05 maart 2011

BLOEMENPRACHT OP TAFEL








VORIGE POST HAD IK EEN KRANS GEMAAKT.

NU HAD IK WAT BLOEMEN OVER EN HEB IK WAT FLESSEN EN GLAZEN WAXINELICHTJES BIJ ELKAAR GEZET OP EEN DIENBLAD.
DAARNA DE VOORJAAR BLOEIERS ERIN.

IK HEB WAT FOTO'S GEMAAKT.
DUS VEEL KIJK PLEZIER!













































IK HEB NOG BLOEMEN OVER EN WAT IK DAARMEE HEB GEDAAN .
DAT ZIEN JULLIE IN MIJN VOLGENDE POST!

IK WIL JULLIE OOK BEDANKEN VOOR JULLIE MOOIE REACTIES OP MIJN VORIGE POST.


LIEVE GROET,
MIRANDA




30 opmerkingen:

Hannekie zei

zo dat ziet er gezellig uit zeg..mooie fotos heb je gemaakt
liefs hannie

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie bloemenpost Miranda, gelukkig maar dat je nog wat bloemen over had zodat wij hier ook nog van mee konden genieten!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

marian zei

Heel mooie creatie in zachte kleuren en... zie ik daar echt een papegaaientulp??? Leuk!
Groetjes,
Marian

La Maison en Wonderboom zei

Net pas je vorige post gelezen. Wat heb je dat leuk en mooi gedaan allemaal.
En deze post is ook inspirerend, je kunt wel zien dat je het voorjaar in je hoofd hebt.

Lieve groet
Hermine

Eefies day zei

Wat heb je er een mooie creatie van gemaakt, zo subtiel alles bij elkaar op dat theeblad.
Het zijn mooie zachte tinten bij elkaar.

Groetjes, Eefie

Rozet zei

Wat een mooie kleurtjes, echt voorjaar!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Desirée-ScrapDees zei

oh heerlijk zeg, krijg gelijk een lente gevoel! En wat mooi die roze stenen er tussen!

Bonjade zei

Je hebt nog bloemen over zeg je.....oh dan heb je ze vast richting mijn adres gestuurd ;0)
Altijd leuk een blommetje.
Prachtig gedecoreerd en wat een leuke gekleurde steentjes liggen erbij.....
Liefs

Sanneke Panneke zei

Heel mooi, gezellig en vooral roze. Zoooo lente.
De kreans had ik even gemist, dus ben snel gaan kijken, wat leuk die eitjes gevuld met bloemen.
De paashaas mag komen :)
Fijn weekend gewenst.
Lieve groet Monique

PS: hoe kom je aan dat mooie lettertype, ik krijg alleen maar de standaard letters?

Pien zei

Dat ziet er lekker vrolijk uit!
Op naar de lente.

Groetjes,
Pien

Romkje zei

Dat ziet er vrolijk uit !!!

groetjes Romkje.

Michelle zei

Zo mooi...!!

Lieve groetjes Michelle

almay`s home zei

Mooi Miranda al die bloemen die nog over waren. Het ziet er heel fleurig uit!

Geniet lekker van je weekend!

Lieve groet
Alma

Elsina zei

Prachtige bloemenfotos!! Groetjes!

lia zei

Het voorjaar spat er vanaf.
Leuk....

groetjes Lia

Monie zei

Wat een prachtige bloemen Miranda! Je hebt ze ook zo mooi gefotografeerd , ik heb genoten! Fijne zondag.

Rozmeen zei

Ziet er heel mooi en sfeervol uit...heerlijk lente plaatje..

Liefs,
Rozmeen

Fluitenkruid zei

Ranonkels en anemoontjes, wat zijn ze schattig in die tinten!

(B)engeltje zei

Wat een mooie roze bloemen...ik ben gek op roze bloemen...zo lief en vrolijk....
Lieve groetjes van Bianca

Elly zei

Hoi Miranda,
Een compliment van mij voor jouw prachtige bloemencompositie welke je gemaakt hebt. Mooi hoor!!. Volgens mij heb jij echte groene vingers.
Fijne zondag, Elly

Mayflower zei

Wat prachtig al die bloemen in de kleine vaasjes, ziet er zo vrolijk uit Miranda.
Ik wens je een fijne zondag.
Lieve groet, Mea

"Création" zei

Wat heb je dit weer prachtig gedaan Miranda. Zo fleurig en fris van kleur. De lente lacht me toe terwijl ik jou mooie foto's bekijk, werkelijk heerlijk.

Fijne dag nog verder,
Lieve groet, Josephine

Madelief zei

Hoi Miranda,

Wat ziet het er bij jou thuis met die bloemetjes gezellig uit!

Lieve groet & fijne nieuwe week!

Madelief

queenieshome zei

Schattig dat rose he ?
Zo fris en lente-achtig
Gr Amy

brocante roos zei

Wat een heerlijke lentepost. Ik ben benieuwd wat je met de andere bloemen hebt gedaan.

Fijne week, liefs Marjan

Inka en André. zei

Lieve zachte kleurtjes,heel sfeervol,mooi gedaan.

Room Seventeen zei

Mooi dat roze....

Antonia zei

Wat een heerlijke voorjaarsfoto's Miranda. Mooi ook met de gekleurde steentjes erbij! Fijne zonnige week gewenst, groetjes Anja

Anja zei

Prachtig en wat een superkleur heerlijk. Geniet van je lente in huis!!
Groetjes Anja.

The Summer Porch zei

Such a beautiful centrepiece Miranda, the colors are gorgeous very vibrant. Oh how we await Spring...
Have a wonderful week,
Rosemary...XX