01 april 2011

STAPEL RAAM POST



HET STAPELLEN OP VRIJDAG VAN IRMA!

HIER IS MIJN STAPELPOST!

GESTAPELDE EITJES IN EEN ECHT VOGELNESTJE.
DIE HAD MIJN ZOON QUINTEN ONDER DE GRAAFKRAAN VAN ZIJN PAPPA GEVONDEN.
HET NESJE WAS LEEG MET EEN HALVE LEGE EIERDOP.






GESTAPELDE KIVIET EITJES IN EEN GLAZEN POT.
MET DAAROP MIJN EIGEN GANZEN EIEREN.
AMARYLIS STAAT OP DE FLESHALS.
IK HEB IN DE BOL 2 LANGE SATEPRIKKERS KRUIS LINKS GESTOKEN.

KRUKJE HEB IK WIT GESCHILDERD.
 HET STOND IN DE SCHUUR BIJ MIJN SCHOONMOEDER.





DE ROLGORDIJN IS VAN PAPIER.
IK HEB ER MET LIJM EEN BOLLETJES LINT AAN GEPLAKT.










DIT IS DE AMARYLIS DIE NIET IN BLOEI WOU KOMEN.
HET HEEFT 4 MAANDEN GEDUURD VOORDAT DE BOL EEN PUNTJE GROEN LIET ZIEN.














DE GANZEN EIEREN MET DAAR IN WEER KIVIETS EITJES.







WAT EEN UITZICHT HÉ!











IK HEB FAN VAN DEZE BLOEM.





MIJN ZIJRAAM.

MET PRIMULA'S IN DE MAND.
DIE BLOEIEN NU AL 3 MAANDEN ACHTER ELKAAR.

IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR DE LEUKE REACTIES OP MIJN VORIGE POST VAN DE PASPOP.
MAAR OOK OP DE REACTIES OP MIJN ANDERE BLOG.

WIL JE OOK ZIEN HOE EEN KUIKEN WORDT GEBOREN OF HOE EEN PONY BOODSCHAPPEN DOET!

LIEVE GROET,
MIRANDA

36 opmerkingen:

Lynda zei

even terug...je rolgordijn is van papier?!??!!?!? Je hebt een heeeeerlijk uitzicht, wat een ruimte!!!

Ik wens je een heerlijk weekend!

Eefies day zei

Fijn dat ik even door je raam mocht kijken en genieten, wat mooi.
Maar je vensterbank met al je mooie stapeltjes en bloemen zijn ook de moeite waard hoor.

Groetjes,Eefie

theeleuten zei

Wat woon jij mooi zeg....prachtig!!

Fijn weekend, Evelien

Claudia. zei

Leuke stapel voor van vandaag.
Groetjes Claudia van de kleine hornte.

Maria zei

Rolgordijn van papier ??
Wat mooi zeg een echt nestje en je eigen kiviets eieren erin.
Geweldig zo'n fijn uitzicht

liefs maria

Stina zei

idd wat een heerlijk vrij uitzicht hebben jullie, en je foto's daar heb ik van genoten

fijne avond
liefs

Makkie zei

Je hebt zeker een geweldig uitzicht! En moie stapels gemaakt.
Fijn wekend!
Makkie

wonen met brocante zei

Leuke stapelpost! Wat een geweldig uitzicht heb je! Groetjes Peggy

Het Hoogerhuys zei

Je hebt zeker een geweldig uitzicht,
wat woon jij mooi zeg.
Mooie foto's.
Groetjes, Sandra

Trudy zei

Mooi uitzicht! Je woont prachtig, zo te zien. Geniet ervan en een fijn weekend!!

It's me zei

leuk leuk !!!...heel fijn weekend.....liefs van mij....xxx...

Elly-My Everyday Things zei

Heerlijke lente-stapel!!! Al die eitjes staan zo leuk! En jeetje, wat doen jouw primula's het goed zeg! Ik dacht al, dat zullen toch niet die van vorige keer zijn, maar jawel hoor! Je hebt vast hele groene vingers!
Heel fijn weekend!

http://truutske.blogspot.com/ zei

Geweldig je uitzicht...geweldige stapel...gewelsig blog...ik wil je graag volgen dus zal me direct aanmelden. Wens je een zonnig weekend, Trudie.

Goud en Zilver zei

Wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit.
En wat is het genieten he, als je een vrij uitzicht hebt.

