09 april 2011

EASTER IN THE BLACK BARN HOUSE





IN THE BLACK BARN HOUSE IS HET PASEN GEWORDEN.

IK HAD DE FLESSEN MET RIET GEKOCHT BIJ DE ACTION VOOR € 1,49 PER STUK.
ZE ZIJN ZO MOOI DIE FLESSEN.
,
PAAR LEEG GEBLAZEN GANZEN EIEREN,
HOOI, KIEVIET EIEREN, NEP KUIKENS, NEP VOGELTJES EN EEN LANG DIENBLAD.
KLAAR BEN JE!! 












PAAS TAKKEN ZIJN KLAAR!





IK HAD BIJ DE SUPERMARKT 2 VERSCHILLENDE BOSSEN RANONKELS GEKOCHT.
WAT TAKKEN UIT MIJN TUIN EN IN EEN KEULSE POT GEZET.


IK WORD ZO BLIJ VAN DIE KLEUREN.





HIER ZIE JE GOED DE VERSCHILLENDE KLEUREN.






OP MIJN EETTAFEL HEB IK DIENBLAD MET EEN RESTJE RANONKELS IN  WAXINA LICHTJES GEZET.
AAN HET EIND VAN MIJN EETTAFEL STAAT NOG EEN PAAS STUK !




MET PAUWEN VEREN MET EEN ECHT PLANTJE




OP MIJN ANDERE BLOG HEB IK OOK EEN HELE MOOIE LANGE NIEUWE BLOGPOST GEMAAKT MET HEEL VEEL FOTO'S.
GA EVEN KIJKEN ALS JE WILT EN DE TIJD HEBT.


IK WENS JE JULLIE EEN ZONNIGE WEEK TOE!

LIEVE GROET,
MIRANDA

36 opmerkingen:

Natasja zei

Hoi Miranda,

dat ziet er inderdaad erg paaserig uit. ( is niet echt een goed woord geloof ik).
Ik moet nog op pad voor een paar mooie paastakken maandag. ( ik ben nu te lui). En dan ga ik het huis ook omtoveren. Ik zie dat je ook zo gek bent op ranonkels. Zie zien er zo teer uit maar gaan toch lang mee.
Ik word weer helemaal hebberig van zovel mooie foto's. Op een of andere manier wil dat bij mij nog steeds niet lukken. Maar ik blijf proberen.

Groetjes Natasja

Kom Achterom zei

HA Miranda
Wat een leuk stel zeg!!!
Ik geniet ook van deze paastijd.
Zo gezellig.
Je potten zijn ook prachtig hoor!
Past echt super goed bij je mooie tafel.
Heerlijk weekend
lieve groetjes
Yolanda

Bizzy @ home zei

Mooie gezellige paassfeer. Die flessen zijn ook hartstikke leuk. Had je gezegd dat ze van RM waren, had ik het ook geloofd.
Mooi de ranonkels in de keulse pot ook.
Lieve groet, Renny

Elly zei

Wat ziet dit er sfeervol uit!!!!!mooi hoor die flessen, ik zag ze trouwens ook op de webschop van Riviera Maison staan en vond ze toen ook al zo mooi.
Ik kom hier helemaal in paassfeer!!!!ga nog even bij je andere site kijken
Een fijn weekend Elly.

Home and Lifestyle zei

Je bent lekker druk geweest met je mooie paascreaties...ik ben er nog amper aan toegekomen, maar ben vandaag wel heel nuttig geweest! Heb er gewoon zere armen van....poetsen, poetsen en nog eens poetsen! Voor bij het huis staat een schuurtje met boeiboorden en die waren door de winter zo groen geworden...ze zijn nu weer heerlijk schoon...blablabla! Ik ben een beetje op dreef geloof ik haha!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Stina zei

leuk zijn die flessen joh en dat van de action.

gezellig heb je het gedaan met die ranonkels.

liefs Stina

gewoon gezellig zei

Hoi Miranda!
Wat heb je dat leuk gedaan, die verschillende paasstukjes/hoekjes!
De ranonkels in de keulse pot...das echt een plaatje!!
De flessen met riet hebben ze hier bij de action helaas niet.
Fijn weekend nog!!
Groetjes Hilde

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk die flessen !! En je keulse potten .....ik vind ze geweldig !!

fijne avond,Romkje.

oma leentje zei

DAt ziet er al heel gezellig uit bij jullie. Heerlijk he dat geknutter met spulletjes. Ik vnd het ook altijd zo heerlijk. mooi zijn die flessen van de Action. Ga ook eens kijken daar. Fijn weekend verder .lieve groet Leni

Michelle zei

De foto's zijn fantastisch, alles is heel mooi, zo
sfeervol!! heel mooi gedaan!

Fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Madelief zei

Hoi Miranda,

Wat woon jij toch prachtig! Het is genieten van je mooie paasversieringen en bloemen. Ik ben ook een beetje verliefd op je buffetkast. Wat een mooi exemplaar!

