20 februari 2011

WC GLUREN !!



ZO KOMEN JULLIE EVEN GLUREN NAAR MIJN NIEUWE WC !


MAAR VOOR IK JULLIE LAAT GLUREN WIL IK EERST EVEN JULLIE BEDANKEN VOOR ALLE MOOIE REACTIES OP MIJN VORIGE BLOGPOST.
DAT DEED ME GOED!!
ERG LIEF VAN JULLIE OM OP MIJN POST TE REAGEREN.

IK WIL OOK WEER EEN AANTAL NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN.
IK VIND HET ONWIJS LEUK DAT JULLIE MIJN GAAN VOLGEN.
 BEDANKT DAAR VOOR!!.





NOU DIT IS DE NIEUWE WC!!


NEE, GRAPJE!

ZO ZAG DE WC ERUIT TOEN WE HIER KWAMEN WONEN.

NIET ECHT VAN DEZE TIJD.
MAAR WEL EEN GROOTTE RUIME WC.






DIT IS HET GEWORDEN !

ALLES OP NIEUW BETEGELD.
NIEUWE HANG WC
NIEUWE WASTAFEL KASTJE.
DIE MIJN MAN GEMAAKT HEEFT EN IK ONTWORPEN.
BOVEN DE TEGELS HEB IK MUURVERF AANGEBRACHT!
EERST HEB IK MUURVERF MET EEN FIJNE KORREL STRUCTUUR AANGEBRACHT.
DAARNA DE METALLIC VERF, KLEUR STORM VAN VT-WONEN MUURVERF ER OVERHEEN GEDAAN.NIEUWE SIERLIJST LANGS HET PLAFOND










DIT IS WAT IK ZIE ALS IK OMHOOG KIJK NAAR HET PLAFOND

 EEN NIEUWE LAMP !

IJZEREN TAKKEN LAMP.

IK HEB WEL GEVRAAGD OF HIJ GOED VASTZAT AAN HET PLAFOND.

IK MOET ER NIET AANDENKEN ALS DE LAMP NAAR BENEDEN KOMT TERWIJL JE DAAR RUSTIG ZIT.

DAN BEN JE GELIJK GEKROOND.


FIJNE WEEK EN LIEVE GROET,


MIRANDA

29 opmerkingen:

Irma allemaal kleurtjes zei

wauw wat een werk is dat geweest, wat zul je blij zijn dat dit klaar is, fijn dat je er weer bent meis en hoop zo op rustig vaarwater voor jullie, liefs irma

Lynda zei

DAT is nog eens eer hebben van je werk!! en je lamp is geweldig!!! Mooie klus!!!

Fijne zondag!

Lynda

It's me zei

Wat een mooie wc.....en die lamp !!! geweldig !!...geniet maar lekker van je kleinste kamertje.....fijne dag ! liefs van mij...xxx....

Elsina zei

Oh het is echt prachtig geworden!!! Krijg ik toch meteen zin om de WC muren te gaan verven!

Claudia zei

Wat een activiteit meid!

*Ingrid* zei

zeker mooi geworden Miranda....gezellige klein kamertje met een hele originele luchter!!!!fijne zondag nog....groetjes

Franse Lelie zei

Je toilet (kun je geen wc meer noemen...) is een plaatje, daar kom je niet meer vanaf:)
Mooie lamp en je potten zijn ook leuk geworden. Leuk he zo rommelen met verf. Ik heb het ook een tijd veel gedaan. Ga denk ik maar weer eens kijken wat er nog voor restjes in de schuur staan...lieve groetjes jolanda

Tanja zei

Zo Miranda, dat is nogeens een hele mooie wc geworden, ik denk dat je daar met heel veel plezier veel zal zitten ;-)
Je lamp vind ik ook supermooi. Jeetje wat een plaatje is het geworden, mooie foto's heb je er trouwens van gemaakt. Je bent wel een creabea hoor, jeetje petje af.

Fijne zondag
Liefs
Tanja

Sanneke Panneke zei

Ziet er super uit. hier kan je lekker rustig zitten, en die lamp, die blijft daar rustig mooi te wezen hangen. Die kleur op de muur is prachtig, maakt het kleine kamertje helemaal in sfeer. het worden fijne bezoekjes. Fijne zondag gewenst. Lieve groet Monique

Madelief zei

Hoi Miranda,

Wat een chique toilet! Je kan trots zijn op jullie werk!!!

Lieve groet & een gezellige zondag!

Madelief

Net als Toen zei

Je herkent het niet meer terug :)
Fijne zondag.
Liefs, Pauline

Home and Lifestyle zei

Ik geloof dat ik mijn boodschappen daar wel van hele lange duur zou laten zijn hi hi...de rest wacht maar even :)! Een prachtig plekje in huis!

