01 december 2011

*** SLAAPKAMER RAAM ***





MIJN SLAAPKAMER RAAM WAAR IK OP UITKIJK ALS IK IN BED LIG!













ECHT VOGEL NESTJE
MET KIEVIT'S EIEREN EN
EEN ECHT VOGEL EITJE.
DIT VOGELNESTJE HEB IK GEVONDEN OP DE GROND ONDER EEN STRUIK.







VAN HET TAFELTJE DAAR HEB IK ER 3 VAN.
HET IS EEN SET VAN DRIE.
GEKREGEN VAN MIJN SCHOONMOEDER.
DIE HAD ZE BIJ EEN KRINGLOOPWINKEL WEG.
DE ANDERE 2 STAAN NAAST MIJN BED.













DIT VOGELTJE HEB IK OOIT GEKOCHT BIJ DE ZINKENVIOOL.









KEULSE POT KOMT BIJ ROOM17 VANDAAG.
DE GROOTTE STENEN BALLEN KOMEN BIJ DE INTERATUIN VANDAAN EN HEB IK AL VIER JAAR IN DE SCHUUR LIGGEN.
NU EINDELIJK EEN PLEKJE IN HUIS.
GEKOCHT VOOR €5,00 PER STUK IN DE OPRUIMING!






IK MOET ALLEEN NOG OVER GORDIJNEN KOPEN.
DUS HET IS NOG ERG LICHT IN MIJN SLAAPKAMER.
GELUKKIG IS HET LANG DONKER!










DEZE KOMEN BIJ PEET VANDAAN!
 ( FORT LAPIN )
ZE ZIJN HEEL TEER EN VAN HEEL DUN GLAS.
ERG MOOI ZIJN ZE VIND IK!






MOOI HÉ






DIT IS MIJN GORDIJNTJE VAN BRODERIE.

DEZE GORDIJNTJES HEB IK AL 20 JAAR!

MAAR IK HEB ZE HEEL LANG NIET OPGEHANGEN.
ZO'N EEN 12 JAAR.

DUS IN DIT HUIS WERDEN ZE WEER UIT DE MOTTENBALLEN GEHAALD.

GEWASSEN EN GESTEVEN MET CRACK FREE.
WISTEN JULLIE DAT JE OOK EEN MOOIE ZACHTE HUID KRIJGT ALS JE CRACK FREE IN JE BAD WATER DOET.

        HET IS VAN RIJST GEMAAKT!












DEZE IS VAN HÜBSCH!
       
            ERG MOOI!





 DE WOONKAMER IS AF OP DE PLINTEN NA.
DAT IS OOK MET DE BOVEN VERDIEPING ZO.
DE PLINTEN ZIJN GEMAAKT DOOR MANLIEF.

MOOIE HOGE PLINTEN MET EEN MOOI RANDJE ER LANGS.
MAAR IK MOET ZE NOG SCHILDEREN.
ALLEEN ONTBREEKT EVEN DE TIJD .
DOOR DAT MIJN KINDEREN DEZE MAAND JARIG ZIJN EN DE AANKOMENDE FEESTDAGEN.

MAAR IK LAAT ZO AF EN TOE WAT ZIEN HOOR!

MIJN ZONEN MYRON EN QUINTEN ZIJN IN NOVEMBER 11 EN 10 JAAR GEWORDEN EN DAT HEBBEN WE LEKKER GEVIERD MET FAMILIE.
WAT WORDEN MIJN KINDEREN TOT GROOT.






SWEET HUGS, 

LIEVE GROET,


MIRANDA




26 opmerkingen:

Fort lapin zei

Hoi Miranda
Nog van harte met je kids!!Ja de tijd gaat hard..

Wat een mooi uitzicht vanuit je bed!! Leuke spullen zo bij elkaar! Je gordijnstof is echt prachtig!!Ben benieuwd als ze hangen..

Je antieke glaasjes heb je ook een mooi plekje gegeven!! Super!

Ik wens jou en je familie een hele fijne decembermaand toe!!

