30 december 2011

*** LET IT SNOW ***




IK LAAT JULLIE EVEN ZIEN WAAR MIJN FAMILIE SNEEUWPOP WOONT.
OMDAT HET HIER IN NEDERLAND NIET SNEEUW ROND DEZE TIJD.
ZIJN WE NOODGEDWONGEN MAAR NAAR BINNEN VERHUISD.
WEL OP EEN HEEL WARM PLEKJE.
MAAR JA, BUITEN IS HET NU OOK TE WARM EN TE NAT.






DE KINDEREN VINDEN HET GEWELDIG DAT WE BIJ HUN IN DE VENSTERBANK STAAN.
IK BEN PA DE SNEEUWPOP
HIER ONDER EEN FOTO VAN MIJN SNEEUWPOPPEN GEZIN.






HET GEZIN WAAR NU EVEN VERBLIJVEN HEEFT OOK 3 KINDEREN.
NET ALS WIJ!









BOVEN ONS SNEEUWPOPPEN HOOFD HANGT DEZE ENGEL.
 EN DIE HOUD DE WACHT.




















































ZO NU WETEN JULLIE WIE WIJ ZIJN.
MAAR WIJ ZIJN NIET ALLEEN HOOR!

ER ZIJN INMIDDELS NOG DRIE SNEEUWPOPPEN BIJ GEKOMEN EN DIE WONEN NU TIJDELIJK OOK BIJ DIT GEZIN.
MAAR DAN OP DE KAST.











HALLO WIJ ZIJN DE ANDERE DRIE SNEEUWPOPPEN.

























O JA,
IK MOEST EVEN DOORGEVEN VAN MIRANDA.
 DAT ZE VOLGEND JAAR WEER BIJ JULLIE LANGS KOMT.
( KLINKT VER WEG NOG HÉ )


ZE WIL OOK AL HAAR VOLGERS EN STILLE VOLGERS HET VOLGENDE WENSEN:

IK WENS JULLIE EEN GEZOND, WARM, GEZELLIG, GELUKKIG NIEUW JAAR!

HAPPY NEW YEAR!

LIEVE GROET,

MIRANDA




19 opmerkingen:

Inka en André. zei

Wat een heerlijke sneeuwpoppenfamilie,mooi hoor.
Lieve Miranda een hele fijne jaarwisseling en voor 2012 een mooi/goed jaar toegewenst,gr van ons en tot volgend jaar,x.

Tanja zei

Ik wens je alle goeds voor 2012, maak er een mooi nieuwjaar van.

Fijne jaarwisseling Miranda,

Liefs
Tanja

Bizzy @ home zei

Dat ziet er gezellig uit Miranda!
Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012, op naar een nieuw blogjaar!
Lieve groet,
Renny

It's me zei

Hele fijne jaarwisseling....met goede gezonheid en veel geluk...liefs van mij...xxx...

Elly zei

Ik word helemaal vrolijk van deze super lieve sneeuwpoppen familie....Ik geniet altijd van je blog en wil je bedanken voor je altijd hartelijke reacties op mijn blog Miranda !!!!
Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en al het goede voor het komende jaar voor jou en je gezin...
lieve groet....Elly.

Mayflower zei

Wat een leuke sneeuwmannetjes Miranda. Zo kan je toch nog een beetje genieten van een winters tafereeltje.
Ik wens jou en je gezin een gezellig jaarwisseling en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.
Lieve groet, Mea

Esther zei

Wat een leuke sneeuwpoppen heb je, wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2012 groetjes Esther.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jullie ook een fijne jaarwisseling...heerlijk dit jaar te hebben genoten van je mooie blog ... een fijn en gezond 2012 gewenst ...lieve groet rosita

Miranda zei

Toch nog sneeuwpoppen dit jaar ;)

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012!

Groeten, Miranda

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke sneeuwpoppenfamilie, gezellig hoor!

ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

lieve groetjes, Tjits

little sweet things zei

Wat een gezellige familie hebben jullie op de vensterbank staan.
Wens jullie heel veel geluk en gezelligheid in 2012.
Liefs, Sas

Het stokpaardje zei

Jij ook de beste wensen voor 2012.
Groetjes Iris

Pien zei

Wat leuk die sneeuwpoppen in de vensterbank. Ze hebben een prachtig plekje.
Voor jullie een heel goed uiteinde en een gezodn 2012!
Op naar een nieuw blogjaar!

Groetjs,
Pien

Michelle zei

Heel lief de sneeuwpoppen!!

Ook voor jullie een heel goed en gezond 2012!

En dankjewel voor je altijd lieve reacties op mijn blog!

Lieve groetjes Michelle

flowersandhome zei

Heel gelukkig Nieuwjaar in een goede gezondheid voor jou en je familie Miranda!
Mooie post weer, zoals we van je gewend zijn.
Bye,
Marian

marga zei

Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2012!
Liefs Marga

Elsina zei

Een heel goed 2012 gewenst!

amy zei

wat n sfeervol tafereel ,je hebt je best gedaan :)
Nu mogen we alles weer op gaan ruimen
Ik wens jou en je gezin alle goeds voor 2012 !
Gr Amy

marja zei

miranda voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar hoor!

schattig zijn ze ik hou er zo van!


lieve gr. marja