14 december 2011

*** NATUURLIJKE STOERE KERST SFEER ***














JA, HET WAS NATUURLIJK VOOR SOMMIGE VAN JULLIE WEL EVEN SCHRIKKEN ZO'N VROLIJKE KERSTBOOM.

DE MEESTE VAN JULLIE HEBBEN TOCH EEN WIT INTERIEUR.

ALLEEN DE KERSTBOOM IS BIJ MIJ ZO VROLIJK VAN KLEUR.
IK HEB KINDEREN EN DIE HOUDEN VAN GEK EN VROLIJK.
( IK OOK HOOR! ) 

MAAR NU LAAT IK JULLIE WEER EEN STUKJE VAN MIJN KERST HUIS ZIEN.
HET IS EEN STUKJE VAN DE WOONKAMER.

JULLIE VROEGEN OOK OF IK AL HELEMAAL KLAAR BEN MET MIJN HUIS.

NOU, NEE!  

WAS DAT MAAR WAAR!

WE GAAN WEER VERDER MET HET HUIS NA 1 JANUARI 2012.
DAN HEEFT MIJN MAN WEER EEN WEEK VRIJ.
IK WORDT NAMELIJK IN MAART 2012 40 JAAR ( AU ! )
DAN HEB IK EEN NIEUWE KEUKEN GEVRAAGD.
MAAR DIE MOET NOG WEL EVEN GEMAAKT WORDEN DOOR MAN LIEF!
WIJ GAAN DE KEUKEN HELEMAAL ZELF MAKEN.










DEZE MOS HART MET HYACINT HEB IK ZELF GEMAAKT.
HET MOS KOMT VAN ONS DAK VAN HET HUIS.

























VAASJE IS VAN DE KRINGLOOP € 0,80
ARMBANDJE MET SLEUTEL HEB IK GEKREGEN.


















ORCHIDEE  IS  ECHT.





















HIER ZIE JE DAT DE PLINTEN NOG MOETEN.









OOH, DEZE VOGEL IS EEN AUSTRALISCHE DUIF.
DIE IS EEN NATUURLIJKE DOOD GESTORVEN HOOR!
WEES NIET BANG.
NIET BIJ MIJ HOOR!

STOK EN STUK BOOMSCHORS ZIJN DOOR  MIJN MAN AAN ELKAAR GEMAAKT.
ZE ZIJN VAN DE OUDE BOMEN DIE BEGIN DIT JAAR VOOR ONS HUIS ZIJN 
WEG GEHAALD DOOR DE GEMEENTE.


 LIEVE GROET EN FIJNE DAGEN,

MIRANDA

20 opmerkingen:

It's me zei

Heel apart Miranda !!...superrr.....liefs van mij...xxx..

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

De vele kleuren met kerst roept bij mij jeugdherinneringen op. Mijn moeder heeft ooit aan ons (mijn zus en ik) gevraagd welke verlichting we zouden kiezen voor onze boom. Mijn zus en ik hadden grote bewondering voor de gekleurde feestverlichting bij de in de buurt gehuisveste woonwagenbewoners. En je snapt het al, ook wij wilden die vele kleuren lichtjes. Wij hebben het wel voorelkaar gekregen, maar volgens mij ging de verlichting aan nadat de gordijnen waren gesloten.

Nu is het weer helemaal een trent, kleur komt terug in 2012, dus wat dat betrefd loop je gewoon voor.

De foto,s geven mooie natuurlijke kerstimpressies weer, daar houd ikzelf altijd van. Wat ook een leuke creatieve ideeën zitten erbij,

groeten Pauline

flowersandhome zei

Wat een mooi 'natuurlijk' hoekje in je woonkamer.
Groetjes,
Marian

ria zei

Je kleurrijke boom vond ik persoonlijk wat minder (maar gelukkig dat smaken verschillen!)Maar nu heb ik zitten genieten hoor!Mooi!
Lieve groet Ria

