03 september 2011

VERDRIET






 DE KAT VAN MIJN DOCHTERTJE TOETIE ( mijn dochter is 7 jaar) IS VAN MORGEN GEVONDEN BIJ ONS VOOR OP DE HOEK VAN DE WEG.
AANGEREDEN DOOR EEN VRACHTWAGEN/ AUTO.
HAAR KAT HEET DIKKIE DIK!






HET WAS HAAR LIEVELINGS KAT DIE IN ONS HUIS IS GEBOREN.
ZE DEED ALLES MET DAT MALLE BEEST.
TOEN ZE 4 WAS STOPTE ZE DE KAT OVERAL IN.
ZOALS IN DE POPPENWAGEN EN DEKTE DE KAT TOE.
DAT GEKKE BEEST BLEEF DAN NOG LIGGEN OOK IN DE POPPENWAGEN.

ZE VERTELDE ALLES TEGEN HAAR KAT.
MAAR DAT IS OVER NA VANDAAG.

WIJ KWAMEN THUIS EN DE DIEREN AMBULANCE STOND OP DE HOEK VAN DE WEG!
DAT VOND IK VREEMD EN LIEP NAAR DE AMBULANCE TOE.
DAAR AANGEKOMEN ZAG IK ONZE KAT IN DE DIEREN AMBULANCE LIGGEN.
IK WAS GELIJK IN DIEPEN TRANEN.

IK HEB NA OVERLEG MET DEZE LIEVE MENSEN VAN DE DIEREN AMBULANCE ONZE KAT MEEGENOMEN NAAR HUIS.
TOEN MOEST IK DIT AAN MIJN KINDEREN VERTELLEN DIE AL STONDEN TE WACHTEN BIJ DE POORT.

DIT VIEL ME HEEL ZWAAR.
VOORAL AAN MIJN DOCHTER TOETIE.
2 WEKEN TERUG IS OOK AL HAAR HAMSTER DOOR DE TRALIES VAN HET HAMER HOK HEEN GETROKKEN DOOR ONZE ANDERE KAT GARFIELD EN DIE HEEFT HAAR HAMSTER EVEN GEBRUIKT ALS OCHTEND ONTBIJT.
DIT WAS EEN KLAP VOOR HAAR 2 DIEREN DIE ZIJ LIEF HEEFT.
KWIJT!





( VORIG JAAR ROND DEZE ZELFDE TIJD IS DE MOEDER POES OOK AL AANGEREDEN / OVERLEDEN EN OOK IS ER EEN HAMSTER VAN MIJN OUDSTE ZOON OVERLEDEN( OUDERDOM ) IN DE ZOMER VAKANTIE.)

WE HEBBEN DE KAT BEGRAVEN EN ZIJ HEEFT DE DOOS MOOI VERSIERT MET STICKERS EN LIEVE WOORDJES OVER HAAR LIEVELING GEZEGD ALS AFSCHEIDS WOORD.





RUST ZACHT LIEVE DIKKIE DIK!
WE MISSEN JE!


LIEVE GROET,
MIRANDA

47 opmerkingen:

Lynda zei

aaaaaaaaaaaaaaaaach gosssssss.......wat vreselijk!!!!!!:(.....wat een leed, je moet er niet aan denken zeg!! Het hoort er allemaal bij, dat weet ik wel maar dit soort dingen hakken er altijd ZO in...en je wil het je kinderen eigenlijk besparen maar dat kan helaas niet....arme meid!!! Arme Dikkie Dik.....sterkte!!!

Groetjes
Lynda

marga zei

Jeetje........sterkte!

Just Who I Am zei

Ach jeetje wat verdrietig voor je dochtertje en voor jullie ook .Zo triest om een dier te verliezen.Ik wens jullie sterkte
Groetjes Elisabeth

"Création" zei

Och Miranda, wat vreselijk verdrietig allemaal. Ach gossie toch,je lieve dochter wat zal ze geschokt zijn dat kleine meiske, haar trouwe Dikkie Dik, en dan ook al haar hamstertje deze zomer. Lief dat ze een mooie doos heeft versierd om Dikke Dik in te begraven.

Wens jullie sterkte met dit verdriet, en vooral je kleine meiske.

Liefs Josephine

Home and Lifestyle zei

Wat een verdrietig verhaal! Heel veel sterkte!

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Ach meis wat erg voor jullie en wat zal dit moeilijk zijn voor je dochter. Ik wens jou heel veel sterkte en kracht om je dochter te helpen om dit verlies te verwerken.

