11 januari 2012

*** VIOOL****








HALLO ALLEMAAL,

DIT IS DE VIOOL VAN DE OMA VAN MIJN MAN RON.

ZIJ SPEELDE HIER VAAK OP.
NU HEB IK HEM GEKREGEN VAN MIJN SCHOONMOEDER.









IK HEB HEM NAAST DE BANK EN BOVEN DIT KASTJE GEHANGEN.
DIT KASTJE HEB IK MEER DAN 20 JAAR GELEDEN GERED UIT DE SCHUUR VAN MIJN SCHOONMOEDER.

ZIJ WILDE HET KASTJE WEGGOOIEN.










DIT IS EEN STEMVORK VOOR DE VIOOL.
IN DIT MOOIE RODE DOOSJE ZIT DE WAS VOOR DE STRIJKSTOK.
DE STRIJKSTOK HEEFT PAARDE HAAR EN DIE ZET JE IN DE WAS.
















DE GROENE FLES MET RIETENMAND HEB IK BIJ DE KRINGLOOP VOOR €3.00 GEKOCHT.
DE GROENE KLEINE FLES, KLEINE BEIGE KRUIK, KERRIE BRUINE KLEUR FLES KOMEN OOK BIJ DE KRINGLOOP VANDAAN.
SAMEN NOG GEEN €3,00.






MOOIE HÉ!













TULPEN PLAAT KOMT UIT EEN OUDE TIJDSCHRIFT  SEASONS.






ACHTER HET GAAS HEB IK EEN LAPSTOF GEMAAKT MET EEN PRINT VAN EEN VOGEL DIE IK OP INTERNET VOND.







OOOOOOOOHHH,  VERKEERDE FOTO!

MIJN ZOON MYRON VOND DAT IK AL GENOEG FOTO'S HAD GEMAAKT.








DIT HAD DE FOTO MOETEN WEZEN!






DEZE FLESJES MET PAARSE EN ROZE KLEUR ZIJN GEVULD MET GLAS KORRELTJES.
DE FLESJES ZIJN OUD.
GEVONDEN IN EEN OUDE NAAIDOOS VAN OMA.
KLEINE WITTE FLESJE IS DOOR MIJN DOCHTER TOETIE GEVONDEN IN DE KLEIGROND.








KIEVIET EITJES GEKOCHT BIJ DE ACTION.
( NIET ZELF GEVONDEN )
NESTJE LAG OP DE GROND IN DE TUIN BIJ MIJN ONDER EEN STRUIK.












DEZE MOOIE HOUTEN STEMPELS ZIJN GEKOCHT BIJ DE KRINGLOOP.







LIEVE GROET,

MIRANDA

23 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi wat een prachtige vondsten en ooohhh wat een mooie viool zoiets moet je zeker koesteren ....alles staat prachtig zo je hebt er een heerlijk hoekje van gemaakt ....fijne dag vandaag en geniet maar lekker ....lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie schatten heb je bij elkaar gesprokkeld Miranda en wat een gezellig hoekje!! ik vind de viool bijzonder mooi!!

lieve groet van Tjits

ria zei

Die viool.....!!!Wat istie prachtig!!En vind de stempels die je bij de kringloop vond ook geweldig!!Geniet van je mooi hoekje zo,het is prachtig!
Lieve groet Ria

Met Brocant Label zei

Wat een mooie vondsten allemaal. De viool is natuurlijk wel heel bijzonder. Hij heeft een mooi plekje gekregen.

Lieve groet,
Yvonne

Thuis Thuis zei

Oh lang leven de kringloop.
Wat een prachtige vondsten.
En dan de verhalen achter mooie dingen, zo mooi.
Zelf hou ik ook van verhalen achter het moois.
Prachtige foto's en wat een sfeertje in huis.
Fijne dag nog.
Lieve groetjes Annette

Gerry zei

Wat een prachtige viool als gedachtenis aan je oma. En dan zo mooi gestyled bij een oud kastje uit de familie.
Deze dingen moet je koesteren en heel erg van genieten.

