24 januari 2012

*** BADKAMER***




IK HEB MIJN BADKAMER WEER EENS VERANDERD.

IK HEB EEN BEETJE GROEN TOEGEVOEGD IN DE BADKAMER.

IK HOOP DAT JE TIJD HEBT OM DEZE POST TE BEKIJKEN.
WANT HET ZIJN VEEL FOTO'S!

NIET VEEL TEKST!
HET GAAT TENSLOTTE  OM DE PLAATJES! 











































































ZELF GEMAAKTE ZEEPJES!

















DIT FLESJE PARFUM WAS DE AANLEIDING VOOR DE KLEUR GROEN!













































WC POT LIJKT OP EEN BLOEMPOT!

DE BADKAMER IS HELEMAAL GEMAAKT DOOR MIJN MAN EN IK.
ZELF BEDACHT EN GEMAAKT!
AL HET HOUT WERK IS DOOR MIJN MAN ZELF DE GLEUVEN IN HET HOUT GEFREESD!




























JE KAN NOG STEEDS MEEDOEN MET MIJN GIVE AWAY!

DE NIEUWSTE JEANNE d' ARC LIVING + EEN FILM BON € 12.50,-

NET ALS VORIG KEER GEEF IK WEER EEN GIVE AWAY VAN JEANNE D'ARC LIVING.
MAAR NU DOE IK ER EEN BIOSCOOP BON BIJ.

WAT MOET JE DOEN OM MEE TE KUNNEN DOEN.


* WORDT VOLGER OP MIJN BLOG

**VOEG ME TOE AAN JE BLOG ROL (HEB DAAR GEEN ZIN IN.
JE KAN ME ALTIJD NA DE GIVE AWAY ER WEER UIT HALEN.)

***MAAK OP JE EIGEN BLOG EEN LINK MET EEN LINK NAAR MIJN GIVE AWAY
( GEBRUIK DE FOTO VAN DEZE  GIVE AWAY BLOGPOST ) 


**** LAAT EEN REACTIE ACHTER BIJ DEZE GIVE AWAY BLOG POST.

DENK JE NOU IK WIL WEL MEEDOEN.
 MAAR IK WIL DIE JEANNE D'ARC LIVING NIET,
OMDAT JE HEM AL HEBT.
DAN KAN JE JEANNE D'ARC LIVING ALTIJD WEG GEVEN AAN IEMAND ANDERS.
MAAK JE DIE OOK BLIJ !
OF JE GEBRUIKT  JEANNE D'ARC LIVING  GEWOON OM ER PLAATJES UIT TE KNIPPEN EN ER EEN MOODBOARD VAN TE MAKEN.
OF JE DOET DE KNIPSELS IN EEN LIJST EN HANGT DIE OP.
WIL JE DIE BIOSCOOP BON NIET DAN GEEF JE DIE TOCH OOK LEKKER WEG!
HEB JE AL VAKER EEN GIVE AWAY GEWONEN!
 DOE DAN GEWOON MEE AAN DEZE GIVE AWAY!

VERKOOP JE JEANNE D'ARC LIVING ZELF EN WIL JE TOCH DIE BIOSCOOP BONNEN.
DAN GEEF JE JEANNE D'ARC LIVING  WEG OF VERKOOP JE JEANNE D'ARC LIVING  WEER.
MAAKT MIJN ALLEMAAL NIET UIT.
ALS JIJ ER MAAR BLIJ VAN WORDT.
BEN IK OOK BLIJ!



IK BEN BENIEUWD WIE ER MEE DOET!


JE KAN DUS MEEDOEN TOT MET 24 FEBRUARI 2012



LIEVE GROET,

MIRANDA








32 opmerkingen:

amy zei

Hai Miranda
Wat n prachtige en gezellige badkamer zeg
Ik hou erg van die witte schrootjes badkamers ,ben benieuwd of het je bevalt ,ik heb een paar jaar geleden het toilet met schrootjes gedaan ,maar een badkamer is toch vochtiger ,maar hij is echt prachtig !
Ik doe graag mee met je Give-away !
Leuk
Gr amy

Huize Kip Kakel zei

Jij en je man mogen echt trots zijn op dit resultaat!
Super, wat een heerlijke sfeer.
Leuk bolletjes in de badkamer!
Hoe lang blijft hij bij jou zo netjes??
dat vind ik altijd het vervelende aan de badkamer soppen, het is maar zo kort netjes!
Fijne avond, groetjes Hannie

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wauw wat veel foto's! Maar leuk om te bekijken hoor! De bakamer ziet er heel erg mooi uit,..ik vind de bolletjes die je er hebt staan zo fris uitkomen. Knap dat jullie dit helemaal zelf gedaan hebben.

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

De Lorelei Brocante. zei

Johhh,...wat een chiqué badkamer heb je !!
En dat parfummetje heeft wel wat teweeg gebracht maar zo mooi dat vleugje groen,ik hou er wel van hoor,mooi !!

grtjssss
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een mooie en ruime badkamer! Mijn oog valt op de letters THUIS (ben gek op letters) en het prachtige plafond!