Een heel fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

flowersandhome zei

Heel prachtig gedecoreerd weer Miranda!
Bedankt voor de leuke reacties op mijn posts!
Fijn weekend verder,
ik ga nu naar je andere blog kijken!
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat leuk allemaal Miranda!!...prachtig je paassfeer in je huis !!.....geniet van een heerlijk weekend.....liefs van mij....xxx...

puur wit zei

hoi ja wat een leuke flessen ik heb ze ook in handen gehad
maar heb toen kleintjes gekocht met touw eron
maar ik denk dat ik ze nog ophaal
staat erg mooi met de paastakken
gr sandra

Goud en Zilver zei

Wat ziet het er allemaal prachtig uit.
Die flessen van de action zijn ook mooi.

Groeten Herma

Siljo zei

Wat ziet dat er gezellig uit !
Er mooi gefreubeld geweldig !
Helemaal klaar voor pasen!
Een zonnig weekend
groetjes Joke

Colin zei

Gezellig zo dat paassfeertje, leuk!

Fishtail Cottage zei

so cute. love using the cracked egg shells on your vignette! just might have to try that! xoox, tracie

Bonjade zei

Prachtig...prachtig....echt helemaal in sfeer bij je....
Zou graag een rondje black barn maken om al het moois te bewonderen van dichtbij.......
Zo gezellig!
Fijne dag
Liefs

Anja zei

Zo jij bent ijverig geweest, maar het ziet er mooi en gezellig bij je uit. Ik heb ook zo'n fles en ben er ook blij mee.
Geniet van de zonnige dag,
groetjes Anja.

Fluitenkruid zei

Gezellig weer, leuk al dat stro op je kastje :-)

Inge... zei

Wat een kleurige blogpost!!!
Daar wordt je toch vrolijk van

Geniet van deze zonnige dag.
Groetjes Inge

rommy moosie68 zei

hoi miranda leuke paas zweer in je kammer heel leuk gedaan fijne dag nog liefs rommy

brocante roos zei

Hier hou ik van, niet té veel, precies goed.
Ga even op jouw andere Blog kijken, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.

Lieve groet Marjan

*Ingrid* zei

Wat mooi je paasdecoratie Miranda,dat is zeker genieten hé?hele fijne week...

Home is where the heart is zei

Hoi Miranda, leuk dat je me gaat volgen :))) Ik kom van de week op mn gemak bij jou eens langs
Fijne dag
grtzzz Brigitte

Inka en André. zei

Mooi de flesjes van action,heerlijke paassfeertje heb je al,fijne week verder,xxx.

Kind An Huys zei

Wat een gezellige hoekjes heb je allemaal... en die flessen zijn leuk!! En helemaal voor die prijs! Geniet ervan.
Liefs, Anne.

Objets de Charme zei

Het ziet er echt geweldig uit,
wat een mooie stukken en wat is je blogbanner mooi met het schilderij.
Prachtig!
Ik heb genoten van mijn bezoek aan jou.
Lieve groeten, Alexandra.

Bij Kaatje Aan De Dijk zei

Hoi Miranda,

Je bent al lekker bezig geweest voor de Pasen.
Het ziet er allemaal gezellig uit, als je wilt mag je hier ook wel even langs komen, hier is nog geen Pasen te bekennen.
Wel het voorjaar gelukkig.
P.s ik heb genoten van je verhaal over je beestenspul op je andere blog, maar door drukte bijna geen tijd om te reageren.
Gave muziek heb je heerlijk !!!

Groetjes Carolien.

Thamar, zei

Hoi Miranda

jeetje meid wat heb je het weer super op je blog.!!!
Ja heerlijk al die paas decoraties en wat een gave flessen die je bij de action hebt gekocht.
Ja laat die pasen maar komen.
Fijne week
lieve groet

Thamar

Mandy zei

Hallo Miranda

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Wat een sfeervol geheel heb je in jouw huis gecreëerd! Heel erg gezellig allemaal.

Hartelijke groetjes, Mandy

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ik heb genoten van je schitterende paas sfeer foto's.
Echt prachtig!!!
Groetjes,
Trudie

Elsina zei

Je paasstukjes zijn prachtig, vind je tafel ook erg mooi! Ik weet niet precies wanneer het Pasen is (bij ons is het komende maandag), maar ik wens je alvast een hele fijne Pasen toe! Groetjes, Elsina

The Summer Porch zei

Hi Miranda ~ You always have such beautiful vingettes! So creative with lots of color and unique pieces. I love the chicks in their eggs and how you used the jars! Thank you for your lovely compliment, I would love to photograph like you do, I'm still trying. Hopefully the weather here will warm a little more before Easter.
Have a wonderful Thursday,
Rosemary...XX

Petra zei

Superleuke keulse pot heb je. En ranokels ook al zo leuk. Het dienblad met restjes is ook helemaal mijn ding.

Alvast een fijn weekend, met mooi weer!