Lieve groet,
Gerry

Michelle zei

Wat mooi allemaal!! en de viool schitterend zeg!

Liefs Michelle

Kom Achterom zei

Wat bijzonder zeg! Dat je de viool hebt gekregen!
Ze is echt mooi! en wat een prachtige plek heeft ze gekregen! ga je ook oefenen??
Fijne dag
Yolanda

Mayflower zei

Wat een prachtige viool Miranda, een bijzonder bezit vooral omdat hij van de oma van je man is geweest.
En ook leuk dat je de stemvork en het wasdoosje er nog bij heb.
Ook heb je mooie aanwinsten uit de kringloopwinkel.
Wens je een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

Wat mooi deze oude viool, een kostbaar bezit! Wat doe jij prachtige vondsten bij de kringloop, hier is helaas niet vaak wat moois of het is heel duur...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi dat je deze viool hebt gekregen van je schoonmoeder en je hebt er een prachtig plekje voor gevonden. Wat heb je toch een leuke eigen stijl, het past allemaal zo goed bij elkaar.
Ook het kastje vind ik super!

Groetjes,
Esther

Elly zei

Wauw, wat een super mooie viool heb jij gekregen Miranda !!!Mijn oudtante had er ook altijd een in een hoekje in de kamer staan en had toen een enorme aantrekkingskracht op mij, ik heb hem helaas niet gëerfd jammer genoeg...Heel sfeervol ziet het er bij jou uit hoor !!!
Lieve groet...ELLY.

Maaike, brocante en theetuin zei

Hallo Miranda, Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ik volgde je al ;)
Mooie viool!

Groeten Maaike

Home and Lifestyle zei

Jij hebt hier een prachtig hoekje van gemaakt, samen met de viool en je andere aanwinsten! Die houten letters vind ik ook helemaal geweldig, maar eens goed speuren bij de kringloop in het dorp! Je viool is een dierbaar bezit!

Lieve groet, Inrid

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een gezellig hoekje heb je ervan gemaakt. En wat een prachtige vondsten. Heel mooi die viool, hangt op een mooi, veilig plekje.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Stina zei

wat een bijzonder erfstuk heb je zeg.
en leuke kringloop vondsten heb je gedaan

gr Stina

Franse Lelie zei

Wat een mooie sfeer! Superleuke spulletjes zeker in combinatie met een beetje roze...lieve groet

Homemade Home zei

Hallo Miranda, leuk dat je volger bent geworden
van mijn blog.
Je hebt ook een leuk blog en ik vind de viool prachtig!!!! mooi cadeau.
Hartelijke groet Nelly

wonen met brocante zei

Wat een prachtige viool. En dan het verhaal er nog bij dat hij van oma is geweest dat maakt het helemaal speciaal. Hij hangt daar prachtig boven het kastje! Groetjes Peggy

RUW MET STIJL zei

Het ziet er gezellig uit.
Prachtige viool.
Fijne avond,
Ellen

Inka en André. zei

Wat een prachtige viool en wat een mooie nieuwe aanwinsten,schitterend hoor.Hier bij de kringloopwinkel is nauwelijks wat leuks te scoren,jammer genoeg,...fijne middag,...XXX

Madelief zei

Hoi Miranda,

Ik heb ontzettend moeten lachen om de foto van je zoon. Het is ook overal hetzelfde :-)! Wat een leuk stukje van je woonkamer heb je laten zien. Het kastje met de viool erboven en de mooie spulletjes erop staat prachtig tegen de witte wand.

Dank je wel ook voor je lieve berichtje op mijn blog!

Een gezellige avond & lieve groetjes van Madelief x

Elsina zei

Prachtige fotos! En wat een mooie viool en helemaal dat het een family heirloom is. Prettig weekend! Elsina