15 oktober 2011

SNEAK PREVIEW BEDROOM



DIT IS GARFIELD!

DIT IS ONZE CAT.
HIJ IS GEK OP ONZE SLAAPKAMER EN LIGT GRAAG OP ONS BED.





HET GAAT HEEL GOED IN DE WOONKAMER.
 DE PLINTEN LANGS DE VLOER MOETEN NOG GESCHILDERD WORDEN EN GEPLAATST. 

O JA,  
DE VLOER MOET OOK NOG GELEGD WORDEN IN DE WOONKAMER.
DAN ZIJN WIJ KLAAR!
KAN IK GAAN BEGINNEN MET INRICHTEN VAN DE WOONKAMER.

MAAR DAT KAN PAS GEDAAN WORDEN ALS DE HAL NAAR DE VOORDEUR EN DE TRAP NA BOVEN OOK GESCHILDERD IS.

 IK GEEF JULLIE WEL ALVAST EEN KIJKJE IN DE SLAAPKAMER.
NOU JA, EEN KIJKJE !
MEER EEN GLIM VAN HET BUIK KASTJE, WAT EEN ANDERE KLEUR HEEFT GEKREGEN.

HET KASTJE IS VERPLAATST VAN BENEDEN NAAR BOVEN, NAAR ONZE SLAAPKAMER .
ZOALS JULLIE ZIEN MOET OOK OP DE SLAAPKAMER DE PLINTEN NOG GEPLAATST WORDEN EN HET KASTJE MOET OOK NOG EEN LIKJE VERF EXTRA .

O JA,

DE KLEUR VAN HET BUIK KASTJE IS HET ZELFDE ALS DE SCHOUW DIE IK IN  MIJN VORIGE POST LIET ZIEN.







ZOALS JULLIE ZIEN MOET IK NOG VEEL DOEN!
 DUS GA IK GAUW WEER VERDER MET SCHILDEREN.

LIEVE GROET ALLEMAAL,

MIRANDA

24 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

ik vind je kastje zo mooi geworden Miranda! wij hebben hier ook nog zo eentje op zolder staan van mijn moeder, mijn dochter wil die graag, maar zoals jij hem geschilderd hebt vind ik echt supermooi, zal het mijn dochter eens laten zien!
veel succes met schilderen!

lieve groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi kastje Miranda!! En fijn dat de vaart er in zit...het gaat de goede kant op :-)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Yn'e Steeg zei

Het ziet er al ontzettend gezellig uit hoor!
Geniet eerst maar even van dit mooie zonnig weekend.

Jantsje

Eefies day zei

Heel veel succes, het wordt vast heel mooi, de glimp alleen is al zo mooi.
Wat een werk he, maar daarna ga je heerlijk genieten!!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Bizzy @ home zei

Prachtig is het kastje geworden. Ook de schouw in de vorige post is geweldig mooi! Succes met klussen verder en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Lieve groet, Renny

Goud en Zilver zei

Je kastje ziet er prachtig uit.
Veel succes met de rest.

Groeten Herma

Inka en André. zei

Och,wat een heerlijke kanjer en je buikkastje,super,hoor,zie dat je ook pauwenveren hebt staan,wij ook een vaas vol op onze schouw,mooi decoratief,......succes met de rest van de verbouwing,...fijn weekend,...xxx

Esther zei

Wat een prachtig kastje, su66 met klussen, groetjes Esther.

Mayflower zei

Wat is je buikkastje mooi geworden Miranda en ook stijlvol gedecoreerd.
Wat fijn dat de kamer bijna klaar is, heerlijk nog voor de feestdagen.
Wat een lieverd jullie Garfield, hij zit mooi te poseren hihi.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Het Hoogerhuys zei

Je hebt nog wel wat te doen Miranda, je zei in een van je vorige posten dat het af moest zijn voor de verjaardag van je zoon? Ga je dat nog halen?
Ik vind je kastje mooi geworden, mooi zoals de greepjes uitkomen.
Fijn weekend, groetjes Sandra

Met Brocant Label zei

Zo blijft de mens maar klussen maar met zulke mooie resultaten is dat geen straf. Wat een leuke foto met jullie kat erop.

Lieve groet,
Yvonne

Michelle zei

Een mooi kastje! succes met de verdere werken!

fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

It's me zei

Wat mooi je kastje....fijn weekend...liefs van mij...xxx...

Hannekie zei

heel mooi zeg..geweldige kleur..leuk zo met garfield erbij..wat zijn ze lekker nieuwschierig he
liefs hannie

Madelief zei

Hoi Miranda,

Het buikkastje is prachtig geworden. Dat voorspelt veel goeds voor de rest van jullie huis. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Succes met alles!

Lieve groet & fijn weekend,

Madelief x

little sweet things zei

Wauw Miranda! je kan zeggen dat er nog veel moet gebeuren maar je kan ook echt wel zeggen dat er heeeeel errug veel gedaan is.
Mijn petje af hoor, wat een werk hebben jullie al verzet.
Heerlijk idee dat je nu bijna met het inrichten kan beginnen, kan me zo voorstellen dat je daar al heel erg lang naar uitkijkt.
Lieve groetjes, Sas

Kind An Huys zei

Wat een schatje die Garfield... Succes met je verfklussen..wel een hoop werk..maar het knapt er wel weer erg van op he!
Liefs, Anne.

lia zei

Die laatste foto vind ik zoo mooi.......
Kastje en garfield en alles wat er bij staat.

Fijn weekend, lia

"Création" zei

Wat is het buikkastje prachtig geworden Miranda, het is altijd zo mooi als de kleuren hier en daar weer terug komen. Het is nog even doorzetten met klussen maar dan kan het leuke werk beginnen.

En wat een lieverd jullie rode rakkertje.

Liefs Josephine

Miranda zei

Wat een prachtig buikkastje; ik blijf deze kleur heel mooi vinden!

Succes met het klussen en een fijne dag. Lieve groet, Miranda

Tilly zei

Wat een prachtig buikkastje is het geworden. Zo te lezen ben je nog wel even aan het klussen, leuk om als alles klaar is weer opnieuw in te richten. Veel succes.
Lieve groetjes Tilly

Martine zei

wat ziet het kastje er mooi uit in deze kleur. Ik ben benieuwd naar de rest.
groetjes en een fijne week,
Martine

Loesje zei

Hoi hoi,

Wat een lieve cat heb je...en het kastje is een PLAATJE!!

Nog veel te verven dus? succes daarmee,

lieve groetjes

Le Style zei

Zo lief jou GARFIELD.
Heerlijk het opknappen en dan resultaat zien.
Zo mooi.....

Lieve groet