Liefs
Tanja

Bonjade zei

Oh wat veel verdriet in één keer.....
Die lieve Dikkie Dik......geef je dochter maar een dikke knuf van me...de schat.
Dikkie Dik voor altijd in jullie hart.
Sterkte en liefs

Rianne zei

Wat vreselijk, sterkte!

Esther zei

Wat een verhaal en wat een verdriet, sterkte allemaal. Groetjes Esther.

Elsina zei

Oh wat vind ik dat nu verdrietig. Ik heb het een aantal keren meegemaakt, een dode poes en op dit moment mis ik er twee en geen idee waar ze zijn of wat er is gebeurd. Er is een website "the rainbowbridge", misschien kan die jullie wat troost brengen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Groetjes, elsina

Zilly zei

Dat was even slikken bij je bericht-zielig en triest-voel met jullie mee-hoop dat er nog een dier komt met wie ze zo´n contact krijgt-dikke knuffel voor haar met hart&ziel van Sil.

lien zei

Oh wat erg! Mijn hart gaat uit naar je dochtertje en jullie allemaal natuurlijk. Kinderen kunnen zich zo aan die beestjes hechten (en niet alleen kinderen natuurlijk). Ik vind het heel erg voor jullie, heel veel sterkte xxx

Wanda zei

Wat een naar einde van de zomervakantie! Heel veel sterkte voor jou, maar vooral voor je dochtertje, gewenst...

Lieve groetjes,
Wanda

rommy moosie68 zei

oohh wat een vreselijk berichtje wij hebben in feb dit jaar meegemaakt is echt vreselijk heel veel sterkte liefs rommy

It's me zei

Wat een naar nieuws...en wat erg voor Toetie...sterkte meis.....liefs van mij...xxx..

De Lorelei Brocante. zei

Ach die arme schat toch wat een verdriet heeft ze nu, ik voel het zo hoor,ik kan er absoluut niet tegen als een huisdier dood gaat en ben er weken kapot van.
Een dikke kus voor jullei allemaal en mischien moet ze maar snel een nieuw klein Dikkiedikje hebben.

groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Och lieve Miranda wat vreselijk voor jullie dat die lieve Dikkie Dik zo onder een auto is gekomen en is overleden. Wat zal dat zwaar zijn geweest dit de kinderen te vertellen.
Het gemis van een huisdier is zo zwaar.
Sterkte en een dikke knuffel.
Lieve groet, Mea

Elly zei

Jeetje....wat is dit naar zeg !!!Het is zo triest om op deze manier een dier te moeten verliezen !! en voor je kleine meid...... wat verdrietig voor haar !!
Mooi dat ze op haar manier toch afscheid heeft genomen. Heel veel sterkte Miranda en een hele lieve groet,
Elly.

Cathy zei

Ah gossie, als echte dierenliefhebber en vooral poezen kan ik zo meevoelen, met jou, maar zeker ook je kinderen. Het blijft altijd gevoelig zoiets.
Heel veel sterkte.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Tjeemie wat erg zeg .... wens jullie veel sterkte lieve groet rosita

Fort lapin zei

Hey Lieve Miranda

Wat een verdrietig berichtje voor jullie , maar in het bijzonder voor je meisje....
Je wilt je kids toch alleen maar leuke dingen mee geven, helaas hoort dit er ook bij..

Geef d`r maar een dikke knuffel van mij!
Liefs Peet

Madelief zei

Wat naar allemaal.....Veel sterkte!

Lieve groet,

Madelief

wonen met brocante zei

Wat erg! Dat moet verschrikkelijk zijn om je kat op deze manier te zien/vinden. En voor je dochtertje die in zo'n korte tijd 2 huisdieren verliest. Ik wens jullie veel sterkte! Groetjes Peggy

Claudia zei

Heel veel sterkte voor je kleine meis!

Thamar, zei

hoi hoi

nou zeg wat een bericht ik schrik er van. Ja ik ben ook een echte dierenliefhebber en als ik dit lees gaan mijn nekharen omhoog staan.De arme schat zoveel pech. Geef haar een lekkere knuffel.

gr Thamar

Kom Achterom zei

ooh wat erg!! Dit is verschrikkelijk voor je kleine meid!
Wat erg dat dit 2 keer is gebeurd. Woon je aan zo'n drukke weg??
Ik wens je sterkte hoor met je kinderen!
lieve groetjes
Yolanda

Roelina zei

Wat zielig, heel veel sterkte toegewenst~!

