13 december 2011

*** CHRISTMAS TREE ***











HIER IS MIJN KERSTBOOM!
BEETJE EXTREEM.
IK HOU VAN EEN VROLIJKE BOOM. 









DE KLEUREN ZIJN PARELMOER ROZE,
LICHT EN DONKER PAARS
OUD GROEN EN WIT SNEEUW.














IK HEB  BLINGBLING GLITTER GROENE HERTEN IN MIJN BOOM.
PADDENSTOELEN MET EEN PAARSE HOED.
DONKER ROZE VOGELTJES.
SNEEUWBALLEN SLINGER.
GLITTER DONKER ROZE TAKJES.
ROZE EN GROENE PEGELS






















IK HEB MIJN HELE KERSTBOOM ONDER GESPOTEN MET SNEEUW.
DE KERSTBOOM IS EEN LEKKER OUWE WETSE BOOM.
EEN SPAR!

MAAR WEL EEN ECHTE!
IK HOU VAN DIE GEUR DIE VAN DE KERSTBOOM AFKOMT.



















IK VIND DEZE  PAARSE HOED ZO MOOI.


























DEZE ENGEL IS ER ALTIJD BIJ.
ZE STAAT ALTIJD OP DE PLEK WAAR EIGENLIJK DE PIEK HOORT.





































NOU, DIT IS DE BOOM HELEMAAL.
MET OM ZIJN VOET VAN DE BOOM EEN MOOIE BROCANTE GEHAAKTE KLEED. 
DAT AL MEER DAN 70 JAAR OUD IS EN 
VAN DE OVERGROOT MOEDER VAN MIJN MAN.
















FIJNE KERSTDAGEN!!

***

MERRY CHRISTMAS


LIEVE GROET,

MIRANDA

23 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Een prachtige boom heb je, zo mooi vol. Ik vind het altijd een crime die boom zo mooi vol te krijgen.
Lieve groet, Renny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige stoere boom ...ziet er heel leuk uit en die kleed staat erg leuk lekker romantisch en stoer ....fijn avond lieve groet rosita

Esther zei

PRACHTIG,al die soorten paddenstoeltjes en wat bijzonder het kleedje onder de boom. Je heb alles mooi op de foto gezet. Fijne avond Groetjes Esther.

fleur zei

Ik vind hem MOOI!
Ik hou wel van de paddestoeltjes en vogeltjes! zelfs een hert hangt erin!
De sneeuwballetjes heb ik nog nooit gezien; leuk!
Een echte witte kerst zit er niet in, denk ik.
groetjes Fleur

Irma zei

gaaf!!!!!!!al die kleuren en aparte dingen echt te gek:-))

Brocante en theetuin zei

Wat een kleurrijk geheel! Geniet er van!

Groeten Maaike

Bonjade zei

En vrolijk is ie zeker.....hier word je spontaan blij van.....zoveel moois te zien....
Vind die sneeuwballetjes helemaal geweldig!
Fijne avond
Liefs

Met Brocant Label zei

Ik heb je post echt op me gemak bekeken, wat een persoonlijke boom heb je gemaakt. Zo leuk om te zien hoe verschillend iedereen zijn boom maakt. Voor mij iets te bont (wellicht ben ik gewoon saai hoor haha) maar ik vind hem toch wel heel leuk zo, vooral de herten.

Lieve groet,
Yvonne

Saskia zei

Ik vind hem schitterend, helemaal mijn boom. Lekker vrolijk en een beetje Gek.
Fijne kerstdagen alvast.
Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Wat een vrolijke boom, helemaal jouw stijl!

Geniet er van! Lieve groet, Ingrid

Elly-My Everyday Things zei

Hij is toch super zo!!!! Ik hou wel van een beetje kleur hoor! En hier ook een echte, helaas maar een kleintje, want meer ruimte heb ik jammergenoeg niet.
De engel on top is trouwens ook een beauty, ik had nog in m'n hoofd zelf zoiets te maken maar ik denk niet dat dat nog lukken gaat voor kerst (niet voor deze in ieder geval!)
Lieve groetjes Elly

Mayflower zei

Een mooie uitbundige kerstboom heb je Miranda en wat leuk die engel in de top.
Ondanks al die uitbundigheid komt het toch rustig over.
Ja...die dennengeur....dat mis ik wel met een nepboom.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

(B)engeltje zei

Jouw boom is echt geweldig......wat een mooie decoratie heb je erin zitten !!! Zo mooi van kleur.......Ik hou zelf ook van kleur in de boom, ik heb er ook van alles ingehangen.
Fijne avond.
groetjes Bianca xx

Miranda zei

Leuk hoor een boom die helemaal in je eigen stijl is! Wat heb je trouwens leuke achtergronden bij je foto's.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Michelle zei

Die ziet er zo leuk uit! mooi gedaan!

Lieve groetjes Michelle

amy zei

Wat n prachtige rijkgevulde boom met heeeel veel kleur
Een en al gezelligheid !
Gr Amy

ria zei

Als ik eerlijk ben ist niet helemaal mijn ding al die kleuren.Maar kan t bij een ander best waarderen.En dat jij je prettig voelt is t allerbelangrijkste toch?
Lieve groet Ria

flowersandhome zei

Extreem??? Ik vind het resultaat prachtig! Een echte boom, dat is al super, en vrolijke kleuren, daar wordt toch iedereen blij van? De groene hertenkoppen en de paddestoelen met paarse hoed vind ik helemaal het einde. Geen idee waar je zoiets vindt maar ik vind 't fantastisch en helemaal niet overdreven. Het plaatje klopt gewoon. Geniet ervan Miranda!
Groetjes,
Marian

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Een vrolijke boom heb je gemaakt. En wat prachtig dat kleed.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Krek wak wou zei

Geweldig wat een heerlijke kleurrijke boom! Leuk het groene hertekopje en de paddestoelen!
Groetjes van Nicole

Fluitenkruid zei

Ik vind je kleurige uitbundige stijl heel gezellig en vrolijk. Als kind vond ik vroeger de kleurige ballen het mooist en was ik blij dat mijn moeder niet zo'n 'strak zilveren' boom had :-)

Sjoukje zei

Wat zijn we toch een eksters he rond deze tijd,haha~! Ik vind je boom prachtig. Ik vind je gehaakte kleed super~!Heerlijk van genieten de komende weken want het is zoweer voorbij...
Fijne dag, groetjes Sjoukje

idémakeriet zei

Bedankt voor je lieve woorden Miranda, heerlijk om zo´n leuk complimentje te krijgen.
Wat heb jij daar een heerlijke kerstboom staan, mijn kinderen zouden ´m helemaal te gek vinden, veel kleuren en er is van alles te zien.
Leuk die sneeuwvlokjes in je boom, heb je die zelf gemaakt van watjes?
Geniet maar lekker van deze tijd.
Lieve groet Gerda