10 maart 2011

ERFSTUK








HIER DAN HET LAATSTE RESTJE VOORJAARSBLOEMEN DIE IK OVER HAD.
IK HEB ER WAT FOTO'S VAN GEMAAKT.

NEEM MAAR EVEN KIJKJE.














































OP DEZE STUK BOOM SCHORS GROEIT PADDENSTOELEN.
DIT STUK BOOM SCHORS HEB IK GEVONDEN TUSSEN MIJN BRANDHOUT STAPEL.

DE BOOMSCHORS IS NU HELEMAAL INGEDROOGD. 

















DIT BUIK KASTJE IS EEN ERFSTUK VAN MIJN MAN.
IK HEB HET GEKREGEN VAN MIJN SCHOONMOEDER EN HET WAS VAN HAAR OMA.

IK WIL HET KASTJE NOG EEN ANDERE KLEUR GEVEN.
 IK BEN ER NOG OVER AAN HET NADENKEN WELKE KLEUR.

MAAR DE KLEUR WIT WORDT HET NIET!








HET HERTEN VACHT OP HET KASTJE HEB IK GEKOCHT BIJ http://www.serviesenbrocante.nl/

HET IS EEN HEEL ERG MOOI HERTEN VACHT.






IK WIL JULLIE ALLEMAAL BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES OP MIJN VORIGE MAIL.

IK REAGEER EVEN 1 á 2 WEKEN NIET OP JULLIE MOOIE BLOG POSTEN.
 WANT IK BEN BEZIG MET MIJN BADKAMER AF TE SCHILDEREN SINDS AFGELOPEN MAANDAG.
IK HOOP JULLIE OVER EEN WEEK HET EIND RESULTAAT TE LATEN ZIEN.



LIEVE GROET,

MIRANDA



32 opmerkingen:

Inka en André. zei

Zo mooi,.........ben benieuwd naar het eindresultaat van je mooie kastje,xx.

Anja zei

Ben benieuwd wat het kastje voor kleur wordt. Heerlijk dat gefreubel. Prachtig al die bloemen.
Groetjes Anja.

Monie zei

Succes met schilderen Miranda. Wat heb je ook mooie bloemen in huis staan, prachtig!

Desirée-ScrapDees zei

ik vind je vachtje gaaf, dat zie je steeds meer en ik vind ze zo leuk om te zien, maar heb zelf geen idee wat ik er mee zou moeten doen!

Hannekie zei

prachtige bloemen..ben ook benieuwd naar je kastje..succes met klussen
liefs hannie

Claudia zei

Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog. Heel veel succes met je verfklus.

Liefs Claudia

saskia zei

ha ha de kleur wit word het kastje niet dat we het vast maar weten :P
gelijk heb je we zijn allemaal wel erg fanatiek met de witkwast he ben dus erg benieuwd wat het dan wel word.

heel veel suc6 met je schildersklussen.
grtjs saskia

Home and Lifestyle zei

Wat staan je bloemen mooi en ik vind de pot waarin ze staan ook helemaal geweldig!

Succes met je badkamerklus...maar eh....ik heb vandaag een give away online gezet, mocht je mee willen doen dan hoop ik dat je tussen het klussen door even tijd hebt om een reactie achter te laten :)

Lieve groetjes, Ingrid

Miranda zei

Gezellig met al die vrolijke bloemen! Succes met je schilderklus.

Fijne dag,
Miranda

Passione Helena zei

Wat een mooie beelden, Miranda!

Ik ben erg benieuwd, wat voor kleur het kastje van oma dan wel krijgt;-) Volgens mij weet je dat stiekem al voor jezelf. hihi

Succes hoor, met het verfen.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Lieve groet, Helena

Colin zei

Je header is weer mooi, genoten van je leuke foto's, succes met de badkamer! En wel laten weten welke kleur je buikkastje gaat krijgen hoor.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat is dat een geweldig hoekje geworden !!!
Prachtige die voorjaarsbloemen in de pot en het buikkastje ....je ziet ze veel in het wit .....maar eigenlijk staat deze kleur ook al super mooi !!Naast je lichte bank .
Mss een mooie donkere kleur ?!?

Ik ben zeer benieuwd .

tot later ,Romkje.

Rozmeen zei

Wat eem heerlijk voorjaarsfotos..dit is echt genieten voor mij. Ben benieuwd wat voor kleur je kastje wordt..

