29 januari 2012

*** VERTROUWEN ***



HALLO BLOGGERS EN VOLGERS!

IK VIND ERG LEUK DAT JULLIE MEE DOEN MET MIJN GIVE AWAY!
OOK NIEUWE VOLGERS JULLIE HEET IK VAN HARTE WELKOM.
 JE KAN NOG STEEDS MEE DOEN MET MIJN GIVE AWAY HOOR!

KLIK OP DE LINK ALS JE MEE WIL DOEN MET MIJN 
GIVE AWAY!






JA, DIESEL ONZE KATJE SLAAP LEKKER IN DE VINTAGE LEREN STOEL.
HIJ KAN DE RUST GELUKKIG WEL VINDEN.



IK NIET!

WAT EEN WEEK ZEG, HEB IK GEHAD!

DE COMPUTER WAS STUK!
DE VOEDING (WAAR JE STEKKER VAN JE COMPUTER IN ZIT)
WAS STUK!
MANLIEF EVEN GEMAAKT. 
NOU, JA EVEN!


TOEN HET BERICHT DAT MIJN SCHOONVADER SLECHT MEE GING.
DIE MOEST EVEN NAAR DE DOKTER EN EEN FOTO VAN ZIJN BORST LATEN MAKEN
 ( WORDT VERVOLGD)

MAAR OOK HET BERICHT DAT MIJN SCHOONMOEDER IS OPGELICHT DOOR OPLICHTERS!
ZE DEED MEE MET EEN ACTIE VOOR 
"STICHTING DOE EEN WENS "!
ZE KON VOOR HAAR EIGENBERIJF EEN ADVERTENTIE PLAATSEN.
DAT HAD ZE GEDAAN.
ZE HAD OOK BETAALD AAN STICHTING DOE EEN WENS.
DAT WAS ALLEMAAL GOED GEGAAN.
MAAR OPLICHTERS HEBBEN HAAR TOEN LATER  OPGEBELD UIT DE NAAM VAN STICHTING DOE EEN WENS.
DAG LATER WERD ZIJ WEER GEBELD VOOR EEN KLEUR ACTIE VAN DE ZELFDE OPLICHTERS.
MAAR ZE KWAM ER OP TIJD ACHTER DAT HET OPLICHTERS WAREN.
TOEN HEB IK GEZEGD DAT ZE NAAR DE POLITIE MOEST GAAN.
AANGIFTEN MOEST DOEN VAN DEZE OPLICHTERIJ.
HET BLIJKT HEEL ERG TE ZIJN IN DE OMGEVING VAN GRONINGEN.
DAT VEEL MENSEN EN OOK BEDRIJVEN WORDEN OPGELICHT MET NEP FACTUREN
ZIJ KREEG  EEN REKENING VAN €1100,00 EN VAN €2500,00 
DUS WOON JE IN DIE OMGEVING KRIJG JE ACCEPT GIRO'S OF REKENINGEN.
LEES OOK DE KLEINE LETTERS GOED.
GA NOOIT ACHTER JE COMPUTER ZITTEN OM IETS TE BEVESTIGEN ALS IEMAND JE DAT VRAAGT AAN DE TELEFOON.
WAARVAN JE NIET ZEKER WEET OF HET KLOPT.



DIESEL SLAAPT LEKKER!

IK HOOP OOK DAT WIJ DAT WEER KUNNEN.






DIT IS EVEN FOTO VAN MIJN BOVENKANT VAN MIJN TV KAST.
DE TV KAST GAAT TOCH DE DEUR UIT!
MOCHT JE NOG BELANGSTELLING HEBBEN VOOR DE KAST.
DAN STUUR JE MAAR EEN MAILTJE.
DE TV KAST IS TE KOOP!

WIL JE MEER ZIEN KLIK DAN EVEN OP DE LINK.

IK KOM WEER BIJ JULLIE LANGS!
 MAAR IK HEB HET EVEN DRUK MET DE DINGEN DIE IK IN DEZE BLOGPOST  HEB VERMELD.

BEN DE STEUN VAN MIJN SCHOONMOEDER EN SCHOONVADER.
 ( MANLIEF IS ENIGSTE KIND)

LIEVE GROET,

MIRANDA


17 opmerkingen:

It's me zei

Pff... wat erg he?? dat mensen dat doen......naar hoor.....sterkte meis met alles...liefs van mij...xxx..

