21 december 2011

*** SCHOUW IN KERST STIJL ***











ONZE SCHOUW IS HELEMAAL KLAAR.
WE GENIETEN ER AL TIJDJE VAN.
MAAR DE SCHOUW IS NU IN KERST STIJL.
WIL HET NU EVEN AAN JULLIE LATEN ZIEN!











KERSTBAL MET DADEL VRUCHTEN ERIN.






DIT HOUTEN HART IS GEMAAKT VAN PALLET HOUT.
DAAR HEB MIJN MAN EEN HART UIT GEZAAGD VOOR MIJN.







HIER IS DE HOUTKACHEL NOG NIET GEPOETST MET KACHEL POETS.
VERDER OP EEN FOTO DAT DE KACHEL OOK MOOIE ZWART IS.








DEZE KANDELAARS ZIJN OUD
 EN 
HEB IK VAN MIJN SCHOONMOEDER GEKREGEN.












































HIER IS DE HOUT KACHEL GEPOETST EN KLAAR VOOR DE KERST.

HOUTKACHEL BRAND  LEKKER. 

SPIKE ONZE HOND,
 LIGT HIER LEKKER WARM TE WORDEN BIJ DE HOUTKACHEL.












MAAR JULLIE WILLEN OOK VAST WAT WARMTE IN DEZE KOUDE NATTE DAGEN .
DUS IK HEB EVEN DE DEUREN VAN DE HOUTKACHEL VOOR JULLIE OPEN GEZET.







DEZE KAARS BRAND VOOR ALLE MENSEN DIE IEMAND DIE DIERBAAR IS HEEFT  VERLOREN!

VOOR ALLE MENSEN DIE ALLEEN ZIJN MET KERST!

VOOR ALLE MENSEN DIE MOETEN VECHTEN TEGEN ZIEK EN ZEER!



LIEVE GROET,

MIRANDA

29 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een prachtige Kerstsfeer op je mooie schouw Miranda en wat ligt Spike daar heerlijk te genieten van de warmte.
Wat een mooie afsluiting van deze post met die lieve woorden.
Ik wens jou en je gezin ook heel fijne Kerstdagen.
Lieve groet, Mea

Michelle zei

Prachtige foto's!!

Lieve groetjes Michelle

Kom Achterom zei

ooh Miranda wat een prachtige schouw!! ooh dat is is mooi dat je de deurtjes op kunt zetten dat wil bij ons niet te smal. Meid wat heb je er een prachtige foto's van gemaakt.
Ik wens jou en je dierbaren een hele fijne kerst
Yolanda

Bizzy @ home zei

Een hele mooie schouw is het geworden. Wat zul je ervan genieten!
Fijne feestdagen!
Lieve groet, Renny

flowersandhome zei

Wat een plaatje is dat Miranda! Prachtig!
Ik wens jou en je gezin een hele warme, gezellige kerst en een gelukkig en gezond Nieuwjaar.
Groetjes,
Marian

Zilly zei

Super mooie sfeerfoto's-vooral met de hond voor de haard. Wat lief-gewoon perfect. Geniet ervan. Sfeervolle kerstdagen wens ik jou samen met je gezin en een liefdevol 2012. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

Esther zei

De schouw is Prachtig, wens jullie ook fijne kerstdagen, lieve groetjes Esther.

Met Brocant Label zei

Hoi Miranda, wat heb je de schouw toch prachtig gemaakt. Zo leuk om te zien want zoals je weet heb ik dezelfde schouw. Nou hierbij komen de jullie de kerst wel gezellig en warm door. Geniet ervan !

Lieve groet,
Yvonne

Het stokpaardje zei

Het ziet er bij jouw erg uitnodigend uit zo bij die houtkachel.
Jij ook Fijne kerstdagen Iris

BROCANTERIE DERDIJK zei

Je schouw is prachtig en die krans erboven: geweldig! Wat een heerlijke sfeer en warmte geeft zo'n kacheltje.
Voor jou ook hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie schouw met een prachtige lichtkrans daarboven!! Wat zal dat sfeervol staan!!

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat een gezellig sfeertje geeft je mooie schouw!!

ook voor jou hele fijne feestdagen Miranda!

lieve groetjes, Tjits

ria zei

Wat mooi!!Vind t een sprookjesachtige sfeer die je neerzet!!
Voor jou en je gezin ook hele fijne dagen en een gezond en gelukkig 2012!!
Lieve groet Ria

Miranda zei

Een mooie post heb je ervan gemaakt, vol sfeer!

Fijne feestdagen.

Lieve groet, Miranda

wonen met brocante zei

Wat ziet dat er prachtig uit. Die kandelaars zijn echt een plaatje. De grote krans die er boven hangt vind ik ook helemaal het einde! Groetjes Peggy

Elly zei

Wat een prachtige kerstsfeer hier bij jou thuis Miranda !!!!Een hele mooie schouw en wat ligt Spike daar heerlijk voor de kachel...
Ik wens je hele fijne feestdagen Miranda...
Lieve groet.....Elly.

Madelief zei

Jullie schouw mag er zijn Miranda. Wat heb je het prachtig versierd!

Ik wens jou en je familie hele gezellige feestdagen en een mooi en gezond 2012!

Lieve groeten van Madelief x

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Prachtige kerstsfeer bij je schouw. Heerlijk het kacheltje aan tijdens de kerst. Fijne feestdagen en lieve groet, Nicole

brigitte zei

Prachtig.
Vooral die grote krans.
Fijne Feestdagen.
Groetjes Brigitte

Fluitenkruid zei

Hoi Miranda, de schouw zelf is al een plaatje op zich, wat een gezellige warme sfeer is het geworden.
Lieve groetjes Jannet

rommy moosie68 zei

hoi wat een mooie schouw heb je super wat een leuk post fijne kerst liefs rommy

Claudia zei

Wat heb jede foto's ook leuk bewerkt.

amy zei

wat n mooie sfeervolle haard
en ik ben weg van die prachtige grote krans
Ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen en een heel gezond 2012
Lieve gr Amy

idémakeriet zei

Wat een heerlijke foto´s, een lekker sfeertje daar bij jouw thuis.
Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toewensen, geniet met diegene die je lief zijn en doe het lekker rustig aan.
Kerstknuffles Gerda

Thamar, zei

hoi hoi

ik wens jou en je gezin alle alle goeds toe en een super 2012

gr Thamar

Twidde Brocante zei

Wat een super mooie schouw. Daar ben ik echt jalours op. Ik wil wel een openhaart of houtkachel maar heb er helaas geen plaats voor. Nu kom ik gewoon af entoe bij jouw genieten.

Lieve groetjes,

Natasja

idémakeriet zei

Bedankt voor je berichtje Miranda.
Ik wens jouw ook al het goeds voor het nieuwe jaar, doe het rustig aan en geniet lekker van alles.
Jullie kat Garfield lijkt sprekent op onze overleden kat Kalle, elke keer als ik bij je kom denk ik even aan onze schat.
Liefs Gerda

ilovemyhouse zei

Hoi en bedankt voor je lieve reactie.Jouw huis is ook prachtig.Die houtkachels zijn geweldig wij genieten er ook elke dag van.
have
A
Happy
2012

XX

G-style zei

Jullie huis wordt steeds mooier en mooier . Ik wens jullie voor het nieuwe jaar ook veel klusplezier toe en veel geluk !

groetjes Gea