04 november 2011

TEGEL WIJSHEID



IK DOE OOK MEE MET DE TEGEL WIJSHEID UITDAGING.
 ( http://www.metbrocantlabel.blogspot.com/)
HET IS ER ECHT 1 DIE OP DE WC KAN HANGEN.

MIJN JONGENS ( 9 EN 10 JAAR) HEBBEN GELEERD VAN HUN VADER OM TIJDENS HET PLASSEN OP DE WC TE GAAN ZITTEN.
NIET TE GAAN STAAN PLASSEN.

ZO BLIJFT DE WC BRIL EN DE WC SCHOON VOOR DE DAMES. 
VOOR JULLIE MOEDER (IK DUS) BLIJFT DE WC LANGER SCHOON.


DUS ALLE MANNEN BIJ MIJN HOUDEN ZICH HIER AAN.

ALLEEN HET BEZOEK NIET!

DUS OME GERTJAN GING NAAR DE WC BIJ ONS.
MAAR DEED DE WC DEUR NIET GOED DICHT EN ZO ZAGEN MIJN KINDEREN DAT HUN OOM STAAND STOND TE PLASSEN.
NOU, DAAR KREEG HIJ EVEN VAN ZIJN JONGE NEEFJES EN NICHTJE COMMENTAAR OVER. 
HIJ MOEST GAAN ZITTEN.

DUS ZEI IK TEGEN MIJN BROER DE WOORDEN "Een echte Heer zit deze keer"

TOT DE VOLGENDE BLOGPOST!!

LIEVE GROET,

MIRANDA




18 opmerkingen:

Irma zei

hihihi leuk verhaal,
irmaXXX

La Maison en Wonderboom zei

Jij hebt je mannen goed getraind, nu het bezoek nog;))
Heel leuk deze tegel.

Lieve groetjes
Hermine

Kom Achterom zei

ahahha heerlijke wijsheid!! Ik hou ervan.
En je hebt gelijk hoor! super die houden we erin!
al is hier dan in huis maar 1 heer het toilet is hier altijd schoon gelukkig. maar vriendjes hé tja dat is soms een ander verhaal!!
fijn weekend
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Haha...voortaan gaat oom Gert Jan thuis naar het toilet, voordat hij naar jullie toe gaat. Of hij checkt goed dat de wc deur op slot zit haha!

Een leuke spreuk!! Lieve groet, Ingrid

Met Brocant Label zei

Wat een leuke spreuk en daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn zoontje van 3 gaat ook gewoon op de wc zitten wel zo handig. Dit is nou zo leuk van al die spreuken je moet er om lachen of nadenken maar er zit altijd een boodschap of wijsheid in. Super bijdrage, dank je wel Miranda ik heb hem erbij gezet.

Lieve groet,
Yvonne

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Geweldig tegeltje!
groetjes, Nicole

Thuis bij Tjits zei

goed opgevoede jongens Miranda haha!!
misschien hang ik dit ook wel op onze wc:))

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Mayflower zei

Dit is inderdaad een mooie spreuk voor het toilet hihi. Hier zou ik deze ook alleen voor het bezoek moeten ophangen.
Ga je ook nog naar Brocante in de kerk?
Als alles goed is ga ik'er s'morgens heen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

marja zei

enig miranda!!!

marja zei

enig miranda!!!!

lieve gr. marja

Just Who I Am zei

Ja dat is nu eens een goede ,zouden alle mannen moeten doen.Fijn weekend
Groetjes Elisabeth

Natasja zei

Leuk verhaal. En ja zulke mannen heb ik hier ook rondlopen. Zelf hebben ze moeite zich aan alle regels te houden maar als een ander iets doet zijn ze er als de kippen bij om te vertellen hoe het moet.


Zalig, dan ben ik toch niet voor niets aan het opvoeden.

groetjes Natasja

Eefies day zei

Een heel leuk verhaal bij deze tegelwijsheid...mooi hoor en je kids hadden gelijk!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Stina zei

sluit me helemaal aan bij jou verhaal,jong geleerd is oud gedaan, toch!!

goed weekend
gr Stina

little sweet things zei

Helemaal mee eens met deze spreuk Miranda!
Mijn man gaat ook zitten gelukkig.

Ga je nog naar brocante in de kerk in Berkhout zondag?

Groetjes, Sas

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahah leuke spreuk en wat een goede opvoeding hahahah fijn week lieve groet rosita

Elly zei

Deze vind ik steengoed....en het is inderdaad vroeg geleerd is oud gedaan....Het gaat hier meestal wel goed...aleen de visite hé ...en een biertje erbij dan weet je het wel ha..ha......ik hang hem in mijn W C.
Lieve groet....Elly.

Esther zei

Leuk tegeltje, mijn mannen zijn 22 en 19jaar en zitten net als hun vader al hun hele leven op de bril ;-D Groetjes Esther.