Groeten Herma

Esther zei

Prachtige foto's en wat een leuk idee bolletjes lint aan je rolgordijn, Wat wonen jullie prachtig. Fijn zonnig weekend Groetjes Esther.

Fluitenkruid zei

Mens wat woon jij toch geweldig, leuk dat je geduld beloond wordt met zo'n mooie amarylis. Fijn weekend!

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachtige plaatjes weer zeg, heerlijk om te zien, lekker genieten!

fijn weekend meiss!

Home and Lifestyle zei

Wat zit je daar lekker vrij zeg...geweldig! En binnen heb je het ook mooi voor elkaar!

Een fijn weekend Miranda! Lieve groet, Ingrid

I Love Pretty Little Things zei

Pretty, Pretty Post on a Pretty Pretty Blog!
Thank you for joining my Friday Pretties party today,
Joyce

marian zei

Hey Miranda! Wat een heerlijk diepe vensterbank om te decoreren, een droom gewoon! En dat uitzicht.... WOW!!!
Maarre, satéprikkers in de Amaryllisbol??? Dat heb ik 2 keer moeten lezen, dacht dat ik verkeerd las, waarvoor is dat dan???
Die andere witte bloemen, de orchideeën, heel dankbare lange bloeiers en in wat een prachtige potten staan die!!!!
Genietpost Miranda! Heerlijk!
Groetjes,
Marian

marian zei

ps Ik heb je laatste post op je andere blog in de zijbalk van mijn blog bij de blog around geplaatst! Zo'n indruk heeft die op me gemaakt! Hij blijft er nog een tijdje onder staan!
Grtz,
Marian

By the Bluegrass zei

Love the photos! They have a very cool vintage feel to them.
xo,
Sena

Monie zei

Wat een schitterend uitzicht heb je Miranda! Ik vind je raamkozijn oergezellig , en wat een mooi vogelnestje heeft je zoon gevonden!

Het stokpaardje zei

Volgens mij heb ik het al een keertje gezegd maar wat een ruimte. Genoeg plek om alle spulletjes gezellig neer te zetten.
Fijn weekend Iris

Rosabears zei

Ik vind je stapeltjes erg leuk en gezellig. En wat een mooi uitzicht hebben jullie zeg.
Groetjes en een heel fijn weekend.
Marja

Siljo zei

Wat heb je toch mooie blogs!
Erg mooi gedaan met de eitjes
zo simpel maar zo mooi.
Ik zoek het vaak te ver ,
als ik naar jou kijk is het
veel dichterbij!
Erg mooi hoe je dat doet !
Fijne zondag
groetjes Joke

Madelief zei

Hoi Miranda,

Wat woon jij prachtig! Daar ben ik stiekem een klein beetje jaloers op ;-)! Hier in de stad hebben zij niet zo'n mooi weids uitzicht.

Het ziet er heel gezellig uit in je huis!

Geniet van je weekend!

Lieve groet, Madelief x

puur wit zei

hoi mooi hoor en zeker wat een mooi uitzicht heerlijk he zo vrij te wonen
gr sandra

Hannekie zei

leuk gestapeld zeg. zeker een prachtig uitzicht
grtjes hannie

rommy moosie68 zei

hoi ben een beetje laat maat beter laat dan nooit sorry wat leuk al die dingen voor je raam ook al kievit eieren er bij leuk bedankt voor je berichtje bij mijn blog liefs rommy

Wanda zei

Wat leuk, zo'n vogelnestje... Bijzonder hè? De natuur...

Lieve groetjes,
Wanda

marja zei

wat een gezellige raampost van je miranda!!!!

lieve gr. marja

brocante roos zei

Ik ben helemaal verliefd op het beeld van de dame, wat mooi ..... en wat een heerlijk ruimtelijk uitzicht hebben jullie.

Lieve groet Marjan

The Summer Porch zei

Hello Miranda ~ I love the new look of your blog so fresh with a vintage feel. Your styling is gorgeous really alot of great ideas very inspiring...
How is your garden coming along these days? Any sign of spring yet.? :)
Happy week,
Rosemary...XX

*Ingrid* zei

Hey Miranda mooi hoor je stapelpost en ook je andere bloemen foto's!!!geniet van een mooi weekend...

Anoniem zei

[url=http://www.freewebs.com/quomem]purchase 120 pills Bupropion SR 150 mg
[/url]online 120 pills Bupron SR
wellbutrin zyban
zyban za
wellbutrin recall
wellbutrin night sweats