08 december 2011

*** TV KAST ***






DEZE TV KAST WAS VAN MIJN.
  VORIG JAAR STOND DEZE KAST TE KOOP OP MARKTPLAATS.
MAAR GELUKKIG WAS DE TV KAST NIET VERKOCHT.
DE TV KAST WAS TOEN ROOMWIT GEVERFD.

IK KWAM ER ACHTER DAT HIJ NIET MEER IN DE VERKOOP MOEST.
WANT IK HEB DEZE KAST HARD ZELF NODIG.

EERST HEBBEN WE ER HOUTEN WIELEN ONDER GEZET.
ZODAT HIJ VERRIJDBAAR WAS / IS.
TOEN HEB IK DE TV KAST DONKER GEVERFD.
KLEUR: MAT ZWART.

DE TV KAST IS GEMAAKT DOOR MIJN MAN ( WIE ANDERS)
HET IDEE EN ONTWERP VAN DE TV KAST IS MIJN HAND.
DE KAST IS HEEL HANDIG.
ALS WE IN DE VOORKAMER ZITTEN, DAN DRAAIEN WE TV KAST EVEN BIJ.
ZITTEN WE AAN DE EETTAFEL DAN DRAAIEN WE DE TV KAST WEER NAAR DE EETTAFEL TOE.
DE ACHTER KANT VAN DE TV KAST IS OOK BEWERKT MET HET ZELFDE MOTIEF ALS DE ACHTER KANT.
DUS DE TV KAST IS AAN DE ZIJDE EVEN MOOI.





DEZE DADEL TAK HEB IK 4 DECEMBER GEKOCHT BIJ EEN TUINCENTRUM.
DAAR KOSTEN DEZE TAK MAAR € 5.95.
DAT VOND IK HELEMAAL NIET DUUR.

IK HEB ER GELIJK MAAR 2 GEKOCHT.
ZE VERKLEUREN NU HEEL MOOI NAAR ZWART.










DEZE FOTO LAAT GELIJK ZIEN WAT VOOR EEN STIJL IK IN DE WOONKAMER HEB.

IK ZOU EERST ALLES WIT DOEN.
HET PLAFON, DE WANDEN EN DE MEUBELS.
MAAR IK WOU TOCH IETS ANDERS.
DIT PAS HEEL GOED BIJ MIJN.
MOOIE WARME KLEUREN.
WAAR OOK VROLIJKE KLEUREN BIJ KUNNEN.


DE KLEUREN VAN DE KASTEN, TAFELS EN BORDENREK ZIJN DEZELFDE ALS DEZE TV KAST. 
NAMELIJK MAT ZWART.
VOOR DE REST IS HET WIT, HOUT KLEUR.
ACCENTEN VAN PAARS, GROEN EN WARM OUD ROZE.

IK HEB VEEL BROCANTE IN HUIS STAAN.

DAAR ZIEN JULLIE IN LATER POSTEN MEER VAN.











DEZE KASTANJE KRANS HEB IK ZELF GEMAAKT.
IK HEB DEZE KRANS DEZE WEEK GEMAAKT.
HET WAS WEL EEN HELE KLUS.
MAAR DE MOEITE WAARD.
IK HEB DE KASTANJES VERLIJMD MET HET LIJM PISTOOL.
HET MOS OOK.

DE BASIS VAN DE KRANS IS EEN STRO KRANS.






























DEZE AMERIKAANSE WALNOTEN HEB IK AL MEER DAN 12 JAAR.
OOIT GEKOCHT BIJ EEN DROOG BLOEMEN BOERDERIJ JANCEES LONT.
DAAR VERTELDE ZE ME DAT DIT AMERIKAANSE WALNOTEN ZIJN.











DEZE AMERIKAANSE WALNOTEN ZIJN ZO  HARD ALS STEEN.










KIJKJE BOVEN OP DE TV KAST.










DEZE MOOIE OUDE KOOKPOT HEB IK 3 WEKEN GELEDEN BIJ EEN KRINGLOOP WINKEL GEKOCHT VOOR €3,00.
DEZE KOOKPOT IS HELEMAAL GAAF.

DE KOOKPOT HEEFT EEN MOOI DONKER BRUINE KLEUR, DIE MOOI GLANST.
DE KOOKPOT IS VAN AARDEWERK.



