Een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

prachtig! daar ga je voor je plezier lekker zitten hihi..
en je vaas heb je mooi gepimpt!!

fijne zondag,
lieve groetjes, Tjitske

wonen met brocante zei

Dat is nog eens een make-over! Mooi geworden hoor. Fijne zondag nog, groetjes Peggy

Elly zei

Hoi Miranda,
Wat is dit een mooie w.c. geworden. Sjonge..sjonge.. En die lamp, wauw!!!
Ik vind dat het een heel mooi geheel is geworden. Een vette compliment.
Groetjes, Elly

Desirée-ScrapDees zei

gaaf hé die lamp, heb ik ook, iets groter, maar hangt bij mij in de gang en aangezien ik een glimmende vloer heb in de gang, komt ie schitterend over als ik de lampjes aan doe, mooi!
En bij de eerste foto van je wc kreeg ik een hartverzakking en dacht jeetje hoe moet ik daar nou positief op reageren, ze is er zo blij mee hihi. Maar gelukkig is je wc een plaatje geworden, dus hoef ik niks te verzinnen en kan ik gewoon volmondig zeggen: gaaaaaaaffffffff! Echt mooi joh!
En dat oppimpen van die bloempotten vind ik ook al zo gaaf, ik weet het, het is een kwestie van durven, maar heb zelf dat lef niet!
In ieder geval, ken jij weer sjiek plassen!

Saskia zei

Wat is hij mooi geworden, echt een plaatje.
Jullie hebben echt hard gewerkt.
Groetjes Saskia

Inge... zei

Súpertoilet!! En je potten zijn ook erg mooi geworden.
Genieten in het kleinste kamertje en uitrusten van al het harde werken!

Fijne Zondag

lia zei

Sfeervol nummer 100....
Komen ze er nog wel vanaf?
fijne dag, groetjes Lia

puur wit zei

hoi nou dat ziet er leuk uit koffie en krantje mee kun jj wel even zitten(grapje hoor)
nee erg mooi geworden en jij bent al net als ik met verf ik mix ook veel heerlijkis dat
gr sandra

Romkje zei

Mooi geworden !!
Ook leuk die nachtspiegel op de rand boven je wc....
groetjes Romkje.

(B)engeltje zei

Hallo Miranda......ik ben een van je nieuwe volgers.... It's me is een vriendin van mij en zij heeft mij aangestoken ...en nu...tja nu ben ik eraan verslaafd...hi...hi.....wat een mooi toilet is het geworden......ik kom graag in Friesland...mooie omgeving.....hoop meer mooie foto's van je te mogen zien...
Nog een fijne avond
Groetjes Bianca

Colin zei

Dat je van zo'n klein hokje zo'n geweldig toilet kan maken, tis jullie echt super gelukt. Mooi!!

Mayflower zei

Wat een prachtige metamorfose Miranda, je toilet is prachtig geworden en je lamp vind ik ook geweldig.
Wat leuk hè om dingen te veranderen met een lik verf. Over verfen gesproken....ben vandaag ook druk aan het schilderen geweest, plafond en muur in de verf gezet en een console en voetenbankje.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Bonjade zei

Oh prachtig....je w.c. zeg...daar kun je best een uurtje zitten ;0)
En mooie vaas.......alles zo mooi gedaan.
Knap hoor hoe jij dat doet.
Fijne week
Liefs

Fluitenkruid zei

Wow wat sjiek!

G-style zei

Wat is je wc prachtig geworden !! Echt een mooie ruimte en ik hoop ook voor je dat die lamp, die trouwens ook heel mooi is, blijft hangen .....

Wat een toestanden op je vorige post maar wel een leuke foto van je moeder, fijn dat jullie steun aan elkaar hebben.

Nou veel plezier nog met verven enzo , alles word idd weer heel anders met een likje verf he ........leuk om te doen .

fijne dag verder . groetjes Gea

brocante roos zei

Zoo zeg, wat een metamorfose!!! Het ziet er prachtig uit, hier is het wel even fijn vertoeven.
Ik heb nog even jouw vorige post gelezen en viel stil.......wat veel nare dingen komen er op jouw/jullie pad. Ik hoop van ganze harte voor allen een hele goede afloop.....

Lieve groet Marjan

Anoniem zei

ik dacht dat ik op een site terecht was gekomen waar je landelijke spulletjes kan kopen.. Helaas is t niet te koop ;(
Maar wat heb je er wat moois van gemaakt. Daar mag je trots op zijn. lovin'de raamsticker in de wc.
Wil ik ook!! thnx voor de inspiratie!

groetjes Mariska