Roelina

Maia zei

Goh wat hebben jullie een pech met de huisdieren!
Zielig voor je kinderen ook die maken veel mee zo!
Goed dat jullie op je eigen manier afscheid hebben kunnen nemen.
Wens jullie veel sterkte met dit gemis!
Knuffel voor je dochter!
Lieve groetjes Maia

Stina zei

ach wat een verdriet,sterkte ermee hoor.

liefs stina

Huize Kip Kakel zei

Verdriet wil je je kinderen besparen..helaas dat gaat niet..
Hoe je ermee omgaat maakt veel uit, goed dat jullie zo afscheid hebben genomen als gezin van jullie Dikkie Dik!
Veel sterkte..
Groetjes Hannie

Le style zei

zoveel sterkte!!!!!

Lieve groet

Yvonne's Brocante zei

Wat erg...heel veel sterkte....

Tilly zei

Och wat een verdriet. Verschrikkelijk om zo je geliefde huisdier te moeten verliezen. Heel veel sterkte toegewenst.
Lieve groet Tilly.

Met Brocant Label zei

Oh Miranda wat vind ik dit erg voor jullie. Je hebt je diertjes zo lief en dan gebeurt er zoiets waar je niks aan kon doen. Maar voor een kind zo zielig. Veel sterkte...
Lieve groet,
Yvonne

Servies en Brocante zei

Ik weet hoe je je voelt..3 weekjes terug is ons kleine meisje van 1 dood gereden..het was zo'n lief poesje..zo aanhankelijk..heel veel sterkte met je verdriet en dat van de kids

almay`s home zei

Wat een verdrietig bericht Miranda! Heel veel sterkte! Lieve groet
Alma

Granny's Place zei

Wat ontzettend tragisch!! ik wens jullie veel sterkte heb zelf 3 katten en moet er niet aan denken.
Groetjes Madelon

Loesje zei

Hoi Miranda,

Dank je wel voor de complimentjes. Ik heb gelijk even zin om hier te kijken...en val dus meteen in jullie verdrietige nieuws. Heel akelig. Het doet me denken aan de tijd dat onze kids klein waren en we hetzelfde meemaakte....het hoort zo bij het leven...maar het is zo akelig.

Verder zie ik een heel leuk blog om zeker eens op te snuffelen, dus ga ik je volgen.

lieve groetjes en sterkte met het gemis.

Rozmeen zei

Lieve Mirnada,

Ik loop zo achter in de berichten. wat zielig en sneu.. Ik wens jullie veel sterkte.

Liefs en een dikke knuf,
Rozmeen

♥Ingrid♥ zei

hopelijk krijgt het vlug een plaatsje!sterkte....

Antonia zei

Wat een verdrietig nieuws Miranda, een dikke knuffel voor jullie allemaal! Lieve groetjes, Anja

Sjoukje zei

Wat verdrietig voor je dochtertje, en jullie allemaal. Vooral wannneer je zo aan het beestje gehecht bent. Je hebt nog prachtige foto's van hem, een mooie herinnering...
Groetjes Sjoukje

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Miranda
Ja, wat een verdrietig bericht,
mischien is Pet Save iets voor jullie,
het is duur in aanschaf maar het werkt wel
heel goed, mij gaat het niet meer overkomen
wij wonen ook in de polder, rustig maar gevaarlijk ivm verkeer, ze denken O, hier is toch niemand racen maar,
http://www.petsafe.nl/
Het werkt heel goed, en het bespaart je veel verdriet, de kat moet wel al een beetje volwassen zijn ivm met het zendertje
om het nekje,
Het is echt een aanrader voor kattenliefhebbers
het word veel gebruikt voor honden ze kunnen
dan niet van het erf af
je hebt veel ruimte 4000m het zou heel goed kunnen, en je dieren zijn veilig.
Heb je nog vragen mail maar hoor,
fijne dag nog
vriendelijke groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

oma leentje zei

O wat vreselijk wat ik nu lees wat een verdriet Ik wens jullie sterkte vooral de kleine meid.

Fluitenkruid zei

Hoi Miranda, ik lees nu pas je verdrietige berichtje over Dikkie Dik, ik hoop dat het inmiddels wat beter met je dochtertje gaat.
Lieve groetjes Jannet

Desirée-ScrapDees zei

och wat zielig zeg, wat zal ze een vedriet hebben, hoop dat ze het inmiddels al een beetje een plekje heeft gegeven.

Catharina Maria zei

Wat een verdrietige post is dit .
Hoop dat er voor haar weer wat leuks in de toekomst mag komen en dat er voor dit verdriet een plaatsje in haar hartje kan komen .
Veel liefs ♥RINI♥