08 oktober 2011

SNEAK PREVIEW WOONKAMER




HIER EEN KIJKJE IN MIJN WOONKAMER.
IK HEB MIJN SCHOUW GEREPAREERD EN GESCHILDERD.
IK ZOU DE SCHOUW ALLEEN GRIJS SCHILDEREN.

DE KLEUR LIJKT EEN BEETJE OP DE KLEUR VAN BETON.
MAAR HET WAS WEL HEEL SOBER NADAT IK HET GESCHILDERD HAD.

NU HEB IK HET EEN OUDE VERSLETEN LOOK GEGEVEN.
DOORMIDDEL VAN EEN EEN BEETJE LATEX MUURVERF OVER DE VERSIEREN EN RANDEN VAN DE MANTEL TE VEGEN MET DE KWAST.
NU SPREEKT DE SCHOUW MEER EN LIJKT HIJ WEL VEEL OUDER.









DE BLOEMEN OP DE SCHOUW HEBBEN OP DEZE FOTO EEN WITTE WAAS.






HIER ZIE JE DAT DE ENE KANT NOG MOET EN DE ANDERE KANT AL IS GEDAAN.

DE SCHOUW IS NOG NIET AF.
MAAR HET EIND RESULTAAT ZIEN JULLIE ALS DE WOONKAMER AF IS.

WIJ HEBBEN MIJN OUDSTE ZOON BELOOFD DAT DE WOONKAMER AF IS MET ZIJN VERJAARDAG.
DIE IS OP 9 NOVEMBER.
IK BEN ELKE DAG AAN HET SCHILDEREN EN KOM ZO WAT NIET BUITEN.





MAAR WE GAAN LEKKER!

***

ZO ZAG DE SCHOUW ER EERST UIT!!




WIL JE WEET HOE DE SCHOUW STUK KWAM LEES DAN EEN PAAR OUDE POSTEN.
DIE IK HIER OVER HEB GESCHREVEN.
HIER ONDER DE LINK!!


EN  








IK GAUW WEER BIJ JULLIE LANGS!!



LIEVE GROET,

MIRANDA


32 opmerkingen:

Amy zei

Mooi hoor die schouw zo ,leuk he dat uitproberen ?
KHeb weer een nieuwe blog ,kom es een kijkje nemen ?
Gr Amy

Bonjade zei

Echt prachtig.....nu al......dat heb je handig en mooi gedaan.
Fijn weekend
Lieve groet

Marga zei

Hallo Miranda.
Erg mooie schouw. Veel werk trouwens, maar resultaat is prachtig.
Fijn weekend.
Groetjes Marga

gerrie zei

wAT EEN MOOIE SCHOUW!!
EN DAT KACHELTJE IS OOK SUPER!
GROETJES GERRIE.

Loesje zei

Wowww,Miranda


wat ontzettend goed gedaan. Ik vind je schouw een PLAATJE,ook de kleur die je het hebt gegeven...sfeervol en stoer!

De tegels eronder vind ik ook zooooo gaaf!

top!

lieve groetjesss

Mayflower zei

Prachtig Miranda. Ik vind je schouw echt een plaatje in de grijze kleur met de witte waas en je planken heb je ook al wit geschilderd. Pfff....wat een werk allemaal.
Ik wens je nog veel succes met alle klussen en hoop dat het voor je zoontjes verjaardag allemaal klaar is.
Lieve groet, Mea

Saskia zei

Hij word schitterend, ben benieuwd naar het eind resultaat van je woonkamer.
Groetjes Saskia

Madelief zei

Hoi Miranda,

Je schouw ziet er geweldig uit! Je herkent hem bijna niet meer terug. Ik wens je veel succes verder met klussen en verheug mij er erg op het eindresultaat van jullie harde werken te zien.

Een fijn weekend,

Madelief x

Zilly zei

WAW-geweldig. Wat een goed smaak-veel plezier met verder klussen-ik hou van handige vrouwen-xxx-Sil.

Esther zei

Prachtig wat zal jullie winter gezellig worden, Fijne avond Groetjes Esther.

Passione Helena zei

Wat heb je dat slim opgelost Miranda! Knap van je, wat een verschil! Gelukkig is de schouw weer gerepareerd en bijna klaar om er van te genieten...aftellen maar.

Succes hoor met de laatste loodjes!

Fijn weekend!
Liefs Helena

Home and Lifestyle zei

Wat mooi Miranda!! En de warmte die je schouw gaat geven kun je in de komende maanden wel gebruiken!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

puur wit zei

hoi ik vindt die kleur juist mooi
staat toch prachtig zo
en als alles af is dan is het toch super
we zullen het zien
gr sandra

Miranda zei

Dat beloofd wat voor de rest van de kamer; je schouw ziet er prachtig uit! Succes met het verder klussen; het is toch geen weer om buiten te zijn ;)

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

tachterhuisje zei

oooooh Miranda wat is die mooi geworden zeg!
Ik kan geloven dat je niets anders doe als schilderen en het is ook best tijdrovend he.
Ik hoop dat het af is met je verjaardag maar dat zal je wel voor zorgen ;-))

Lieve groetjes
Carine

little sweet things zei

Je schouw is echt prachtig geworden Miranda!
Dat wordt nog even flink doorpoten als je nog maar een maand de tijd heb om alles af te maken.
Groetjes, Sas

"Création" zei

Hij is SUPER geworden Miranda, wat een slim idee van je en ook best wel spannend of het wel geslaagd zal zijn. Maar geslaagd is het zeker, PRACHTIG geworden!!!