Lieve groetjes, Ingrid

Bizzy @ home zei

Prachtige plaatjes van je badkamer. Wat een heerlijk uitzicht ook! Mooi met de groentinten!
Lieve groet, Renny

jacqueline zei

Wat een badkamer! (zucht)Ik wil zo met je ruilen wat dat betreft! Hij is van zichzelf al mooi maar wat een styling! Daar kom je niet meer weg joh!Super mooi gedaan! En die letters van thuis vind ik helemaal het einde!
Groetjes, Jacqueline

Marjon zei

Hallo Miranda, wat een prachtige badkamer, hier kom je nooit meer uit bad, zo mooi. Je hebt ook alles heel stijlvol gedecoreerd echt Super.
Graag doe ik mee met jou Give Away want ik heb er nog nooit een gehad een tijdschrift van JDL....lieve groet Marjon

Maaike, brocante en theetuin zei

Inderdaad veel foto's! Maar plaatjes kijken is altijd leuk. Je hebt het erg gezellig gemaakt! Voorjaar in de badkamer. Leuk zo'n tak boven je bad.

Groeten Maaike

"Création" zei

Geweldig Miranda, wat een heerlijke plek jullie badkamer en al die subtiele toegevoegde groentinten doen het heel erg mooi. Volgens mij kom je nooit die badkamer meer uit zo sfeervol allemaal.

Liefs Josephine

It's me zei

Wat gezellig in je badkamer.....superrr leuk gedaan !! liefs van mij...xxx..

Stina zei

prachtig,kunnen wel plaatjes zijn uit een boek.
en wat een werk,maar het resultaat mag er zijn,wat zal dat genieten zijn in de badkamer,mijn complimenten.

gr Stina

Miranda zei

Wat hebben jullie er samen een prachtige ruimte van gemaakt; een badkamer om heerlijk te genieten en te ontspannen!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Dani zei

Wat een heerlijke badkamer en wat een uitzicht.. Daar zou ik heel wat uurtjes in bad willen zitten.
Groetjes
Dani

Merlie zei

Ik kom eens kijken op je blog, mooie sfeervolle badkamer heb je en wat een werk !!!! Maar het resultaat mag er zijn,
ik word volger en kom je bij mij ook eens een kijkje nemen, ben vrij nieuw in blogland!
groetjes Anke

~~loraine living~~ zei

Wat een droom van een badkamer ... en wat leuk gedaan met de groen accenten, erg mooi! Ik doe al mee aan je super give away ... de winnaar moet hier gewoon heel blij mee zijn, lieve groet, Diana

Kom Achterom zei

OOOh meid wat een plaatje van een badkamer zeg!! Echt genieten. Waaah die man van jou is een echte hout kunstenaar zeg en loodgieter bovendien! en als je dan nog gezegend bent met een heerlijke smaak dan krijg je echt een top combinatie!! OOh ik kom een keer bij je logeren hoor! hihihi ga ik bij jou het welnes programma volgen!
Fijne avond ik heb genoten!
Yolanda

Gerry zei

Wat een mooie badkamer heb jij. En wat knap dat je dat samen met je man hebt gedaan. En wat een ruimte en groot raam dat je er ook heerlijk allerlei dingen kunt uitstallen.

Lieve groet,
Gerry

Thuis Thuis zei

Prachtige foto's van een prachtige badkamer.
Groetjes Annette

flowersandhome zei

Prachtige plaatjes en als ik er nu één iets moest uitkiezen: de vuurtoren! prachtig vind ik die!
Groetjes,
Marian

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een gezellige badkamer en wat knap dat jullie dat zelf gedaan hebben. Je raakt bij jou niet uitgekeken.
Fijne dag en groetjes, Nicole

idémakeriet zei

Je hebt het gezellig gemaakt meid.
Die flesjes met kaarsjes erin zstaan heel erg gezellig.
Fijne dag.
Liefs Gerda

Krek wak wou zei

Geweldig....wat een schitterende badkamer! Zo sfeervol gedecoreerd! Zo kun je wel uren badderen! Hebben jullie het wastafelkastje ook zelf gemaakt? Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar overal van die moderne kastjes! Die van jullie is helemaal mijn smaak!
Groetjes van Nicole

muggensteekjes zei

Hoi Miranda,
wauw!!wat een prachtige badkamer, vind je decoraties echt heel mooi. Heb een zwak voor schelpen en vuurtorens hihi.
En wat een geweldige give-away, ik meld me aan hoor en zal een linkje op mijn blog zetten.
Fijne dag,liefs Ingrid.

little sweet things zei

Oooh met zo'n badkamer zou ik het bad niet meer uitkomen, wat hebben jullie dat knap gedaan!
Groetjes, Sas

Inka en André. zei

heerlijke/sfeervolle badkamer,....prachtig,XXX

Riitta Sinikka zei

Hi! So beautiful! I love!!Greetings Riitta Sinikka

Madelief zei

Wat een chique badkamer hebben jullie!!

Een gezellige avond.

Madelief x

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke foto's van een supermooie badkamer!!
en wat leuk dat je je liet inspireren door je parfumflesje voor de groene accenten!

lieve groet van Tjits

Twidde Brocante zei

Nou voor mij zeggen plaatjes meer dan duizend woorden. Hoewel ik natuurlijk altijd graag bij je meelees.
Ik vind dat je een supermooie badkamer hebt.

gr Natasja

Maia zei

Wat hebben jullie dat prachtig gemaakt samen zeg!
Alle hoekjes zo perfekt !
Schitterende foto's, zo'n bad daar kom je niet meer uit als je heerlijk naar de mooi versierde takken ligt te staren haha, leuk idee voo in je badkamer!
Lieve groet Maia

oale zei

Wat een gave blog heb je en wat een prachtige badkamer! Dat behang, wat een goed idee en zo mooi gedecoreerd. Leuk dat ik zo via, via ook op jouw blog kom. Je zult me vast vaker zien. Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie, gr. Alie