03 mei 2011

HÜBSCH & NAIIF NOSTALGIE









HIER NOG EVEN EEN TERUGBLIK OP DE HÜBSCH HOME & DESIGH PARTY AFGELOPEN PAAS WEEKEND BIJ DE ZINKEN VIOOL.

IK HEB WAT FOTO'S GEMAAKT BIJ DE ZINKEN VIOOL.

DE FOTO'S ZIJN GEMAAKT IN DE HÚBSCH SHOWROOM CORNER DIE JAYNE GEMAAKT HEEFT IN HAAR WINKEL.

DE PARTY WAS ERG GESLAAGD EN HET ETEN OOK.

5 MEI GEEFT ZE NOG ZO EE PARTY!!
VAN 19:00 T/M 21:00 UUR .
 GEEF JE EVEN BIJ HAAR OP ALS JE OOK WIL KOMEN!!






DEZE FOTO'S HEB IK GENOMEN IN DE WINKEL VAN DE ZINKENVIOOL!!

DE FOTO'S MAG JE ALLEEN GEBRUIKEN  MET MIJN TOESTEMMING!



IK BEN DAT ZELFDE WEEKEND OOK BIJ PEET OP TWEEDE PAASDAG GEWEEST.
DAAR HEB IK HELE MOOIE SPULLEN GEZIEN EN HET WEER WAS PRACHTIG!
HAAR BROCANTEN HAD ZE OOK HEEL MOOI UITGESTALT EN HET ZAG ER ERG MOOI BIJ HAAR UIT EN GEZELLIG WAS HET OOK.
 MET BLOGMEIDEN DIE IK VOOR HET EERST HEB ONTMOET!

IK HEB OOK MOOIE DINGEN BIJ HAAR GEKOCHT.
MAAR DAT ZIEN JULLIE DE VOLGENDE KEER WEL.
IK MOET ER NOG EEN MOOIE FOTO VAN MAKEN.

ALS PEET WEER EEN OPEN SCHUUR GEEFT DAN MOETEN JULLIE ECHT EVEN BIJ HAAR GAAN KIJKEN.
PEET IS TROUWENS EE VRIENDIN VAN JAYNE.



IK HEB HET HELAAS HEEL DRUK MET MIJN HUIS EN TUIN!!

IK KAN DAAR DOOR NIET OP JULLIE POSTEN REAGEREN.

ALS IK TUSSEN DOOR TIJD HEB PROBEER IK HET WEL OM BIJ JULLIE AAN TE WIPPEN.
MAAR IK VOLG HEEL VEEL VAN JULLIE EN IK WIL NIEMAND TELEURSTELLEN.
WANT JULLIE BLOGS ZIJN MIJN EVEN LIEF EN MOOI OM TE BEZOEKEN.

IK PLAATS ZO AF EN TOE WEL EEN BLOGPOST ALS IK DAAR TIJD VOOR HEB!!

LIEVE GROET EN EEN FIJNE WEEK,


MIRANDA




18 opmerkingen:

Claudia zei

Leuk om de vernieuwde winkel van Jayne even te kunnen bekijken!

Hannekie zei

ziet er inderdaad super leuk uit zeg
liefs hannie

Eefies day zei

Heerlijk om daar foto's te maken en te genieten.
Het ziet er uitnodigend uit.

groet,Eefie

Anneke zei

Dit ziet er wel erg aantrekkelijk uit zo zeg!!
hele fijne dag,
groetjes Anneke.

Tanja zei

Geeft niet hoor Miranda, maak je daar maar niet druk om, ik blijf je volgen en je komt gewoon weer lekker langs als je tijd hebt.

Succes met klussen!

Liefs
Tanja

Kom Achterom zei

Mooie winkel hoor!!
ennuh rustig aan doen hoor wel genieten van de tuin en alles om je heen!!
lieve groetjes
Yolanda

Michelle zei

Ziet er heel gezellig en aantrekkelijk uit!!

Groetjes Michelle

wonen met brocante zei

Wat een leuke foto's, ik heb zo te zien een hoop gemist! Volgende keer hoop ik naar de open dag van Peet te kunnen. Helaas kon ik 2e paasdag niet. Groetjes Peggy

(B)engeltje zei

Mooie foto's...altijd leuk om inspiratie op te doen....Groetjes en een fijne avond.

Liefs Bianca

Michelle zei

Hoi hoi

De tuin staat heel even stil, we zijn nu met de stal bezig...altijd overal te gelijk bezig hé...;-)) succes met de boomsingel!

Fijne week!
Groetjes Michelle

Goud en Zilver zei

Het ziet er allemaal prachtig uit.

Groeten Herma

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Zo dat ziet er echt geweldig uit.
en wat een prachtige achtergrond heb je zeg.
Lieve groetjes Margarita

Esther zei

Dat ziet er erg gezellig uit. Mooie foto's ook. Groetjes Esther.

Siljo zei

Wat geweldig mooi !
Maar me handen beginnen
aardig te kriebelen !!
Fijne week
groetjes Joke

Elly zei

Bedankt dat je ons even laat mee genieten van al dit mooi's.Het is voor mij net iets te ver uit de route, maar ze hebben een webschop.... dus daar ga ik geregeld wel online even kijken. Het ziet er wel heel veelbelovend uit.
groetjes Elly.

brigitte zei

Mooie foto's van mooie spulletjes.
Bloggen is mogen niet moeten.
Geniet van het zonnetje.
Groetjes Brigitte

Miranda zei

Prachtige foto's van sfeervolle hoekjes met allerlei mooie spulletjes. Succes met je huis en tuin (het bloggen komt ter zijner tijd wel weer)

Fijn weekend,
Miranda

Ger zei

Je deed leuke adresjes aan met mooie spullen.

Bloggen en reageren daar gaat idd veel tijd inzitten, dat zullen alle bloggers wel weten.

Maar enkel lezen bij de ander is natuurlijk alleen al leuk.
Moest even lachen om je woorden dat de door jou geplaatste foto's niet door een ander gebruikt mogen worden......
nou ben niet bang hoor....
heb zóveel foto's van mezelf,van eigen camera...
dat ik daar volop mee vooruit kan!

Fijne avond,Ger