26 maart 2011

PASPOP







DE PASPOP HEB IK OOIT GEKREGEN VAN MIJN BROER ANDRÉ.
HIJ WERKTE HEEL WAT JAREN TERUG BIJ DE WINKELKETEN DE V&D.
DAAR GINGEN ZE DEZE PASPOPPEN OPRUIMEN.
IK HEB ER 2 GEHAD VAN MIJN BROER.





DEZE MARTER HEB IK BIJ YOLANDA ( VAN KOM EENS ACHTEROM )HAAR WEBWINKEL GEKOCHT .
HET BORDJE OM DE NEK VAN DE PASPOP HEEFT MIJN MAN GEKREGEN VAN MIJN MOEDER.




MAAR IK WOU DEZE PASPOP EEN KEER OP PIMPEN.
ZO GEZEGD ZO GEDAAN.
GISTERAVOND BEN IK ER AAN BEGONNEN.
KATOENEN HOESJE ERAF.

TOEN HIELD IK EEN PURSCHUIM LIJFJE OVER.
DIE SMEERDE IK IN MET BEHANGERSLIJM.
WAT MOOIE PLAATJES UIT VERGROOT OP DE COMPUTER.
UITKNIPPEN EN PLAKKEN MAAR. 
HET GAAT EERST VRESELIJK BUBBELEN.
DAN NA EEN PAAR UUR GAAT HET STRAK TREKKEN.
VOOR EN DE ACHTERKANT ZIJN TOTAAL VERSCHILLEND VAN PRINT.







ALS DE PASPOP HELEMAAL BEPLAKT IS, LAAT HET DAN GOED DROGEN.

TOEN DE PASPOP GOED DROOG WAS.
 HEB IK DE PASPOP AFGELAKT MET EEN MATTE LAK OP WATERBASIS.










          



DEZE PASPOP KRIJGT STRAKS EEN MOOI PLEKJE IN MIJN DRESSING ROOM.




IK WIL JULLIE NOG BEDANKEN VOOR JULLIE FELICITATIE VANWEGE MIJN VERJAARDAG.
DAT VOND IK ERG LIEF VAN JULLIE.

IK LAAT DE VOLGENDE KEER MIJN CADEAUTJES ZIEN DIE IK GEKREGEN HEB.

UPDATE BADKAMER!!
 DIE IS BIJNA AF.
MANLIEF HAD HET ERG DRUK OP ZIJN WERK.
 DUS EVEN GEEN TIJD VOOR DE BADKAMER.

IK BEN VOLOP IN DE TUIN BEZIG EN HEB WEER LEUKE FOTO'S GEMAAKT VAN MIJN TUIN.
WIL JE GEEN POST MISSEN VAN MIJN ANDERE TUIN BLOG MELD JE DAN AAN ALS VOLGER.
DINSDAG HEB IK WEER EEN NIEUWE POST OP MIJN TUINBLOG!


LIEVE GROET,
MIRANDA


37 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...ik ken je paspop niet meer terug zeg, wat een metamorfose!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Ik heb met bewondering naar de metamorfose van de paspop zitten kijken, wat ontzettend leuk. Het idee dat je hem kreeg van je broer, zo leuk en nu is hij(of zij) veranderd in een diva!!!
Supergoed gelukt hoor.

Een heel fijn weekend!!

Yvonne's Brocante zei

Wat leuk en origineel zeg!!
Helemaal goed! Fijn weekend en groetjes Yvonne

marian zei

Een echte bezige bij! Ik ga meteen eens een kijkje in je tuin nemen. Leuk hoor, je paspop, helemaal 'gepimpt' en uniek gemaakt. Je kan er wat van!
Groetjes,
Marian

Prulletje zei

oef dat ziet er professioneel uit zeg, mooi gedaan! Je hebt weer ns heel wat anders zo!

Pink Princess zei

OOOHHH wat ziet ze er mooi uit zo! Maar trekt dat lijm niet snel in het piepschuim??

Liefs van Marian

De Lorelei Brocante. zei

Joh...maar dat is leuk !!!
Wat een idee zeg,hoe kom je erop en wat wordt dat mooi glad ook.
Kun je alle kanten mee op natuurlijk want er zit veel kleur in.
Mooi !!!!

groetjes
Dicky Marie.

Geke zei

Hoi Miranda,

Wat een goed idee zeg en wat is het prachtig geworden. Bedankt voor de tip, want dit ga ik onthouden.
Groetjes,
Geke

Goud en Zilver zei

Wauw wat hij prachtig geworden.
Toppie!.
fijne zondag.

Groeten Herma

Kom Achterom zei

Ha Miranda.
Jeetje mineetje meid wat een werk!! Maar wat is het SUPER mooi geworden zeg!!! wauw.
Dit is een echte blikvanger hoor.
Hier alle rust wedergekeerd en lekker aan het schilderen geweest en de webwinkel weer aangevuld.
Dat was behoorlijk veel werk want er stond nog best veel te wachten.
Ik wens je een hele fijne zondag en lief dat je dat je aandacht aan mijn winkeltje hebt besteed.
fijne zondag
Yolanda

lia zei

Al ga ik liever voor een oude. Je hebt deze heel mooi beplakt. En het is nu een prachtige pop voor je kleedruimte geworden.

fijn weekend, lia

Esther zei

Wat een leuk idee, ik vind haar/hem Prachtig, Groetjes Esther.

