18 juni 2011

GLUREN IN MIJN NIEUWE BADKAMER






KLIK OP DE FOTO'S OM ZE TE VERGROTEN /  CLICK ON THE PICTURE TO ENLARGE

GLUUR MAAR DOOR HET RAAM VAN MIJN BADKAMERDEUR.

DE BADKAMER IS EINDELIJK AF!
HET HEEFT EVEN GEDUURD.

KLIK OP DE LINK EN ZIE EEN EERDER BLOGPOST DIE IK HEB GEMAAKT OVER DE START VAN DE BADKAMER.

***
        TAKE A PEEK THROUGH THE WINDOW OF MY BATHROOM DOOR.
       IT'S TAKEN A WHILE BUT THE BATHROOM IS FINALLY OFF!

           CHECK OUT THIS LINK AND SEE THE BEGINNING OF THE BATHROOM.
       IN AN EARLIER BLOG POST THAT I CREATED.
.








HIER IS MIJN MAN RON BEZIG MET HET BEHANGEN VAN MIJN BADKAMER.

IK HOOR JULLIE AL DENKEN!

BEHANG?

JA, BEHANG!

IK GA HIER IN DEZE BADKAMER NIET DOUCHEN.
HET IS ALLEEN BEDOELD OM TE  BADDEREN.
DUS DE WANDEN WORDEN NIET NAT.

***

   MY HUSBAND RON IS BRINGS WALLPAPER TO THE WALL.

     I AM NOT GOING TO TAKE A SHOWER IN THE BATHROOM.

    I'M GOING TO TAKE A BATH ONLY HERE.




OPEN NU MAAR DE BADKAMER DEUR!
WANT DE BADKAMER IS ECHT AF.

***
 YOU CAN NOW OPEN THE DOOR OF THE BATHROOM?
    THE BATHROOM IS FINALLY READY!








IK HEB EEN TAK UIT MIJN BOOMSINGEL GEHAALD EN LATEN DROGEN EN DIE MET EEN HEEL KLEIN BEETJE WITTE VERF BEHANDELD.
ER ZIT NU EEN WITTE WAAS OP DE TAKKEN.

DE TAK AAN DE HOUTEN BALKEN PLAFOND GEHANGEN.
TOEN WAT LEUKE WAXINE GLAASJES OPGEHANGEN AAN DE TAK EN HEEL VEEL HARTEN.
HET GEEFT 'S AVONDS ZO MOOI LICHT ALS HET DONKER IS EN IK ZIT IN BAD.


***

    I HAVE A BRANCH TAKEN FROM THE FOREST.
    I DID  ITTLE WHITE PAINT ON THE BRANCHES FOR A NICE FROZEN EFFECT.

   THAN I HAVE I HAVE WAXINE LIGHT OF GLASS ON THE BRANCHES HUNG.
    ALONG WITH MANY DIFFERENT HEARTS .







GLAZEN HARTEN ZIJN VAN RIVERDAL!

***

   GLASS HEARTS ARE OF RIVERDAL!






IK HEB WAT ROZEN UIT MIJN EIGEN TUIN IN BAD GELEGD VOOR DE FOTO.

***
I
         I HAVE SOME ROSES FROM THE GARDEN PICKED FOR IN BATH.








RENNY ( BIZZY@HOME) ZIE JIJ JE GEURZAKJES!!























HIER DE WC IN DE HOEK VAN DE BADKAMER.
HET IS NET EEN BLOEMPOT.

LAMPJES AAN DE WAND HEB IK ZELF EEN ANDERE KLEUR GEGEVEN.
DE WASTAFEL EN DE WANDEN EN BAD OMBOUW HEEFT MIJN MAN ALLEMAAL ZELF GEMAAKT EN GEFREESD.
MIJN MAN HEEFT VAN EEN KALE ZOLDER ZONDER MUREN EEN BADKAMER GEMAAKT.
IK ZEI DE GEK, HEB ALLES GEVERFD.


***

   HUSBAND HAS THE BATHROOM CREATED FROM SCRATCH.
   ALL THE WOOD WORK  / WALLS IS MADE BY MY HUSBAND.
 I HAVE EVERYTHING PAINTED.











