07 januari 2012

*** MIJN BROCANTE HART ***







NOU, IK GA HET OPBIECHT WAAR HET HART VOOR HEB GEMAAKT.
IK HOOP DAT IK JULLIE NIET TE VEEL OP ROMANTISCHE GEDACHTEN HEB GEBRACHT. 














HET HART HEB IK GEMAAKT VOOR DEZE ANTIEKE  KLEDING  KAST.
IK HEB DEZE 3 JAAR GELEDEN GEKOCHT BIJ DE WEST FRIESE BEURS.
DE ANTIEKE KAST ZAG ER HEEL SLECHT UIT.
HIJ LAG HELEMAAL UIT ELKAAR.
IK HEB DE KAST HEEL GOEDKOOP KUNNEN KOPEN OMDAT HIJ UIT ELKAAR LAG EN DE GROOTTE VRAAG WAS OF DE KAST WEL WEER EEN KAST WERD.

NA DAT HIJ 3 JAAR IN DE SCHUUR HEEFT GESTAAN IS DE KAST NU EINDELIJK OP ZIJN PLEK IN HUIS.
MANLIEF HEEFT HEM WEER HELEMAAL OPGELAPT EN IN ELKAAR GEZET EN DE MISSENDE STUKKEN OPNIEUW GEMAAKT.

ALLEEN WERD HET GEEN KLEDING KAST MEER.
 MAAR EEN BROCANTE KAST VOL MET BROCANTE.








ZOALS JULLIE ZIEN MISSEN DE PLINTEN NOG.


MAAR DAAR ZIJN WE MEE BEZIG!





TOT DE VOLGENDE  BLOGPOST!

LIEVE GROET,
MIRANDA

23 opmerkingen:

Gerry zei

Oh geweldig Miranda! Ik had er al een romantische bestemming voor gegeven: trouwerij, huwelijksjubileum of iets dergelijks.
Maar dit vind ik fantastisch, wat een mooie kast. Die kon je ook niet laten liggen. En dan een handige man....
Het hart past er mooi bij en dan al het brocante erin. Geniet er heel van!

Lieve groet,
Gerry

Just Who I Am zei

Wat een mooie kast,en wat fijn om zo'n handige man te hebben.Fijn weekend.
Groetjes Elisabeth

ria zei

Wat een prachtige kast!!En helemaal leuk dat jullie m zelf opgeknapt hebben!!
Fijn weekend en lieve groet Ria

Home and Lifestyle zei

Een mooi hart voor een mooie kast! Gaaf dat je man de kast weer helemaal op heeft weten te knappen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een prachtige kast. Daar kan je heel wat Brocante spullen in kwijt Miranda.
Het hart heeft daar echt een ereplek gekregen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

flowersandhome zei

Prachtige kast Miranda! En het hart past er perfect bij.
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat een mooie kast !!..en erg mooi dat hart erop !!...fijn weekend...liefs van mij...xxx...

La Maison en Wonderboom zei

Het hart staat heel mooi op de kast. Knap van je man om ook ontbrekende delen bij te maken.
Vol met brocante zeg je?? wat spannend! Mogen we zien wat er allemaal in staat?

Lieve groet
Hermine

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wauw wat een mooie kast en geweldig dat je man 'm weer helemaal opgeknapt heeft. Het hart past er mooi bij!

Groetjes,
Esther

Miranda zei

En met dit mooie hart is je kast helemaal af!

Lieve groet, Miranda

"Création" zei

Wat een geweldige mooie kast Miranda, en fantastisch nu hij vol staat met Brocantespulletjes. Je hart staat er SUPER bij, heel mooie aanwinst.

Fijne week,

Lieve groet,
Josephine

Thuis Thuis zei

Wat heb je een mooie blog.
En wat is die kast mooii!Fijn zo'n handige man.
Ik ben wel benieuwd hoe het je vergaat met al je talenten, Je tuinblog ga ik ook volgen wie weet steek ik er nog wat van op.
Nog een fijne zondag.
Lieve groet Annette

lia zei

Leuk dat je zo veel brocante spulletjes bij elkaar hebt.

Fijn weekend
Groetjes Lia

wonen met brocante zei

De kast is prachtig, jullie hebben 'm mooi opgeknapt. Groetjes Peggy

brigitte zei

Heel erg mooi.
Heerlijk zo een handige man met twee rechter handen.
Groetjes Brigitte

Elly zei

Wat een super mooie kast Miranda.....en zo te zien heb je daar ook al een hele mooie verzameling brocante in staan !!!!!.....Je hart heeft daar wel een heel mooi plekje bij gekregen hoor !!!!
Nog een fijne dag en een lieve groet...ELLY.

Riitta Sinikka zei

Hi! You have so nice things here! Have a nice day!

Tilly zei

Wat een prachtige kast. Fijn dat manlief zo handig is. Een mooi pronkstuk en leuk voor je verzameling brocante. Het hart met de pegel eraan maakt het mooi af.
Lieve groetjes Tilly.

Bonjade zei

Prachtige kast....en zo leuk je hart......
Prachtig rood.......

Had de plinten niet gemist hoor ;)
Fijne avond
LIefs

Claudia zei

Gewoon verliefd op je kast!

G-style zei

Mooie kast is het geworden ,daar had je dan toch echt mazzel mee.
Je hart staat er mooi op hoor !

groetjes Gea

idémakeriet zei

O wat is je hart mooi geworden daar op je kast Miranda.
Heerlijk zo´n kast met allemaal schatjes.
Ja soms vind je dan zo´n prachtex. van een kast en dan ligt die helemaal uit elkaar. Helaas is manlief niet zo handig als jou man dat die zo´n oude kast weer even nieuw leven kan geven dus ik ben altijd op zoek naar het onmogelijke. Een mooie oude kast, voor weinig geld en in redelijk goede staat.
Fijne avond.
Liefs Gerda

Twidde Brocante zei

Wat een prachtige kast is het geworden. En oke misschien niet met een romantische achtergrond bedacht, toch erg lief geworden.

Lieve groetjes,

Natasja