen worden.Ontzettend leuk je zelfgemaakte zeephartje zo te lezen heel eenvoudig om zelf te maken,ga het vast eens proberen,....sterkte,meis,XXX

jacqueline zei

Fijn dat de berichten wat beter zijn! Sterkte voor je zoontje..is ook even lastig lijkt me! Leuke tip van het zeepje!
Groetjes, Jacqueline

Met Brocant Label zei

Hoi Miranda, fijn dat het met je zoontje Quinten beter gaat en tja ijsjes met dit weer is ook lekker. Wat leuk je zeephartje, gaat je magnetron vast ook lekker van ruiken haha. Lijkt me leuk ik ga het ook eens proberen. Ik vind je omschrijving voor de Give Away echt lachen, nou ik verkoop hem niet, heb geen abonnement en zou hem lekker zelf houden haha. Kortom ik doe mee natuurlijk leuk !

Lieve groet,
Yvonne

BROCANTERIE DERDIJK zei

Gelukkig dat het alweer wat beter gaat met je schoonvader, maar het blijft natuurlijk nog even afwachten!
Ik hoop dat de pijn van Quinten snel weer overgaat, maar ijsjes eten is natuurlijk wel heel lekker.

Bedankt voor de uitleg van het maken van dat leuke hartje, ga ik denk ik ook maar eens proberen!

Groetjes,
Esther

Gerry zei

Leuk hartje geworden, Miranda!
Fijn dat de familieomstandigheden weer wat tot rust komen.
En geef je jongetje maar een lekkere extra knuffel naast zijn ijsje!

Lieve groet,
Gerry

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Fijn dat het allemaal wat beter gaat met je schoonouders. En natuurlijk geen straf voor je zoon, ijsjes eten.
Wat een goede tip om op een eenvoudige manier zeepjes te maken. Ik had je mooie zeepjes in de badkamer al gezien en ga het zeker eens proberen.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Maia zei

Gelukkig dat alles in je familie weer rustiger is Miranda!
Wat een prachtige foto's van je kaarten, hobbelpaardje en beertje ( heb ik ook in het bruin) maar die beschrijving van het zeephartje spant de kroon!
Lijkt me erg leuk om te doen bedankt voor de uitleg!
Fijne winterweek, liefs Maia

Michelle zei

Dat is leuk! ik ga hem zeker proberen, dankjewel Miranda!

Fijn te horen dat het iets beter gaat met schoonvader! en ijsjes eten zal je zoon niet erg vinden, denk ik, alleen pijn hebben is niet zo fijn...


Fijne woensdag!
Liefs Michelle

Maaike zei

Hoi! Bedankt voor je reactie op mijn blog. En dat je me gaat volgen; helemaal leuk! Tijd voor een bezoekje terug dacht ik en ik val met m'n neus in de boter; een give-away!
Ik doe graag mee. Ik ga je volgen en ik zet een link op mijn blog. En die blogrol ga ik ook proberen, snap het nog niet helemaal.
Je blog ziet er in elk geval mooi uit zeg!
En wat een prachtige kaarten heb je hangen in je hart, erg mooi...
Sterkte met je zoon en alle familie-gebeurtenissen. Soms komt er erg veel tegelijk..
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Elsina zei

Heel veel sterkte gewenst met de zieken in de familie! Prachtig zeephartje, ik ga het zeker proberen! Thanks! Groetjes, Elsina

idémakeriet zei

Ha die miranda,
Wat is dat zeephart leuk gemaakt joh.
Bedankt ook voor de uitleg, ik zal het zeker eens proberen.
Fijn dat het iets beter gaat met je schoonvader.
liefs Gerda

Krek wak wou zei

Fijn dat het wat rustiger is in de familie. Wat een leuke zeepjes...en helemaal niet moeilijk dus dat ga ik zeker proberen! bedankt voor de uitleg!
Groetjes van Nicole

Annet zei

Wat een leuk idee die hartjes. Ik zal die onthouden. Dank voor het delen.
Sterkte met alle familieperikelen.
Groet, Annet

oale zei

Hartstikke leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Groetjes Alie