LIEVE GROET,

MIRANDA


49 opmerkingen:

Irma zei

prachtig!!!!!!!wat een luxe:-))
Liefs Irma

Thuis bij Tjits zei

super je badkamer, wat zul je hier vele ontspannen uurtjes in doorbrengen, heerlijk hoor!
wat leuk en knap dat je man dat allemaal zelf gemaakt heeft, zo fijn ook dat je het dan helemaal naar je eigen ontwerp en fantasie kunt doen en je hebt de badkamer ook heel gezellig aangekleed, een genot om naar te kijken:)
geniet er maar lekker van!!

heel fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Het Hoogerhuys zei

Miranda, ik ben diep onder de indruk, wat hebben jullie een werk verzet en wat hebben jullie een eer van jullie werk!!
Ik vind je badkamer prachtig, leuke decoraties, echt heel mooi.
Onze badkamer moet ook nog en ik ga die van jou zeker ter inspiratie onthouden. Ik zeg nog eens WOW.....
Fijn weekend, groetjes Sandra.
Ohja, ik doe graag mee met je give away, die heb ik even gemist, zal nog even naar de post gaan!!

Michelle zei

In één woord "wauwwwwwwwww" prachtig is je badkamer geworden, jullie hebben heel hard gewerkt en ze is megachic!!

fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Zilly zei

Sper mooi-wat knap gemaakt-en wat een sfeer. Ik ze al liggen en kijken naar de mooie glazen harten-het is af! Geniet ervan met volle teugen. Lieve groet en een mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Elly zei

WAUW...... WAT IS DIT EEN MOOIE BADKAMER !!!!!!EEN DROOM VOOR MIJ !PRACHTIG.... OOK HEEL MOOI GESTYLED MIRANDA MIJN COMPLIMENTEN !!!!!ene.... die tak vind ik ook zo'n leuk idee!!!!Ik ga direct mijn tuin in!!!!SNOEIEN!!!!!!!
Een lieve groet Elly.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie badkamer zeg...ik vind het echt een plaatje! Zwart-grijs-wit vind ik sowieso mooie kleuren voor een badkamer, we willen hier de badkamer ooit ook nog een keer aanpakken dus dan is inspiratie altijd welkom!

Dus nu elke avond uitgebreid een rozenbad nemen?

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wow......wat een droombadkamer Miranda. Complimenten aan jullie beiden voor al dat moois wat jullie op een lege zolder hebben gerealiseerd. Prachtige kleurstelling en heel erg mooi aangekleed.
Ohhh.....en een ligbad met Rozen, ik zou er nooit meer uitkomen hihi.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

flowersandhome zei

Goh Miranda! Wat een pracht van een badkamer en alles helemaal zelf gedaan! Proficiat!
Laatst mijmerde ik in een post over hoe hier bij ons nu al jaren nooit lukt om alles 'mooi' te krijgen... Als ik dit dan weer zie, begin ik weer te dromen maar ook een beetje te wanhopen intussen want ik denk dat het hier nooit in orde komt.
Wat een speciaal toilet. Helemaal te gek!
De tak vind ik super gevonden en de glazen hartjes zijn zo mooi!
Zo'n draadmandje met badspulletjes in vind ik ook al zo heerlijk.
En rozen in het bad... Miranda, echt, wat een droombadkamer heb je... denk dat jij elke dag een bad neemt vanaf nu.
Weet je, ik scroll nog eens terug en bekijk alles nog eens opnieuw.

...

Wat een pracht van een badkamer!!!!

Groetjes,
Marian

saskia zei

zooooo wat is het mooi geworden zeg .
ben vooral weg van die glas in lood deur .
en wat een leuk idee die takken met die hartjes dat zal er zeker mooi uit zien .

heel veel badder plezier nog
grtjs saskia

Tanja zei

Zo Miranda, wat een supermooie badkamer heb jij gekregen, ik zie je al zitten samen in bad met Ron tussen de rozeblaadjes. Nee hoor grapje. Ik vind je badkamer verschrikkelijk mooi geworden, wat een sfeertje heb je erin aangebracht, geweldig genieten.