Succes met het verder klussen,

Lieve groet, Josephine

Het Hoogerhuys zei

Wat een prachtige schouw Miranda en hoe sfeervol wordt het bij jou.
Ik heb een hoop gemist zie ik wel.
Laatste wat ik bij jou gezien heb was je prachtige badkamer!!
Fijne zondag. groetjes Sandra

rommy moosie68 zei

hoi wat een mooie schouw heb je daar kan je maar trots op zijn groetjes rommy ben benieuwt hoe het is als het af is liefs rommy

Met Brocant Label zei

Hoi Miranda, wat leuk ik heb precies dezelfde schouw in de woonkamer met ook een houtkacheltje ervoor. Ik heb hem nu al 9 jaar en hij verveelt nooit. Ik zal er ook eens een post over maken dan zie je hem nog wel voorbij komen. Veel schilderplezier het wordt vast heel mooi en ach het weer is er toch naar om binnen te klussen.

Lieve groet,
Yvonne

(B)engeltje zei

De schouw is prachtig aan het worden....ben reuze benieuwd naar het eindresultaat....
groetjes Bianca

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er prachtig uit zeg en dat kacheltje ervoor prachtig wat zullen jullie lekker genieten .... fijne week lieve groet rosita

Brocanterie Derdijk zei

Ik zag je profiel tussen mijn volgers staan en ik dacht ik ga ook gelijk hier even een kijkje nemen. Prachtig hoor en wat knap dat jullie de verbouwing van het huis en het aanleggen van de tuin helemaal zelf doen!

De schouw is ook heel erg mooi en inderdaad het witte waasje over de bloemen maakt een wereld van verschil. Dat zo'n klein detail zo kan uitmaken he.

Veel succes nog en tot een volgende keer,

Hartelijke groetjes,
Esther

Elly zei

Wat een mooie schouw Miranda !!!!!!!Echt een plaatje,,,en precies wat ik ook heel...ja heel mooi vind.
Lieve groet Elly.

Maia zei

Schitterend die schouw Miranda!
Wat hebben jullie hard gewerkt dat gaat zeker lukken voor de verjaardag!
Succes met de verdere werkzaamheden ben benieuwd naar het eindresultaat.
Fijne avond,
Groetjes maia

Tilly zei

Wat een schitterende schouw, een heel sfeervol hoekje in de kamer. Mooi de kleur die je hem hebt gegeven, ben benieuwd naar het eind resultaat.
Lieve groetjes Tilly.

Sjonke's Kronkels zei

Geweldig dat jij dat allemaal zelf kunt repareren en restaureren. Petje af hoor. De schouw is schitterend en het kacheltje ook!!
Groetjes,
Marion
ps Bedankt je lieve reactie op mijn blog en voor het delen van jouw ervaring....

Rozmeen zei

Lieve Miranda, Eerts lukte het mij niet om op deze post een reactie te plaatsen..vond en vind het zo een schitterende schouw. Super dat je hem zelf kan opknappen.. het is een beauty!

Liefs,
Rozmeen

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

Ohhh Miranda this is DIVINE!!!!!!! I have no words to tell you just how much I love your fireplace and stove and tiles...!!! I can't wait to see the finished room it will be heavenly I am certain of that! Hugs from an old farmhouse in England - Glenda xxxxxxxxxxxxx P.S. Thank you so, so much from the bottom of my heart for your kind compliments, they mean the world to me.

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

Dear Miranda I do hope you don't mind that I have now added one of your gorgeous fireplace photographs to my Grey post? I have of course put a link through to your blog so people can see more for themselves. It really is the most beautiful fireplace I have seen! Hugs - Glenda xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Le Style zei

Oh, zo mooi!
Knap gedaaan, mooie kleur, heel sfeervol.
Ben zo benieuwd naar het eindresultaat van de woonkamer.
Veel succes verder.....

Lieve groet

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

Oh Miranda thank you so much for your lovely message, your fireplace is fabulous! Thank you so much for asking about my home, I have a few photographs in this post: http://thepapermulberry.blogspot.com/2011/07/500-year-old-farmhouse-full-of-french.html I do plan to add more when we finish renovating each room! As it is so old it is taking quite some time!

Please do feel free to remove this message if you would rather not have a link straight to my blog post, I will completely understand!

Hugs and warmest of wishes from an old farmhouse in England - Glenda xxx