Lieve groet peet

Miranda zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zonen! Fijn dat de woonkamer bijna af is, wel zo gezellig met de komende feestdagen ;) Je uitzicht vanuit bed is niet verkeerd.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Irma zei

ik ben dol op dit soort binnekijkers prachtig!!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Nog van harte gefeliciteerd met je jongens. Wat is je slaapkamer gezellig. Mooie keulse pot en je glaasjes zijn ook als zo mooi.
groetjes, Nicole

Kom Achterom zei

Nog gefeliciteerd hoor!! man wat een mannen!! hhihi
Wat ziet het er gezellig bij je uit zeg en wat een idee om zo je bijzettafeltje voor het raam te zetten.
Ik heb een ouderwets twents tafeltje op de kop getikt en weet nu niet waar ik er mee heen moet! Nu dus wel!! hihiih super wat heerlijk dat je al zo ver bent. Wat zullen jullie genieten nu!
Alles zo,n beetje klaar geeft een heerlijk gevoel na zooo lang verbouwen.
Fijne dag
Yolanda

Twidde Brocante zei

Kijk dat vind ik nou ook mooi. Oude dingen combineren met nieuwe. Echt een prachtig plekje geworden zo.

gr Natasja

flowersandhome zei

Fijn weer even van je te horen Miranda! Wat een mooi, ongeschonden nest heb je gevonden zeg. Heel de decoratie aan je slaapkamerraam is prachtig.
Proficiat aan de zonen!
Fijne dag en groetjes,
Marian

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat is het toch mooi geworden allemaal ,heerlijk sfeervol huis hoor ...nog gefeliciteerd met de jongens ....maak deze dagen er een leuke tijd van lieve groet rosita....

Esther zei

Wat een gezellige slaapkamer, daar zou je voor de lol nog eens even op bed gaan zitten, nog gefeliciteerd met jullie jongens, fijne dag groetjes Esther.

Michelle zei

Het ziet er allemaal bijzonder mooi uit! Nog gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie jongens!

Lieve groetjes Michelle

La Maison en Wonderboom zei

Wat heb je het gezellig gemaakt met het tafeltje en de andere spullen in de vensterbank.
Wat worden kinderen snel groot hè? Geniet maar veel van ze.

Lieve groetjes
Hermine

Inka en André. zei

Nog van harte gefeliciteeerd met je zonen,...en wat ziet het er prachtig uit allemaal,mooi hoor,...fijne middag,...xxx

Mayflower zei

Nog van harte met je twee zonen Miranda.
Wat ziet het er gezellig uit op je vensterbank, ik vind dat tafeltje echt supermooi staan.
Ben benieuwd naar het resultaat van je woonkamer, eindelijk kunnen jullie de Kerst vieren in een woonkamer die klaar is, wat moet dat heerlijk zijn meis.
Ik wens je een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Wat een sfeervol raam Miranda...de letters LIEF vind ik ook erg leuk, ben gek op letters!

Nog mijn hartelijke felicitaties voor je zoons!!

Lieve groet, Ingrid

Tilly zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met je zonen. Wat een prachtig sfeertje in je vensterbank.Je gordijntje ziet er prachtig uit,zal straks mooi lijken als ze hangen.
Lieve groetjes Tilly.

Elly zei

Van harte gefeliciteerd met je zoontjes......Maar jij hebt daar wel een hele mooie uitzicht zeg, en je decoraties vind ik heel sfeervol...
Lieve groet......elly.

ria zei

Nog van harte met je zoons!!Tja,kleine kinderen worden groot he?!
Vind je grote stenen pot echt prachtig!En wat heerlijk:een schoonmoeder die de kringloop afstruint en dan met mooie dingen aankomt!!
Fijne avond en lieve groet Ria

Madelief zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit Miranda. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je zonen. Ze hebben prachtige namen!

Een gezellige avond,

Madelief x

amy zei

Heel mooi zo
en wat n uitzicht !
Gr amy

"Création" zei

Dat is een heerlijk uitzicht Miranda zo vanuit je bedje. Leuke spulletjes heb je op de vensterbank staan en ddie tafeltjes zij erg leuk.

Werkelijk niet te geloven dat je dat vogelnestje met kiviteitjes hebt gevonden, volgens mij ben jij dan toch echt de eerste voor 2012.

Nog gefeliciteerd met je zonen en wat een prachtige namen hebben ze.

Fijn weekend wens ik je,

Lieve groet,
Josephine

Fluitenkruid zei

Wow, ik dacht even dat je ramen tot aan de grond had maar nu zie ik dat het een lief klein tafeltje is. Heerlijk om zo wakker te worden.
Fijn weekend, lieve groetjes

Rozmeen zei

Gefeliciteerd met je zoontjes en wat een mooie fotos weer.

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Met Brocant Label zei

Wat een mooie foto's allemaal het Queen Ann tafeltje is heel leuk zo in de vensterbank.

Lieve groet,
Yvonne

Amish Stories zei

Greetings from the Amish community of Lebanon,pa

Stina zei

Je raam is geweldig om door te kijken en wat zo mooi is je gordijntje van broderie!!!

fijne week nog
liefs Stina

Fluitenkruid zei

Gezellig bij jullie boven, ik vind de verweerde vaas heel erg mooi. Alsnog van harte met je zonen en er komen nog wat feestjes aan he? Lieve groetjes