Anja zei

Paspop nieuwe stijl, wat is zij leuk geworden en wat zal ze mooi staan in je dressingroom. Erg leuk gevonden zo.
Fijn weekend nog, groetjes Anja.

Jitske zei

Wat mooi!!!!!!!!!!! Op dat dode dier na vind ik het een pláátje!!

Colinda en Jeroen zei

wow, wat een gave paspop is het geworden. Die ga ik echt onthouden om ook een keer te maken voor in mijn winkel is een echte eyecatcher.
Leuk ook je beschrijving erbij. Dress to impress gaat wel op voor deze paspop.
staat vast wel gezellig in je slaapkamer.

liefs colinda

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is tie gaaf geworden zeg, echt heel erg mooi, prachtige print heb je gekozen, heerlijk. Maar ik vind het beessie toch wel een beetje eng hoor, als je het niet erg vind hihi

Mayflower zei

Wat is je paspop mooi geworden Miranda.
Deze 'dame' wordt straks het pronkstuk van je dressingroom.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Siljo zei

Super mooi
Gweldig gedaan !!
Fijn weekend
Groetjes Joke

Miranda zei

Wat heb je dat mooi gemaakt (ben zelf nog op zoek naar een oudje ;)) Dat wordt straks een echte blikvanger in je dressingroom!

Fijn weekend,
Miranda

Michelle zei

Dat heb je prachtig gedaan, Miranda!! hij is zo chique!

Lieve groetjes Michelle

"Création" zei

Ohh Miranda, wat ben je toch handig, best een hoop werk als ik het zo bekijkj, maar het eindresultaat mag er dan ook zijn zeg, echt FANTASTISCH geworden!!!

Fijne zondag,
Lieve groet, Josephine

Kaatje zei

Wauw, dat je dat durft...ik kreeg nu al de kriebels!! Maar prachtig geworden zeg! groetjes, Karin

puur wit zei

hoi mooi hoor dat heb je geweldig gedaan wat een werk en hoeveel plaatjes hed je wel niet nodig
nou het resultaat is het waard geweest
hij zou hier ook mooi staan
gr sandra

madeliefste zei

Hè Miranda,
Allereerst nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit)
Ben uiteraard benieuwd naar je cadeautjes..... En zie nu op je blog dat je een pas pop hebt gepimpd... Mooi geworden zeg! Alleen dat beest vind ik minder, maar goed ieder zijn eigen stijl en het past wel bij je....
Hoop dat ie een mooi plek ie krijgt in je huis.
Ik kom gauw weer eens terug!
Geniet nog van je weekend!
Liefs, Madeliefste

Hannekie zei

wat leuk zeg..wat is het ook mooi strak getrokken.. echt een unieke paspop
liefs hannie

Elly zei

Ohhhhhh....wat is dit mooi geworden,ik vind het bijna een kunstobject geworden ,Artistiek hoor!!!!!!
Een fijn zondag groet van Elly.

Door Jolanda zei

Wat een plaatje!!!! De paspop!!! Een echte metamorfose:)))

Fijne zonnige zondag, Jolanda.

gewoon gezellig zei

Eerst dacht ik....oh wat zonde...wat gaat ze nou doen...?!!
Maar het resultaat is superleuk en helemaal origineel...echt gaaf!
Compliment van mij!!

Groetjes Hilde

Tanja zei

Jeetje wat mooi is ze geworden en wat ben ik nu wel heel benieuwd naar jouw dressingroom ;-)
O en ik heb het zakje met de lathyrus gezaaid, weetje dat dat het zo leuk is omdat het het trouwboeket van mijn moeder was dus ik hoop dat ik op 19 mei haar een boeketje kan geven van mijn/jou bloemen.

Liefs
Tanja

Colin zei

Hij zou zo in de Pip-kamer van puberdame kunnen, leuk!

brigitte zei

Wauw die is mooi geworden.
Wel zonder Marter dan.
Heel mooi met al die leuke plaatjes.

Wij hadden ook dit idee en het ligt klaar om te doen maar dan in het inie minie klein en met ander soort papier.
Grappig on dan te zien dat iemand het zelfde idee heeft.
Groetjes Brigitte

Maria zei

Wat leuk zeg een gepimpte paspop,heb het al eens gezien met vintage plaatjes.

liefs maria

Claudia zei

Wat een leuk idee!

Wanda zei

HIj is helemaal leuk geworden. Goed idee!

Lieve groetjes,
Wanda

marja zei

wat knap gemaakt miranda en wat ziet je paspop er zo schitterend uit!!!
ben er helemaal weg van!!!!!

lieve gr. marja

24 Homes zei

Wat een geweldig resultaat, heerlijk creatief!
wij volgen!
liefs,
Claire & KJ

Natasja zei

Hij is echt prachtig geworden, ook al moet ik zeggen dat ik hem origineel ook al erg mooi vond.

Mijn man werkt ook al heel lang bij de V&D, waarom heeft hij dat nooit gezegd zeg. Nu ben ik al heel lang op zoek naar een exemplaar voor in de slaapkamer.

Grrrmmmmpppfff.

Ik geloof dat ik eens een hartig woordje met hem moet gaan spreken als hij vanavond thuis komt.
Alvast een fijn weekend

Groetjes Natasja