Heel veel badderplezier
Liefs
Tanja

All odd things zei

Wow, wat een prachtige badkamer! Het is prachtig geworden. Dat wordt heerlijk genieten!
groetjes, marielle

Manuela zei

HARTSTIKKE leuk!!!!!
echt leuk geworden....

en nu lekker genieten!!!
fijn weekend
groetjes manuela

puur wit zei

hoi nou die is prachtig geworden
heel gaaf
lekker als alles dan weer nieuw is he
geniet ervan
o ja ik geef me graag op voor je give away leuk
fijn weekend gr sandra

peet zei

Wat is ie mooi geworden...ben sprakeloos..en een tikkie jaloers...

fijn weekend
Liefs Peet

Bizzy @ home zei

Oh, wat zal jij je een prinses gevoeld hebben toen je eindelijk in bad mocht...
Echt prachtig is het geworden! En zoveel te zien. En de geurzakjes, ja ik herken ze hihi.
Geniet van een heerlijk rozenbad!
Lieve groet, Renny

Elly-My Everyday Things zei

Dit is echt prachtig geworden!!! En zo mooi het behang op de muren. Jullie zijn een kei van een klusteam!
Ook erg knusse sfeerhoekjes heb je gemaakt, heerlijk, wat zal dit genieten voor jullie zijn!
Heel fijn weekend (tis echt weer om even lekker languit in bad te gaan!)
Groetjes Elly

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige badkamer hoor ,dank je dat je je aangesloten hebt als volger bij mij .Ga jou ook volgen.....

lieve groet rosita

jolanda zei

Ooohh wat strak allemaal en wat een mooi balken plafond...prachtig. Daar zit ik dan met m'n nu nog poepbruine badkamer :-( Haha, komt goed hoor. Alles op z,n tijd. Geniet ervan.

Fijn weekend en groetjes, Jolanda.

Joan Ottevanger zei

Prachtig is je badkamer geworden heerlijk zo in bad hé.Zie dat je de zelfde wc pot heb als wij klopt wat jij zegt zit er lekker.hihi.Groetjes Joan.

Stina zei

In 1 woord geweldig Miranda, en je hebt maar een handige man, wat fijn is dat he.

liefs en een fijn weekend
Stina

Maia zei

Wow wat een chique kei mooie badkamer hebben jullie gemaakt!
Zo mooi al die schitterende foto's, veel inspirerende hoekjes echt heel mooi!!
Wat een SCHITTERENDE HARTJES TAK BOVEN JE BAD
Zo'n tak had ik met pasen ook geverfd heel leuk om te maken.
Je mag echt heel erg trots zijn op het resultaat en de foto's!
Fijn badderweekend!
Groetjes maia

Jansepans zei

Wat mooi Miranda. Uber chique! Dat zal me dan heerlijk toeven zijn. Fijn weekend! Liefs Janneke

little sweet things zei

Zucht... wat een heerlijke badkamer is het geworden.
Dit is nou wat je noemt "baden in weelde"
Geniet ervan!

Groetjes, Sas

Puur Kate zei

Je badkamer is schitterend geworden.
Geniet van het badderen.
Fijn weekend!
Lieve groet,
Kate

Goud en Zilver zei

Wauw wat een prachtige badkamer is het geworden.
Daar ga je voor je plezier een uurtje in bad liggen.

Groeten Herma

Miranda zei

Wat een prachtige badkamer hebben jullie ervan gemaakt! Mooie spulletjes en wat een sfeertje zal er 's avonds zijn door de mooie tak met lichtjes eraan; dat wordt heerlijk badderen en genieten.

Lieve groet,
Miranda

G-style zei

Miranda, wat een prachtige badkamer !! Is echt super mooi geworden zeg.
Chique uitstraling met dat zwart en wit en heerlijk licht ook door dat mooie grote raam erin .

Ik vind de wc-pot ook erg mooi, ik hou wel van een beetje anders dan anders.....

Geniet heerlijk van dit mooi stukje werk (met complimenten aan je man natuurlijk )

Fijne dag verder, hartelijke groet Gea

ps: ik wil nog wel meedoen aan je give-away ..

Fluitenkruid zei

Wat heerlijk een badkamer om alleen lekker in te badderen. Ik vind het toilet ook heel mooi en wens je veel plezier met badderen!

♥Ingrid♥ zei

Ik geniet hier ook weer even mee Miranda,knap werk gedaan hoor en ik vind de witte lambrisering zo mooi!!fijne zondag...groetjes

Hannekie zei

ooooo wat een plaatje..ik kijk mijn ogen uit..echt geweldig..als ik hier kijk....pfff daar maak ik maar nooit fotos van hoor..25 jaar oude woningbouw badkamer....wat zal je daar heerlijk kunnen ontspannen zeg...
en zo knap dat jullie dat zo samen allemaal doen!!!

ennehh die spreien...ik kan er geen genoeg van krijgen dusss.... ;-) asl je ervan af wilt hahha
liefs hannie

Met brocant label zei

Mirande, wat een prachtige badkamer, hier kom je helemaal tot rust. Lekker genieten van al het moois als je in bad ligt. Ook complimenten voor je man hoor.