Liefs en succes met klussen,
Rozmeen

Bizzy @ home zei

Heerlijke voorjaarsbloeiers, de tulpen zijn ook zo mooi. Succes met verven!
Lieve groet Renny

Thuis bij Tjits zei

prachtige fotos!! wat leuk dat gedroogde boomschors met paddestoelen! en zo'n buikkastje staat hier ook nog op zolder te wachten op mijn dochter als ze ooit een eigen huis heeft, het kastje is van mijn moeder geweest en gaat ook zeker een andere kleur krijgen!
succes met schilderen!

lieve groetjes, Tjits

Mayflower zei

Wat een prachtig boeket laatste bloemen Miranda, je heb er weer prachtige foto's van gemaakt en wat een mooi familiestuk is het buikkastje, ben benieuwd wat voor kleur het gaat worden.
Ik wens je veel schilderplezier.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Ja zo'n kastje hadden wij ook nog thuis....leuk hoor....ik zou hem zwart verfen stoer en mooi !!...mooie bloemen......leuke post !! ....fijne dag liefs van mij...

Michelle zei

Heel mooi zo de plaatjes met je bloemen!
En ook ik ben heel benieuwd naar de kleur van je kastje ;-))

Groetjes Michelle

Kom Achterom zei

Wauw wat een mooie deco!! en je vachtje is super!!
Wat een heerlijke lente post zeg!
ik wens je super veel succes met de badkamer
Fijne week
Yolanda

marian zei

Prachtig buikkastje!
Voor ik met bloggen begon had ik nooit van de naam 'buikkastje' gehoord.
Heel erg benieuwd welke kleur het buikkastje zal worden....
Groetjes,
Marian

wonen met brocante zei

Wat spannend wat voor kleur je kastje gaat worden. Ben benieuwd. Het vacht had ik ook gezien in de winkel van Sanne. Leuk om hem dan op deze manier weer terug te zien. Groetjes Peggy

Bonjade zei

Druk aan het schilderen dus......ben benieuwd.
En wat een heerlijk liefdevol hoekje daar...je ruikt bijna het voorjaar.....
Genieten
Liefs

Eefies day zei

Met deze mooie post maak je, je afwezigheid de komende tijd weer goed. Heel veel succes met je badkamer, maak er iets moois van.

Groetjes, Eefie

(B)engeltje zei

Ik ken dat buikkastje.....dezelfde staat bij mijn schoonouders...in exact dezelfde kleur....moelijk hoor....welke kleur zou het kastje mooier uit laten komen.... wit...hi..hi....misschien te gemakkelijk.... ben reuze benieuwd naar je keuze.
Nog een fijne avond.
Lieve groetjes van Bianca

Marie zei

Everything is so beautiful Miranda! And your blog is really beautiful too.

Saying "hello" from another Cottage Flora participant.
-marie

Catherine zei

Love the colours of the flowers. Good luck with your painting

Fishtail Cottage zei

I'm your newest follower (although i thought i already was?) What a beautiful spring post with that gorgeous flower boquet & birdies! Thanks so much for linking up to Cottage Flora Thursdays & hope to see you again next week! xoox
~tracie

The Summer Porch zei

Miranda! I love your new header pictures, beautiful.
You are quite a good photographer, I really love the flowers and the arrangments with all the natural materials just stunning.
Have a wonderful weekend,
Rosemary...XX

brocante roos zei

Wat een mooi erfstuk heb je gekregen, ben heel benieuwd welke kleur het krijgt. Eerst heb je nog een andere klus te doen dus, verf ze.....

Fijne avond, lieve groet Marjan

Tuur zei

Leuke blog!!
Ik kom je volgen hoor!
een hele fijne dag

Conny's Cottage zei

het zelfde Kastje heb ik....morgen lat ik het zien.

Want nu ist en wit....alch


groetjes Conny

Elsina zei

Ik vind het kastje ook mooi in zijn originele kleur en de bloemen zijn prachtig!!! Het vachtje, hmm elk zijn smaak :) Ik houd van levende dieren en eet ze ook niet, maar dat is persoonlijk. Ik ben altijd bang dat als zoiets een trend wordt, dat mensen er geld in zien en dieren killen alleen voor de verkoop van vachtjes, net als bontjassen. Prachtige plaatjes overigens!