01 juni 2011

BLOEMENTJE OP WOENSDAG





(klik op de foto's en ze worden groter)



HIER IS MIJN BLOEMETJE OP WOENSDAG!!






HET DIENBLAD HEB IK WIT GESCHILDERD.
HET WAS ZWART.
HET BEELD OOIT GEKOCHT VOOR EEN €1,00.
HEB IK OOK WIT GEVERFD.
DIE HELE MOOIE TERE GAASJES HEB IK GEKOCHT BIJ PEET.
ZE ZIJN ERG MOOI EN OUD.
DE PIOEN ROZEN KOMEN UIT MIJN EIGEN TUIN EN DE WITTE ROZEN OOK.
DE ROZEN KOMEN UIT MIJN KLIMROOS.
SNEEUWWITJE ( IJSBERG)
ZE RUIKEN HEERLIJK ALS IK ER LANGS LOOP.


IK WIL JULLIE OOK NOG EVEN BEDANKEN VOOR DE LIEVE REACTIES OP DE VERJAARDAG VAN MIJN MOEDER.


FIJNE WEEK EN LIEVE GROET,

MIRANDA


22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Pioenrozen zijn zo mooi, ik heb net ook weer een bos pioenen gehaald!

Ik wens je fijne dagen! Lieve groet, Ingrid

De Lorelei Brocante. zei

Wat prachitge foto,s !! mooi hé Pioenrozen ik heb er net een paar uit de tuin gehaald en in een oude Regout Kan gezet.
Nu staan er helaas nog maar drie in de tuin......
Maar het is nog de plant van mijn overleden vader die hebben wij in onze tuin gezet en ik moet er toch elk jaar een stuk of vier even naar binnen halen,een klein stukje van mijn vader naast mij op het tafeltje...

Groetjes
Dicky Marie.

Madelief zei

Hoi Miranda,

Succes met al het werk in huis! Je bloemenkaarten zijn erg mooi. Tot nu toe heb ik nog geen kaarten van mijn foto's laten maken, maar als ik jouw kaarten zo zie denk ik dat ik er toch maar eens een aantal ga bestellen.

Lieve groet,

Madelief

Eefies day zei

Wat staan je bloemen er mooi op, prachtig zijn ze.
Niet erg hoor als je druk bent, moet je eerst de dingen doen die nodig zijn de rest komt vanzelf.

Groetjes,Eefie

Michelle zei

Prachtige foto's! mooi, mooi, mooi!!

succes met het klussen in huis!

Lieve groetjes Michelle

Rozmeen zei

Ja ze zijn prachtig! Ik heb net ook weer twee bosjes gehaald...nog even genieten zolang het kan :-)

Liefs,
Rozmeen

Het stokpaardje zei

Mooie collage. Pioenrozen ze vervelen nooit zo mooi.
Groetjes Iris

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto's. We kunnen geen genoeg krijgen van de pioenen. Maar zo lang ze er zijn moeten we er maar optimaal van genieten. Groetjes Peggy

flowersandhome zei

Wat heerlijk om zo uit eigen tuin van die prachtboeketten te kunnen samenstellen!
Prachtige!
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat een leuke blommen post......fijne avond liefs Ria...xxx..

Stina zei

stond te twijfelen of ik een bosje mee zou nemen.maar niet gedaan, heb nog bloemetjes op de vaas staan.

bloggen komt wel weer joh, neem de tijd voor de dingen die echt nodig zijn.

gr Stina

Mayflower zei

Mooie bloemenpost Miranda en wat is dat prachtig dat oude tere glaswerk.
Ik wens je fijne dagen en hoop dat je ondanks alle drukte ook nog een beetje kan genieten van het mooie weer.
Lieve groet, Mea

Antonia zei

Echt een prachtig boeket uit je tuin Miranda, supermooie (pioen)rozen! Groetjes Anja

Rozet zei

Wat een mooie foto's weer, leuk gedaan die collages! Veel succes met klussen, geeft niets als je even minder tijd hebt om te bloggen hoor, er zijn nu zoveel andere dingen, o.a. de tuin.

Fijne dagen!
Groetjes, Jolanda (Rozet)

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Die pioenen blijven mooi, echt....en wat ben je lekker creatief bezig geweest, zo leuk!

Veel groetjes, Veronique

marja zei

Pioenrozen zijn zo mooi en ik hou er ook zo van!!!!
fijne dagen hoor miranda!

lieve gr. marja

Tanja zei

Bedankt voor je reactie bij mij. Geniet van het mooie weer maar ja dat doe jij toch wel altijd.
Succes met klussen en pas goed op jezelf, en het reageren dat komt vanzelf wel weer.

Liefs
Tanja

Elly zei

Pioenrozen ze zijn zo mooi!!!!Ik heb er ook een jonge aangeplant, maar ik denk dat ik nog een jaartje moet wachten voor ik ze uit mijn eigen tuin kan plukken!!!Miranda... je foto's ..ik heb er van genoten!!
Een lieve groet van Elly.

Miranda zei

Pioenen blijven prachtige bloemen. Succes met alle huisklussen en het bloggen komt vanzelf wel weer.

Groeten,
Miranda

colet zei

Hoi Miranda

Jij hebt ook een leuke blog zeg.Ik heb het zelf ook druk. Spullen maken voor de volgende fair.Maar af en toe zal je mij zien verschijnen.

Groetjes colet

colet zei

Hoi miranda

Ik kom niet uit schagen maar ik woon in Anna paulowna.Het zit wel in de buurt.Kom jij ook uit de buurt?

Groetjes colet

Anoniem zei

Mooi he die pioenen, jammer dat ze er maar kort zijn !
Super foto`s !!

Liefs Peet