Lieve groet,
Yvonne

Colin zei

Wauw, een eigen badderruimte, heerlijk zeg! Groetjes, Colin

Franse Lelie zei

Wat een supermooie badkamer hebben jullie ervan gemaakt! Zijn jullie in te huren:) Het is in ieder geval een mooie inspiratie voor me, hier moet de badkamer ook ooit nog eens gedaan worden, maar eerst studerende kids...
Ik vind het een plaatje en helemaal af tot in de details...wat zul je genieten van je badje! Lieve groet

Het stokpaardje zei

Wat een luxe heel mooi.
Groetjes Iris

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een pracht van een badkamer. Daar is het heerlijk badderen.
Groetjes, Nicole

brigitte zei

Wat heerlijk om zo een bad te nemen.
Ziet er super gezellig uit.
Mooi gedaan hoor.
Groetjes en een fijne week Brigitte

cindy zei

wat een ontzettend mooie en luxe badkamer zeg

echt een plaatje daar mag je super trots op zijn

en genieten he !!

marja zei

wat mooi en wat heb je er een gezellige badkamer van gemaakt miranda!
heel veel badplezier hoor!

lieve gr. marja

Janny zei

Geweldig wat een mooie badkamer, lijkt Hiltonhotel wel! Zo chique!Mooi gedaan!
geniet er maar lekker van!

gr. Janny

Páginas de Rose zei

Achei seu banheiro lindo. que capricho.
Jeová te abençoe e também sua família.
A musica também é linda.
Gostaria de saber o neme dela.
Amei conhecer seu blog.
Beijos
Rose

Ik vond je mooie badkamer. dat de gril.
Heer ook zegene u en uw gezin.
De muziek is ook mooi.
Ik vraag me af wat het Neme.
Ik hield van weten uw blog.
Kisses

Rose

Thamar, zei

hoi hoi

Ik ben JALOEEEEERS wat gaaaaaaf zeg.
Die Ron van jou is ook een handige vent zeg! Net als de mijne, die moet ik altijd delen met anderen ken je dat????
zo staat er bij mijn moeder een nieuwe keuken in haar schuur die nog in ons huis geplaatst moet worden.Dat zou aankomende zomervakantie gebeuren! dus niet.!
De buurman kwam vragen of Henk een schuurtje wilde maken zodat zijn scootmobiel niet meer buiten hoefde te staan. En ja dan kan hij geen nee zeggen. Dus die keuken blijft waarschijnlijk nog even staan waar hij staat.
ach er zijn ergere dingen.

gr Thamar

http://truutske.blogspot.com/ zei

Jeetje zeg....zo'n prachtige badkamer is een groot genot om in te badderen. Wat een luxe en wat mooi afgewerkt allemaal met evenzo mooie accessoires. Echt prachtig!!!

Inka en André. zei

Wauw,heel veel badplezier en jullie prachtige badkamer,leuk om te zien dat jullie ook zwart hebben gebruikt voor de badkamer,wij ook alleen hebben we het plafond ook zwart geschilderd,geeft een hele luxe uitstraling,mooi hoor,fijn weekend.

gek dat ik de post van je niet doorgekregen heb via onze dashbord en bij toeval je post zag staan bij iemand anders op haar blog.

Yvonne zei

Prachtige foto's en een mooie badkamer .
Zelf heb ik het ook zwart wit, maar niet zo mooi als die van jou.

Gr Yvonne

Tilly zei

Prachtig, wat een sfeervolle badkamer. Mooi dat zwarte behang bij het wit en zilver. Wat een leuk idee die tak aan het plafon. Ik denk dat ik het bad niet meer zou uit komen...af en toe wat warm water bijvullen en genieten van alle moois om mij heen.
Lieve groet Tilly.

Anita zei

Jeetje wat een schitterende badkamer!!!!!!!!!!En die wc pot met recht een pot maar wat een leuke zeg.Onze badkamer is ook aan een renovatie toe en als ik dit zie zou ik zo willen beginnen.
Echt mijn complimenten!
Groetjes anita

Monie zei

Wauw , wat een schitterende badkamer Miranda!Zo mooi en wat heb je het leuk gestyled , complimenten hoor.Groetjes van Monie

Makkie zei

Wat een heerlijke relaxruimte! Geweldig!
Hartelijks