SORRY, DAT IK EVEN NIET REAGEER OP JULLIE BLOGS.
IK KIJK WEL BIJ JULLIE, MAAR HET NEEMT TE VEEL TIJD IN BESLAG OM TE REAGEREN.
IK HEB HET OP DIT MOMENT EVEN TE DRUK.
DRUKTE KOMT EVEN MIJN OREN UIT.

IEDEREEN DIE OP MIJN VORIGE POSTEN HEBBEN GEREAGEERD
 HEEL ERG BEDANKT!

LIEF DAT JULLIE EVEN DE TIJD NAMEN OM TE REAGEREN.

NIEUWE VOLGERS
 BEDANKT VOOR HET VOLGEN EN JULLIE ZIJN ERG WELKOM OP MIJN BLOG

TOT DE VOLGENDE BLOGPOST.


LIEVE GROET,

MIRANDA




24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Miranda,

Het is maar goed dat je dit kastje niet verkocht hebt, want het staat er erg mooi en is ook nog eens mega handig!

Je dadeltakken zijn erg mooi, ik heb ruim een maand geleden ook een dadeltak gekocht, maar die is al helemaal donker gekleurd.

Lieve groet, Ingrid

Marga zei

Hallo Miranda.
Erg mooi die kleuren. En je hebt leuke foto's gemaakt, erg leuke post.
En niet reageren....lukt mij ook vaak niet.
Groetjes Marga

flowersandhome zei

Miranda, wat is het toch altijd weer genieten op jouw blog. Prachtige kast! Van dat 'alles wit' idee ben ik afgestapt toen ik voor de zomer de keukentafel wit schilderde. Niet dat ik het niet mooi vind, ben er nog altijd heel blij mee maar toen werd me toch duidelijk dat alles wit, hoe mooi ik dat ook vind, niets voor mij is. Vandaag zag ik het helemaal zitten en ben ik weer wat beginnen schuren om dan te schilderen, haha, terwijl iedereen druk doende is om voor Kerst te versieren, stel ik dat nog maar even uit. De kerstballen en andere -decoraties zitten nog in de doos ;-) Maar toen manlief thuiskwam was hij het helemaal niet eens met mijn schildervoornemens. Nochtans moet hij er niets aan helpen en is altijd alles netjes opgeruimd tegen dat hij thuiskomt maar ja, ik zal hem niet veranderen, hij ziet er tegenop ook al doe ik alle werk. Nu sta ik weer in twijfel natuurlijk, toch verven of niet... Zal het denk ik eerst nog wat moeten laten binnendruipen bij manlief ;-) Wat een verschillende mannen bestaan er toch hé? Al had ik toch liever een complimentje gekregen voor mijn harde werk vandaag dan een zucht van 'o neen, geen verfwerken'. Oh well...

De dadeltakken dan. Die heb ik nu toch al op verschillende blogs gezien en wat mooi hé! Hier vind je die echt helemaal nergens hoor. Zal iets van Nederland zijn ;-)

En dan je kastanjekrans; heel leuk idee en denk dat die voor altijd mooi blijft wat niet zo is met een sierappeltjeskrans. Een leuk ideetje voor volgend jaar. Thanks!

Groetjes en fijn weekend.
Marian

Passione Helena zei

Wat fijn dat het kastje nog niet verkocht had en het je nu toch wel heel erg mooi van pas komt...en multifunctioneel met de wielen eronder, super! Mooie oude pot en een spotgoedkope dadeltak! En ook nog een hele mooie krans gemaakt.. je hebt het daardoor natuurlijk ook veel te druk;-) Geniet lekker van de dingen waar je zelf blij van word.

Fijn weekend!
Liefs, Helena

Tilly zei

Maar goed dat je het kastje niet hebt verkocht, wat een schatje. Prachtig je dadeltak, zo mooi van kleur...weer genieten van je mooie foto's.
Lieve groetjes Tilly.

ria zei

Alles wit...Tja toen ik vorig jaar ging samenwonen had ik dat idee ook.Vond t altijd prachtig bij een ander.Maar t bleek dat wij ons er ook niet prettig bij voelden.Ik heb t inmiddels gecombineerd met allerlei naturel en bruintinten.Past beter bij ons,is veel warmer.Dus ik snap je helemaal.Vind je kastje zo supermooi!!Ben benieuwd naar de rest van je kamer!
Fijne dag en lieve groet Ria

Fluitenkruid zei

Wat leuk dat je het kastje nog niet verkocht had, het moest gewoon zo zijn. Je walnoten krans vind ik erg mooi en een goed idee om zelf eens te proberen. Fijn weekend!