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie decoraties heb je gemaakt Miranda, het hart met de hyacint vind ik helemaal geweldig!
en wat super dat je een keuken voor je verjaardag krijgt, wat zul je daar naar uitkijken en die 40 neem je dan wel op de koop toe:)

lieve groetjes, Tjits

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooie foto's Miranda, je hebt er zo'n mooie rand om..
Is dat een speciaal fotobewerk programma??
Jullie blijven ook klussen hé?
Hier in Huize Kipkakel is de december maand even rustig ( ivm. elders helpen bij klusen ;-)), maar in januari moet de wc eraan geloven en de gang!
We ouden gewoon vol, toch??
Gaaf een nieuwe keuken, ik ben er iedere dag super blij mee!
Groetjes Hannie

Rozmeen zei

Wat een mooie en sfeervolle fotos. Sober en zeer decoratief. Leuk bedacht.

Ik wens je een fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg die hanger zo leukkkkkk prachtige decoraties hoor ....en gelijk heb je even rust nemen he anders loopt het over je schoenen even gewoon genieten van de kerst en na de feestdagen weer verder...wens je een fijn weekend en geniet maar lekker van alles ...lieve groet rosita

Michelle zei

Mooi, allemaal!!

Lieve groetjes Michelle

ps; ik wacht al meer dan een jaar op plinten in de woonkamer....

Miranda zei

Wat een mooi mos hartje en wat leuk dat je mos hebt gebruikt van het dak; een leuke manier van recyclen...

Fijne dag. Groeten, Miranda

Irma zei

dat is knap zeg om zelf te maken een keuken heerliujk zo'n handige man en jouw decoraties maken het zo mooi af XXXIrma

Elly-My Everyday Things zei

Dit is weer heel andere koek! Maar ook weer supermooi!!! Ik heb ook een 2-deling hoor, aan de ene kant veel wit, romantisch, beetje nostalgisch, maar daarnaast het knusse en soms wat gekke rood (m'n kerstboom) erbij. Dat houdt het een beetje spannend vind je niet?!? Je vogel op tak vind ik trouwens prachtig, het heeft echt wat stoers en landelijks. Je bent lekker bezig geweest mooi hoekje zo!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wauw wat ziet dat er leuk uit. Dat moshart is leuk. Ik heb gisteren al door de tuin lopen speuren op zoek naar mos maar aan het dak had ik niet gedacht. Man eens lief aankijken ;-)
Fijne dag en groetjes, Nicole

Mayflower zei

Wat een sfeervol Kersthoekje Miranda. Ik hou zelf niet van opgezette dieren, maar het staat wel heel apart zo met de tak en boomschors en wat heb je een mooi moshartje gemaakt.
Kan ik die handige man van jou niet lenen hihi.....wij willen volgend jaar ook een andere keuken.
Een mooi verjaardagskado.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Esther zei

Prachtig al die natuurtinten zo bij elkaar, groetjes Esther.

wonen met brocante zei

Wat een leuke hoekjes heb je gemaakt! Die mosharten met hyacint vind ik helemaal super! Groetjes Peggy

lia zei

Leuke creaties heb je gemaakt, en lekker makkelijk mos van de schuur haha.....
Je boom is heerlijk bont, en met kinderen kan ik daar wel inkomen, die willen toch graag een boom die opvalt.

groetjes Lia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Het hart van mos is prachtig! Ik hou wel van dat natuurlijke. Je kerstboom had ik even gemist (geen idee hoe dat kan,..want hij is eigenlijk niet te missen ;-)...ik vind het wel wat hebben maar mijn zoontje zou helemaal wild worden van enthousiasme bij het zien van zo'n boom!

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

little sweet things zei

Hahaha, jij durft... een hele keuken voor je verjaardag.
Ennuh 40 worden doet geen pijn hoor, ik ben het nu een half jaar en het valt reuze mee.
Leuke dingetjes heb je gemaakt!
Groetjes, Sas

amy zei

Wat n prachtige plaatjes heb je gemaakt ,je zou er zo kaarten van kunnen maken !!
Vloeren zonder plinten....komt me bekend voor ....