23 oktober 2011

PEREN ROVER?

IK HEB EEN PEREN DIEF!

IK HEB GELEZEN DAT WESPEN EN VLIEGEN OOK AAN PEREN SNOEPEN.

MAAR ZO EEN GROTE  HAPPEN UIT MIJN PEREN.

DAT KAN NIET!

MAAR WIE IS HET DAN?


OPEENS  ZAG IK VANUIT MIJN WOONKAMER RAAM DAT HET ONZE KIPPEN HET WAREN.

HEERLIJK SNOEPEN VAN RIJPEN PEREN.

IK WIST NIET DAT ZE ZO HOOG KONDEN SPRINGEN/ FLADDEREN.

DEZE BOMEN STAAN NOG GEEN EENS EEN JAAR IN HET KIPPEN WEITJE..




VERDRAAID, IK BEN ONTDEKT!


MAAKT NIET UIT, DAT ZE HET WEET!

 IK GA TOCH NOG EVEN GAUW VERDER MET SNOEPEN.

WANT STRAKS GAAT ZE DE PEREN PLUKKEN EN HEB IK NIETS MEER TE PIKKEN.


DE ANDEREN KIPPEN EN HANEN WACHTEN TOT ER WAT NAAR BENEDEN VALT.



MIRANDA STIKT VAN DE PEREN.

 DUS ZE KAN WEL WAT MISSEN.

TOCH!!





DIT IS ONZE HAND MOES APPEL!
DE GOUD REINETTEN




FIJNE WEEK EN LIEVE GROET,

MIRANDA



25 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

NEE ...??? eten kippen peren ?? johhh... en die gaan zo hoog in de boom, ik vind de foto,s helemaal geweldig.
Wat een superleuke post is dit en wat heerlijk zoveel lekker fruit in eigen tuin,jaa voor zolang het er hangt dan hé want zo te zien gaat het snel met je peertjes ,hahaha..leuk !!!

Groetjes
Dicky Marie.

Met Brocant Label zei

Haha ik moet daar wel om lachen, erg leuk en geef ze eens ongelijk. Wij waren ook een keer een kip kwijt zat dus al de hele dag in de kersenboom. Maar wat een mooie plaatjes allemaal.

Lieve groet,
Yvonne

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahaha wat een prachtig gezicht een kip in een perenboom wie had dat gedacht ....ach die ene peer brengt wel een mooi plaatje op .... fijne week lieve groet rosita

Madelief zei

Hoi Miranda,

Ik heb ontzettend moeten lachen om je verhaal & foto's. Wat een bijdehante kippen heb jij :-)!!!

Een gezellige nieuwe week!

Madelief

Claudia zei

Je tovert een glimlach op mijn gezicht.

Saskia zei

Wat een leuke foto, de kip in de boom. Echt nog nooit gezien. Hoe komt hij er toe omdat te doen. ik geef hem geen ongelijk, heerlijk toch zo'n peertje
Groetjes Saskia

Hannekie zei

ooo hahaha wat gaaf zeg van die kip,,die is wel heel stoer hoo..geweldig
liefs hannie

Elly zei

Ohhhh...Miranda wat een kostelijk om die kip in een perenboom te zien snoepen !!!
Dit heb ik nog nooit eerder gezien...werkelijk hilarisch.
Het zijn wel bijdehandjes die kippen van jou.
Je peren zien er trouwens wel heel mooi uit...die van mij waren helemaal niets...aleen maar bruine vlekken.
Fijne avond en een lieve groet...Elly.

"Création" zei

Hahahahahaha Miranda, wat een giller zeg, dit verwacht jen toch totaal niet. Hihihi je eigen kippetjes de deugnieten, maar geef ze eens ongelijk zo'n heerlijk sappig peertje.

Wat hebben hebben jullie trouwens een heerlijke fruitoogst, echt genieten.

Liefs Josephine

Home and Lifestyle zei

Wat een komisch gezicht!! Ik wist ook niet dat kippen zo de hoogte in konden, maar blijkbaar worden ze bijzonder lenig van heerlijke peren :-)!

Lieve groet, Ingrid

Kind An Huys zei

Wat grappig...voor jou misschien wat minder leuk...maar het levert wel mooie en grappige plaatjes op!! En smaken de eieren nu ook naar peer?
Leuk hoor je eigen appel/peren oogst!
Liefs, Anne.

Esther zei

Dat is inderdaad een raar gezicht, leuke foto's fijne week groetjes Esther.

Janny zei

Echt grappig! Ze zijn wel slim hoor! Mijn kippetjes pikken de druifjes van de struiken en ons hondje doet het na!

Groetjes Janny

Sjoukje zei

Jeetje, dat bedenk je toch niet dat de kippen aan de peren zitten~! Wel grappig hoor en dat je er ook nog op heterdaad hebt weten te betrappen. Ik zou zeggen maar gauw plukken en er zelf van genieten want je hebt wel een prachtige oogst hoor~!
Fijne week, groetjes Sjoukje

Maaike zei

Hahaha wat schattig, die kipjes.
Mooie foto's!

Manuela zei

hahahahahahahahaha.....ik zat in eerste instantie nog aan een kind te denken die aan een peertje had gesnoept maar die kip vind ik eigenlijk wel geweldig!!!!!!!
laat het straks even aan mijn meiden zien!!
fijne dag!
groetjes manuela

madeliefste zei

Wat een geniale kippen!!!!
Wordt dan toch snel actie ondernemen om de nog rijpe peren op tijd uit je boom te krijgen!
Ben overigens wel jaloers op je resultaat! Zou heeeeeeeel graag ook mijn eigen groente en fruit telen, maar heb er vooralsnog te weinig plek voor.
t Blijft nog even bij dromen!
Geniet van het mooie weer, je kippen en die heerlijke peren!
Madeliefste

flowersandhome zei

Wat een slimme kip heb je daar! Hahaha! Vlug die peren plukken zou ik zeggen, ze zien er heerlijk uit!
Groetjes,
Marian

Zilly zei

Nooit geweten dat die kipjes dit konden-boefjes.
En wat een mooie sfeerfoto's-prachtig. geniet van een mooie week. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

Thuis bij Tjits zei

een kip!! jeetje dat had ik ook zeker niet gedacht!
heerlijk trouwens zo'n mooie oogst uit eigen tuin!

fijne week,
lieve groetjes van Tjits

Sylvia zei

Leuke post over je kippen, Miranda, je kan het ze niet kwalijk nemen want de peren zien
er heerlijk uit !
Wij hebben momenteel twee oude kippen, ze slapen al jaren in een boom, ook in de winter, we kunnen er niet aan om ze eruit te halen en er zijn twee kippenhokken :-)
Fijne avond,
Sylvia

Miranda zei

Wat een grappig gezicht, ik wist ook niet dat kippen nog zo hoog in de boom konden komen! Je hebt er wel prachtige foto's van gemaakt.

Lieve groet, Miranda

Makkie zei

Nou....Miranda..... heb je niet toch stiekem zelf aan die peren gehangen? Het lijken ook wel mensentanden eigenlijk. En die ene tak ziet er ook wel wat erg doorgezakt uit. (haha ik zie je al zitten).
In ieder geval erg leuke plaatjes!
Hartelijks

Catharina Maria zei

Of jij het echt leuk vindt of niet , ik in ieder geval wel , haha
Super dat je de dief zo hebt kunnen fotograveren .
groet ♥RINI♥

Home is where the heart is zei

hihihi eieren met een peersmaakje :))) Geweldige foto's
Fijn weekend