Mayflower zei

Wat verdrietig allemaal lieve Miranda.
Wat zit de wereld vol van gemene mensen.
Sterkte met alles en hopelijk gaat het snel weer beter met je schoonvader.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
Meid wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk loopt het goed af met je schoonvader. en wat erg dat mensen van zulke acties misbruik maken gelukkig kwam ze er op tijd achter.
Mooi zeg je decoratie! Sterkte de komende tijd en hou je taai met zijn allen.
lieve groetjes
Yolanda

lia zei

Wat erg toch, die bedriegerij....
Helaas kunnen wij niet zoals die katten ons terug trekken en nergens aan denken.

Sterkte, liefs Lia

amy zei

sterkte met je schoonouders ,ja je moet tegenwoordig ontzettend allert zijn ,t is niet normaal meer ,je wordt opgelicht waar je bij staat !

Gr Amy

Gerry zei

Wat een nare week, Miranda! Je hoort het iedere keer weer, die doortrapte oplichterij.
Ik hoop dat je schoonouders een beetje van de schrik bekomen zijn.
En ik wens je ook sterkte vanwege je schoonvader. Neem de tijd hoor voor de dingen die nodig en belangrijk zijn.
Ik vind Diesel daar wel lekker helemaal uitgeteld liggen!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Je krijgt af en toe het gevoel dat je nog maar weinig mensen kan vertrouwen!! Sterkte met je schoonouders, ze kunnen jullie hulp nu wel gebruiken!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Jee, wat een verhaal Miranda. Vervelend allemaal!

Wel fijn dat je computer weer is gemaakt. Jullie kat staat prachtig op de foto.

Een fijne nieuwe week!

Madelief x

Colin zei

Schandalig hè, ik zie op mijn werk ook steeds vaker nepfacturen voorbij komen die in eerste instantie zo echt lijken dat ik me voor kan stellen dat heel veel mensen erin trappen. Sterkte met je schoonpa!

Miranda zei

Je hoort tegenwoordig zoveel van deze verhalen, toch erg dat er mensen zijn die een ander op deze manier geld afhandig proberen te maken.

Sterkte met je schoonouders. Liefs, Miranda

~~loraine living~~ zei

Wat een nare ervaring, goed dat je nog eens extra waarschuwt. Veel sterkte met je schoonvader en ... vertrouw erop dat alles goed komt. Een goede week en een lieve groet Diana

BROCANTERIE DERDIJK zei

Sterkte met je schoonvader!
Wat naar om te horen van die oplichterij. Bedankt voor de waarschuwing, omdat ik in de omgeving van Groningen woon zal ik dubbel alert zijn.

Groetjes Esther

Huize Kip Kakel zei

Het wordt steeds meer op je tellen passen, al ben je zelf goed van vertrouwen..
Het is niet leuk om zo te moeten leven, maar helaas nodig om wel allert te blijven!
Sterkte met al deze perikelen.
Spannend wat het met je schoonvader is, sterkte ermee!Lieve groetjes Hannie

idémakeriet zei

O jeetje wat een stelletje vuile oplichters, gelukkig dat je schoonmoeder ze doorschouwde en het net goed ging.
Sterkte met je schoonvader.
Wat ligt dieseltje daar lekker te slapen zeg.
Liefs Gerda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto´s ...tjeemie wat erg voor je schoonmoeder gelukkig dat ze erop tijd achter kwam ....wens je veel sterkte met je schoonvader .....fijne week lieve groet rosita

Maia zei

Goh wat een verhaal van die oplichters tja tegenwoordig kan alles en als ze worden gepakt...zijn ze zo weer vrij of krijgen ze amper straf.
Sterkte met je schoonvader, bloggers wachten wel hoor, dit is even belangrijker!
Prachtig die foto's van je kat op dat mooie kussen die ligt echt heerlijk!
Rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf hoor!
Lieve groet Maia

Elsina zei

Wat rottig zeg van die oplichterij. Ik zie hier in het buitenland via uitzending gemist wel eens opsporing verzocht. Echt heel erg wat er al niet gebeurt, vooral die oplichters die oudere mensen de pincode ontfutselen bijvoorbeeld. Ik hoop dat alles spoedig beter gaat in de familie. Prachtige kat heb je en ik vind die naam Diesel zo leuk! Groetjes!