13 januari 2012

*** BEDANKT ***



ALLEMAAL BEDANKT!
 VOOR JULLIE REACTIES OP MIJN VORIGE BLOGPOST.

IK WIL OOK ALLE NIEUWE VOLGERS HARTELIJK WELKOM HETEN OP MIJN BLOG.

IK KWAM ER ACHTER DAT IK NU OP 40.000.PAGEVIEWS ZIT.
DAT VIND IK NATUURLIJK OOK ERG LEUK.
DAT ER TOCH VEEL MENSEN OVER DE HELE WERELD EVEN KOMEN ROND NEUZEN OP MIJN BLOG.
DAT HAD IK NIET VERWACHT TOEN IK MET MIJN BLOG BEGON.
DUS OOK NIET VOLGERS , IK VIND HET ERG LEUK DAT JULLIE BIJ MIJN KOMEN ROND NEUZEN.

IK GA VOLGENDE WEEK MIJN GIVE AWAY BEKEND MAKEN OP MIJN BLOG.
DAAR HOREN JULLIE NOG VAN HOOR!

IK GA VAN HET WEEKEND LEKKER JULLIE BLOGPOSTEN BEKIJKEN EN LEZEN.
MAAR IK GA OOK DE VERJAARDAG VAN MIJN DOCHTERTJE TOETIE VOOR BEREIDEN.
WANT DIE IS DINSDAG JARIG!
TOETIE WORDT 8 JAAR!

IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN SPETTEREND WEEKEND TOE!
TOT VOLGENDE WEEK,

LIEVE GROET,

MIRANDA
I




18 opmerkingen:

rommy moosie68 zei

ij ook een fijn weekend een al vast een fijne verjaardag met je dochter en je familie en vrinden liefs rommy

Gerry zei

Gefeliciteerd, Miranda! Het is fijn dat je blog zoveel aandacht krijgt.
Lekker leesweekend voor jou! Het lukt mij nog steeds niet om overal te reageren. Blogger is nog van slag.

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter Toetie, ik wens jullie een fijne en feestelijke dag!

Lieve groet, Ingrid

Michelle zei

Fijn weekend, fijne voorbereidingen voor het feestje en alvast een gelukkige verjaardag voor je dochtertje!

Liefs Michelle

Bonjade zei

Wat leuk, maar zo logisch, dat je blog zo goed bekeken wordt......
Alvast van harte met je dochter....geniet er maar heerlijk
van.
Fijn weekend
Liefs

It's me zei

Heel fijn weekend...liefs van mij...xxx...

Elly zei

Ja miranda als je er echt even bij stil staat wat het inhoud dat je blog zo vaak wordt aangeklikt, en dan over de hele wereld is wel heel speciaal...Ik wens je een fijne weekend en al vast van harte gefeliciteerd met je dochter Toetie....Lieve groet...ELLY.

~~loraine living~~ zei

Wat leuk dat je blog zo veel bekeken wordt, super! Heel veel succes met voorbereiden van de verjaardag van je dochter, een fijn weekend, lieve groet, Diana

Madelief zei

Hoi Miranda,

Leuk om te zien he hoeveel mensen je blog bekijken. Ik ben ook iedere keer weer verbaasd!

Veel succes en plezier met de voorbereidingen van je dochters verjaardag.

Lieve groet & een gezellig weekend,

Madelief x

Thuis bij Tjits zei

bijzonder hè dat je blog zoveel mensen bereikt, daar sta ik zelf ook van te kijken.. superleuk!
en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, ik ben tegelijk met Toetie jarig, wat leuk!!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Miranda zei

Bloggen is toch een bijzonder gebeuren; meegenieten en kijken bij mensen die je niet kent... Succes met de voorbereidingen voor de verjaardag van je dochter.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk he dat je blog zo goed wordt bekeken! Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter en succes met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Esther

Maaike, brocante en theetuin zei

Het bloggen is inderdaad leuk! Fijn weekend en succes met de voorbereidingen en alvast gefeliciteerd!

Groeten Maaike

idémakeriet zei

Ha die Miranda, ja leuk he al die lieve lezers.
Maar als je een leuke blog hebt krijg je ook bezoekers zo is het nu eenmaal, zo door gaan dus.
Wat mmooi hangt die viool daar, leuk zo´n familiestuk aan de muur, wees er maar voorzichtig mee.
Alvast succes met de voorbereidingen van de verjaardag van je dochtertje.
Liefs Gerda

Elsina zei

Een heel prettig weekend!
Groetjes, Elsina

joke zei

Wat leuk dat er zoveel mensen even bij je komen kijken en lezen. Alvast een fijn verjaardag gewenst met Toetie!

Groetjes Joke

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Alvast natuurlijk een hele fijne dinsdag, samen met je dochtertje Toetie, en het is een hele leuke post geworden.

groetjes Pauline

Passione Helena zei

En jij bedankt voor je bezoekjes!
Wat fijn dat je al zoveel bezoekers hebt weten te trekken.
Het netwerk breidt zich steeds maar verder uit, zonder dat je het echt in de gaten hebt.

Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter! Maak er een hele leuke, gezellige dag van morgen!

Fijne week...
Lieve groet, Helena