18 december 2011

*** LIVINGROOM # WOONKAMER VERVOLG ***









HALLO ALLEMAAL,

HIER WEER EEN KIJKJE IN MIJN WOONKAMER.
BORDENREK IS GEMAAKT DOOR MIJN MAN GEMAAKT.
ONTWERP IS VAN MIJ EN IK HEB HET OOK GESCHILDERD.
IK KAN VEEL VERTELLEN OVER DE SPULLEN DIE ER OPSTAAN.
MAAR DAT DOE IK DEZE KEER NIET.

KIJK MAAR LEKKER!

HET IS EEN POST VOL FOTO'S!!














































































































































































































































LIEVE GROET,

MIRANDA

24 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Hoi Miranda, wat een lekkere grote hangbank en een hoop moois om naar te kijken. Lief poppetje, ga je 'm weer eens in elkaar zetten?
Lieve groetjes

amy zei

Gezellie!!!
GR Amy

ria zei

T ziet er supergezellig uit bij je.Ik bleef kijken,veel te zien op je foto's.Dat rek aan de muur en dat popje zonder armen vind ik wel heel erg mooi!!
Lieve groet Ria

Anneke zei

je rek is prachtig, en dat popje!!! geweldig!
alvast een fijne week.
groetjes Anneke.

Stina zei

heb genoten van je post, gezellig.

liefs Stina

Tanja zei

He leuk, we hebben dezelfde bank, ik heb de witte en de bruine/roen hoes en jij?

Het ziet er heel leuk bij je uit Miranda, gezellig en wat heerlijk dat je nu kerst in de huiskamer kunt vieren. Zijn alle verbouwingen nu klaar?

Fijne week
Liefs
Tanja

marga zei

Ziet er gezellig uit!
Mooi rek heeft je man gemaakt.
Groetjes Marga

jolanda zei

Hoihoi, wat een gezelligheid. Lekker hè van die planken waar je een hoop spulletjes op kwijt kunt. Heerlijk die bank ook, sinds kort hebben wij ook een grote bank en we genieten er iedere dag errug van :-)
Enjoy this days.

Liefs, Jolanda

It's me zei

Heerlijk sfeertje in je kamer....knus...liefs van mij....xxx...


x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Miranda zei

Een heerlijke luierbank gevuld met vrolijke kussens en daarboven een prachtig rek waarop ik heel veel mooie dingen zie...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Thuis bij Tjits zei

wat gezellig al die foto's!!

fijne avond,
lieve groetjes, Tjits

Eefies day zei

Wat heb je veel leuke spullen zeg, je rek is idd super geworden en dan je popje, je hebt het helemaal in stijl bij elkaar gezet, heerlijk zo en lekker opgeruimd.

Lieve groetjes,
♥Eefie

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi zo leuk om alles te bekijken op de foto's! Ik vind je rek boven de bank prachtig!

Groetjes,
Esther

Esther zei

Leuk, allemaal leuk !
groetjes esther

"Création" zei

Heerlijke foto's Miranda, en groot gelijk dat je niet alles stuk voor stuk beschrijft, de foto's laten alles heel duidelijk zien.
Zo mooi dat oude popje ook, heerlijk sfeertje bij jullie!

Fijne week,
Liefs Jospehine

wonen met brocante zei

Wat ziet dat er mooi uit. De bank nodigt echt uit om lekker op neer te ploffen! Mooi plaatje zo. Groetjes Peggy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig om te zien wat een mooie rek met prachtige spulletjes .....ziet er sfeervol uit hoor geniet er lekker van lieve groet rosita

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat is er veel moois bij jou te zien. Ik ben gek van kussens en kransen en die van jou zijn prachtig.
Fijne week en groetjes, Nicole

Claudia zei

Wat een bijzondere sfeer!

Hannekie zei

wat geweldig zeg..mijn complimenten..ontzettend knap gemaakt. en wat leuk zo kan je er iedere keer je allermooiste spulletjes op zetten. ik vind je pop echt een plaatje..ik heb ff je vorige posten gelezen. ik vind je kerstboom super leuk zeg...ik heb ik de kast mijn oude gekleurde kerstballen leggen. vnwege de zeer stoute poes....maar die kleurtjes..het heeft echt wel wat...ik vind het super!!!!
dank je wel voor je lieve breichtje op mijn blog.(heerlijk muziekje zeg op je blog)
liefs hannie

Huize Kip Kakel zei

Mooi dat rek met prachtige spulletjes!
Bij mij in gedachten is ook al een regaal in ontwerp, nu moet manlief nog aan de slag!
Groetjes Hannie

Michelle zei

Supergezellig! mooie foto's!!

Fijne week!
Lieve groetjes Michelle

Elly zei

Wat ziet het er prachtig en sfeervol bij jou uit Miranda !!!Mijn complimenten hoor.......En je rekje vind ik ook heel mooi geworden....bedankt dat we even bij je binnen mochten kijken en genieten van al het moois.
Lieve groet....Elly.

Tilly zei

Prachtig je rek vol met schitterende spulletjes boven de bank, echt een blikvanger in je woonkamer. Mooi je foto's, ziet er allemaal warm en sfeervol uit.
Lieve groetjes Tilly.