17 januari 2012

*** BROCANTE ZINKEN HANG LAMP ***











HALLO ALLEMAAL,

IK HEB BOVEN MIJN EETTAFEL ZINKEN HANGLAMP HANGEN.
IK HEB HEM GEKOCHT ZO'N 7 JAAR TERUG IN DE MAGAZIJN UITVERKOOP.
DE NIEUW PRIJS WAS €475,-
VAN HET MERK: WOESTIJNROOS.
MAAR IK HEB DE LAMP IN DE UITVERKOOP €25,00 VOOR BETAALD.
NU NA 7 JAAR HANGT DE LAMP EINDELIJK BOVEN DE TAFEL.
WAAROM NIET EERDER.
IK WOU HEM ALTIJD VERKOPEN OMDAT IK EEN ANDERE BROCANTE LAMP HAD HANGEN.
 DIE LAMP GAAT DUS OVER EEN TIJD OP MARKTPLAATS.
















































ZO ZIET DE LAMP ERUIT ALS HET DAG IS!








ZIE JE DE LUCHT BELLETJES IN DE VAAS!




























MOOI ZINK VERWEERD





FIJNE WEEK EN LIEVE GROET,

MIRANDA

20 opmerkingen:

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Mooi je lamp zo kun je nog eens afwisselen en dat voor zo'n prijsje.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Fluitenkruid zei

Hoi Miranda, wat een enorm prijsverschil, dat was het wachten wel waard joh.
Fijne dag vandaag, lieve groetjes Jannet

Michelle zei

Je foto's zijn weer heel mooi en de lamp is heel apart!

Liefs Michelle

idémakeriet zei

Wat een apart lamp, leuke details.
Heerlijk je dienblad met al die gezellige spulletjes en die heerlijke bloesemtakken.
Geniet er maar lekker van.
liefs Gerda

Bizzy @ home zei

Je hebt een mooie, bijzondere lamp! Mooi de kersenbloesem in de vaas, prachtige plaatjes.
Lieve groet, Renny

Puur Kate zei

Heel erg mooi je lamp.
Mooie sfeerfoto's heb je ook gemaakt.
Groetjes Katja

Jansepans zei

Mooi hoor! Hij hangt daar goed he... Liefs Janneke

Krek wak wou zei

Wat een super lamp! Echt een bijzonder exemplaar....ik heb zoiets nog nooit gezien! Leuk wat te veranderen he!
Groetjes van Nicole

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige lamp, groot gelijk dat je deze hebt opgehangen! Je foto's zien er weer mooi uit, heel erg sfeervol.

Groetjes,
Esther

It's me zei

Hij is erg mooi Miranda...al je foto's zijn mooi !!...fijne dag liefs van mij...xxx..

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk genieten van iets dat al lang in de kast lag!
Pracht van een lamp, staat erg mooi boven de tafel!
Fijne dag, groetjes Hannie

Kom Achterom zei

Ha Miranda wat een super mooie romantische lamp zeg!! echt een plaatje!
Wat wordt je huis toch mooi echt genieten!!
fijne dag
Yolanda

Gerry zei

Je hebt al mooie vorjaarstakken in de vaas staan en dan zo voor de spiegel geeft dat een prachtig plaatje!
En dan ga je deze lamp verkopen?

Lieve groet,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een heerlijke sfeerfoto's ...je lamp is prachtig dus daar vind je vast wel een nieuwe eigenaar voor ....geniet van de dag ...lieve groet rosita

Mayflower zei

Wat een prachtige lamp Miranda en wat fijn dat ie nou eindelijk boven tafel hangt.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

rommy moosie68 zei

ik het mooi voor je dat je nu een lamp hebt hangen een ook nog een mooie prijs wat wil je nog meer lekker genieten liefs rommy fijne avond

Home and Lifestyle zei

Die € 25,= was wel héél goedkoop, mocht de lamp van de hand doen, dan zul je er in ieder geval weinig op verliezen :)!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Miranda,

Ik hoop dat je iemand kunt vinden voor je mooie lamp!

Een gezellige avond.

Madelief x

~~loraine living~~ zei

Een prachtige lamp, wat leuk dat hij nu dan eindelijk hangt. Leuk gedecoreerd en dan de spiegel ... een plaatje. Een lieve groet Diana

Inka en André. zei

Prachtig je lamp boven de eetkamertafel en wat een prijsverschil,zeg,echt super dat je hem voor deze prijs hebt kunnen kopen,...mooie foto`s,....fijne middag,..XXX