Mayflower zei

Wat heb jij toch een superhandige man Miranda. Gelukkig dat je de kast niet heb verkocht, want ik vind het een pracht-exemplaar. Mooie kleur grijs ook en sfeervol gedecoreerd.
Ook je slaapkamer uit je vorige post ziet er sfeervol uit. Mooie kleur heb je op de wand.
Ben benieuwd naar nog meer foto's van je huis, is nu alles bijna klaar?
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

Lieve Miranda, Wat heb je weer mooie en creatieve fotos gemaakt. Heel sfeervol en origineel.

Liefs en een fijn weekend,
Rozmeen

It's me zei

Erg mooi allemaal hoor...heel knus zo bij elkaar...fijn weekend...liefs van mij...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahhaha wat een lange mooi post leuk hoor die kast en je sfeertje is prima.... heb ook dadeltakken gekocht in oktober al maar ze willen maar niet zwart kleuren ....vind die van jou veel mooier hahahah .... doe rustig aan en wens je een fijn weekend lieve groet rosita

Bizzy @ home zei

PRachtig geheel zo, mooie dadeltakken en krans! Geen verontschuldiging voor het niet reageren hoor, we hebben allemaal weleens even geen tijd of zin. Gaat mij al net zo.
Lieve groet, Renny

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een mooi kastje en helemaal super dat je man die zelf heeft gemaakt! Handig met de wieltjes eronder zodat je 'm zo kunt bijschuiven. Ook je krans en dadeltak vind ik erg mooi!

Groetjes,
Esther

Michelle zei

Mooi en gezellig is het bij jou, je weet het goed samen te brengen, heerlijk!

fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

little sweet things zei

Wat een geluk dat je kast toen niet verkocht is, hij is mooi en echt super handig.
Ik had laatst bij de Boet ook deze dadeltak in mijn handen maar vond de kleur niet mooi, had ik maar geweten dat hij zo mooi zou verkleuren.
Heb weer genoten van je foto's!
Groetjes, Sas

Le Style zei

Wat een heerlijke post met veel sfeerfoto's.
Leuk en handig het kastje!
Soms is het even te druk, zo gaat het vast bij ons allemaal wel eens.....
Fijn weekend!!

Lieve groet van mij

Elsina zei

Ziet er schitterend uit, prachtige plaatjes! Prettig weekend!

Inka en André. zei

Hoi Miranda,wat een prachtige tv kast en wat knap dat jullie hem zelf gemaakt hebben,mooi hoor allemaal,echt super,fijn weekend.

Elly zei

Toch maar goed dat je dit prachtige tv kastje niet verkocht hebt....Het is een plaatje en wat een goed idee om er wielen onder te zetten,je krans vind ik wel HEEL MOOI....een plaatje hoor..
Ik wens je een hele fijne weekend en een lieve groetje van.....Elly.

Claudia zei

Wie wat bewaard die heeft wat.

Inderdaad niet veel geld voor zo'n mooi tak!

Miranda zei

Maar goed dat je nog geen koper had gevonden voor deze mooie kast! Je dadeltakken vind ik ook erg mooi, leuk om mee te decoreren.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Sjoukje zei

Hoi Miranda,
Wat een leuke kast is dat en het past heel goed in het sfeertje wat je wilt creeeren. Prachtig gedaan. En doe je zus de groeten haha. Leuk hoor~! Oh ja, je dadeltaken zijn super, na de kerst ga ik er ook naar op zoek,
Fijne week, groetjes Sjoukje

Judith zei

Dadeltak niet duur??? Hartstikke goedkoop zul je bedoelen... zo goedkoop heb ik ze nog nooit gevonden! En maar goed dat je het kastje dan niet verkocht hebt; het zal wel zo hebben moeten zijn! Fijne avond, groetjes

tachterhuisje zei

Wat een mooie post heb je ervan gemaakt, die foto`s zijn zo mooi en je kast is prachtig gedaan hoor. Proficiat.

Lieve groetjes
Carine